es
Feedback
محمدرضا اقبالی | مشاور کنکور تجربی

محمدرضا اقبالی | مشاور کنکور تجربی

Ir al canal en Telegram

اینجا تجربمون از راه موفقیت رو بازگو میکنیم😌 محمدرضا اقبالی پزشک 👨‍⚕️ و دانشجوی سابق پزشکی همدان🌬️ لیست قبولیامون پین کاناله🤐🤝🏼 رزرو/تماس ارتباط با من👇 @m_eghbali10

Mostrar más
694
Suscriptores
Sin datos24 horas
-47 días
-530 días
Archivo de publicaciones
نکته قابل توجه : 🟠 طبق این بند از شیوه‌نامه ، تراز نمره کل سوابق فقط برای همون سال معتبره. 🟠یعنی چی ؟! میگه که تمام نمره‌ها
نکته قابل توجه :
🟠 طبق این بند از شیوه‌نامه ، تراز نمره کل سوابق فقط برای همون سال معتبره. 🟠یعنی چی ؟! میگه که تمام نمره‌هایی که میگیری برای سال بعدت سیو میشه ولی تراز نه! و سال بعدی که میخوای از این سوابق استفاده کنی ، طبق شرایط همون سال دوباره بهت تراز جدید میدن که ممکنه این تراز کم و زیاد از تراز سال قبلت باشه. 🤩@Sarlak_academy

بچه‌ها قوانین تغییر کرده ، متوجهش شدین؟! 👀 تا قبل از اینکه شیوه‌نامه رسمی منتشر بشه ، گفته بودن ترمیم اولی ها بالاترین‌ تراز و ترمیم مجددی ها آخرین تراز کسب شده براشون لحاظ میشه ؛ ولی طبق این شیوه‌نامه ، «ترمیم اولی‌ها هم آخرین نمره تراز» براشون لحاظ میشه . ✅ 🤩@Sarlak_academy

بچه‌ها دو تا نکته مهم : ✅کیا شامل ترمیم اول میشن؟! افرادی که از خرداد سال ۴۰۳ به بعد ترمیم شرکت نکردن ✅کیا شامل ترمیم مجدد می
بچه‌ها دو تا نکته مهم :
کیا شامل ترمیم اول میشن؟! افرادی که از خرداد سال ۴۰۳ به بعد ترمیم شرکت نکردن ✅کیا شامل ترمیم مجدد میشن؟! افرادی که از خرداد سال ۴۰۳ به بعد ، حداقل یکبار ترمیم شرکت کردن! ✅برای تمامی افراد ، آخرین نمره کسب شده ملاک ارزیابی هست و فرقی نداره ترمیم اولی باشی یا ترمیم مجددی! 🤩@Sarlak_academy

شیوه نامه ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی ۱۴۰۵ اصلاحیه شیوه‌نامه اجرایی نحوه ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی آزمون‌های نهایی دوره دوم متوسطه مهم‌ترین ضوابط ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی اگه ترمیم اولی هستی : بین نمره قبلیت و نمره ای که کسب میکنی، نمره ای  آخرین تراز رو داشته برات اعمال میکنن. نکته :هرکدوم از درسا که دلت میخواد رو میتونی نری سرجلسه اگه ترمیم دوم و به بالا هستی: باید هر 10تا درسو رو شرکت کنی و حق غیبت تو هیچ کدوم از درسا رو نداری! اگه حتی یکی از امتحانارو نری سرجلسه؛تراز معدل امسال رو برات حساب نمیکنن کلا و تراز قبلیت رو حساب میکنن @dr_eghbalii

⭕️زمان ثبت‌نام ترمیم نمره اعلام شد رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌و پرورش: ثبت‌نام برای ترمیم نمرات تا پایان هفته جاری امکان‌پذیر خواهد شد. به گفته صادقی، برنامه امتحانات نهایی طی یکی دو روز آینده رسماً ابلاغ خواهد شد و ثبت‌نام ترمیم نمره نیز از طریق درگاه my.medu.ir انجام می‌شود.

🔴برنامه آزمون‌های نهایی تیر و مردادماه پایه یازدهم 1405 اعلام شد
🔴برنامه آزمون‌های نهایی تیر و مردادماه پایه یازدهم 1405 اعلام شد

🔴برنامه آزمون‌های نهایی تیر و مردادماه پایه دوازدهم 1405 اعلام شد
🔴برنامه آزمون‌های نهایی تیر و مردادماه پایه دوازدهم 1405 اعلام شد

سلام وقت همگی بخیر چون دکتر نیست من ی سری مطلب راجب این نهایی براتون میزارم ک تجربه خودم هست از امتحانات پارسال ، مفیده ب نظرم حتما حتما گوش کنین ایشالله کمک کننده باشه براتون

فوری: تأثیر معدل پایه یازدهم در کنکور سراسری امسال، مثبت شد

وزیر آموزش و پرورش: در صورت عادی شدن شرایط آزمون‌های نهایی از ۲۱ تیر آغاز می شود کاظمی، وزیر آموزش و پرورش: ▪️برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری امتحانات نهایی در دو سناریو انجام شده و در صورت عادی بودن شرایط کشور، آزمون‌های نهایی از ۲۱ تیر برگزار خواهد شد. @dr_eghbalii

اخی😂🥲 نوبتت رسیددددد دکتررر اقبااال 👻 بمونه اینجا تا روزی ک تموم شه #خدمت 05/03/01

باتوجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر برگزاری همزمان آزمون پذیرش دانشجو-معلم همراه با کنکور سراسری؛ ثبت نام این دو آزمون بصورت همزمان برگزار میشه و برگزاری آزمون‌ها هم همزمان خواهد بود. رئیس سازمان سنجش: بنابراین داوطلبانی که در بازه زمانی مشخص شده قبلی در آزمون پذیرش دانشجو-معلم ثبت نام کردند، در این بازه زمانی میتونن تغییرات لازم رو اعمال کنند! زمان برگزاری کنکور سراسری به محض فراهم شدن شرایط متعاقبا از سایت سازمان سنجش به اطلاع متقاضیان خواهد رسید

ثبت‌نام کنکور سراسری ۱۴۰۵ شروع شد ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۵ و آزمون پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی ۱۴۰۵ از امروز آغاز شده و تا شنبه ۲ خردادماه ادامه خواهد داشت.

و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گوئی که انگار هرگز مزه‌ی تلخی را نچشیدیم . . . آخر سالتون قشنگ با آرزوی بهترین ها در سال جدید ❤️

یه تحربه از منی ک تقریبا اکثر اخبارهای مهم رو عادت کردم بزنم چت جی پی تی واسه صحت سنجی نود و نه درصد اخبارا ک اولش میگن به گفته مقام امریکایی،اکسیوس،رویترز،مقام سابق اسراییلی هرجا دیدید چ تلگرام چه روبیکا بدونین دروغه و ادامه خبر رو با این حالت بخونین ک انگار اینو واسه جذب ممبر میذارن اینو میگم چون ناخواسته بار روانی بعضی خبرا کیتونه خیلی روح و روان ادمو مورد عنایت قرار بده تو این شرایط

به امید فردایی بهتر ✌️ باز میگم یادتون نره تو فردای بهتر دست خالی نمونید ❤️

نگران نباشین فراموش نکنین و امیدوار‌ باشین

تلفنا قطع شد اینجا 🙂

سلام بچه هااا امیدوارو خوب بمونید با توجه به انفاقات احتمال قطعی نت زیاده ملی شد توی روبیکا هستم پیام بدبن نشد اس ام اس و تماس میگیرم باهاتون ❤️