es
Feedback
همون پسره

همون پسره

Ir al canal en Telegram

کمی حرف دل.. و ما با صبری که از سر اجبار بود، روزگار گذراندیم..! من آدم شادی نیستم. مبتلا به گرافیک. @Hamoon_PesareeBot

Mostrar más
441
Suscriptores
+124 horas
-17 días
-1130 días
Archivo de publicaciones
Shayea - Belataklif.mp36.80 MB

Repost from N/a
😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂

Story

متأسفانه، نبودِ سایه جنگ هم پیشرفته..

پیشرفتی قرار نیست داشته باشیم فقط باید جنگو دور کنیم از کشور اون بیناموس ها هیچ رحمی ندارن

همیشه باید باشن کسایی که جلوی یک‌ذره احتمال ‌پیشرفت رو بگیرن..

تا دیروز نگران فراخان سسخرسی بودیم الان باید نگران فراخان پایدارچی ها باشیم تف

هعی آقا حجت

بس کن دلقکعلی

🧃شاخص فروش ساندیس در اطراف وزرات امورخارجه درحال افزایش شدید..

کاش ایتا، بله و روبیکا رو بخاطر اینکه اغتشاشگرا برنامه خرابکاری گذاشتن و میخوان نظم عمومی رو مختل کنن، فیلتر کنند..

کاش ریشه اینایی که دنبال کاشتن بذر نفاق و.. هستند خشک بشه.. خسته بشید دیگه

آخرش یرروز خوب نصیب‌مون میشه، دلامون مزه‌ی پیروزی رو میچِشه.

Erfan Tahmasbi - Bodo.mp34.93 MB

Story from N/a

Alireza Ghorbani - Sheyda.mp39.05 MB

شاید بگی ۱۲۰ روز، شایدم چهارماه؛ اما برای من بیشتر از این‌ها بوده! اصلا کی وقت کردی بشی همه‌چیزِ من. تو تنها کسی بودی که همه
شاید بگی ۱۲۰ روز، شایدم چهارماه؛ اما برای من بیشتر از این‌ها بوده! اصلا کی وقت کردی بشی همه‌چیزِ من. تو تنها کسی بودی که همه دیوونه‌بازیام و بد اخلاقیامو تحمل کردی، تنها آدمی که پای خوب و بدم مونده تا رویامونُ بسازیم. حضور تو بود که امید رو به من بخشید. شاید بشه اسمش رو گذاشت موهبت الهی! با وجودت تازه فهمیدم زندگی یعنی چی؟ شاید تو اون نشونه‌ای هستی که به وجود خدا پی‌ببرم. تو ذوقِ منی، تو آرامش و پناهِ قلبِ منی، دخترخانم.✈️

شاید بگی ۱۲۰ روز، شایدم چهارماه؛ اما برای من بیشتر از این‌ها بوده! اصلا کی وقت کردی بشی همه‌چیزِ من. تو تنها کسی بودی که همه
شاید بگی ۱۲۰ روز، شایدم چهارماه؛ اما برای من بیشتر از این‌ها بوده! اصلا کی وقت کردی بشی همه‌چیزِ من. تو تنها کسی بودی که همه دیوونه‌بازیام و بد اخلاقیامو تحمل کردی، تنها آدمی که پای خوب و بدم مونده تا رویامونُ بسازیم. حضور تو بود که امید رو به من بخشید. شاید بشه اسمش رو گذاشت موهبت الهی! با وجودت تازه فهمیدم زندگی یعنی چی؟ شاید تو اون نشونه‌ای هستی که به وجود خدا پی‌ببرم. تو ذوقِ منی، تو آرامش و پناهِ قلبِ منی، دخترخانم.

شاید بگی ۱۲۰ روز، شایدم چهارماه؛ اما برای من بیشتر از این‌ها بوده! اصلا کی وقت کردی بشی همه‌چیزِ من. تو تنها کسی بودی که همه
شاید بگی ۱۲۰ روز، شایدم چهارماه؛ اما برای من بیشتر از این‌ها بوده! اصلا کی وقت کردی بشی همه‌چیزِ من. تو تنها کسی بودی که همه دیوونه‌بازیام و بد اخلاقیامو تحمل کردی، تنها آدمی که پای خوب و بدم مونده تا رویامونُ بسازیم. حضور تو بود که امید رو به من بخشید. شاید بشه اسمش رو گذاشت موهبت الهی! با وجودت تازه فهمیدم زندگی یعنی چی؟ شاید تو اون نشونه‌ای هستی که به وجود خدا پی‌ببرم. تو ذوقِ منی، تو آرامش و پناهِ قلبِ منی، دخترخانم.