`' dëlülü ünnië 🧚🏻♀️;
Ir al canal en Telegram
1 491
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
Sin datos30 días
Archivo de publicaciones
Other than diagram showed kat atas tu, here adalah work type yang sesuai dengan each MBTI
Siapa yang nak tahu MBTI boleh jawab soalan ni. Tapi please be honest yaaa.
https://www.16personalities.com/free-personality-test
Ada terbaca somewhere, MBTI ni benda tak betul. Tapi aku suka baca. The combination all 4 elements tu buat macam boleh kenal orang tu lagi baik
Macam mana aku percaya aku ni Introvert, aku juga percaya aku ni Extrovert. So aku ni kategori Ambivert ke? Tapi MBTI ada I and E jeh ahahha and aku punya I .
"Bisikmu, tiada lagi cinta setelah aku dan lucunya, aku percaya. Padahal belum sempat satu purnama kau bisik yang sama pada gadis yang baru bertentang mata."
-- hashaa 🌸
"Renjana yang ku semai dengan atma yg tulus, kini telah layu tali layang sudah terputus , namun disiram dengan sukma baru."
-- hashaa🌸
"Cinta akan sentiasa mengalir. Namun, rasa yang mengalir tidak sehebat buat atma yang mengisi segenap ruang."
-- hashaa 🌸
“Biarpun daksa mu terlampau aksa,namun durja mu selayak purnama yang berbinar di atma.”
-- hashaa 🌸
"Jika masih belum jumpa tempat yang membuatmu nyaman, teruskanlah berdiam."
-- hashaa 🌸
"Jangan berdiam dan menjauh terlalu lama kerana masih ada yg menunggu dan menghargai kehadiran kita tanpa kita sedari."
-- hashaa 🌸
"Jangan mencintai setinggi jumantara, takut jatuh ke bentala tiada yang sambut."
-- hashaa 🌸
"Trauma yang paling sakit, tapi tetap yakin teruskan kuat dan redha"
-- hashaa 🌸
"Tak semua memahami keadaan, sekadar pandai melempar kata kata yang meruntuhkan emosi."
-- hashaa 🌸
