es
Feedback
DevTwitter | توییت برنامه نویسی

DevTwitter | توییت برنامه نویسی

Ir al canal en Telegram

توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram DevTwitter | توییت برنامه نویسی

El canal DevTwitter | توییت برنامه نویسی (@devtwitter) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 29 301 suscriptores, ocupando la posición 4 641 en la categoría Tecnologías y Aplicaciones y el puesto 11 630 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 29 301 suscriptores.

Según los últimos datos del 24 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 1 054, y en las últimas 24 horas de 55, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 23.45%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 16.38% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 6 866 visualizaciones. En el primer día suele acumular 4 796 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 57.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como پرو, #کوته_نیوز, ارتباط, ابزار, چیز.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 25 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Tecnologías y Aplicaciones.

29 301
Suscriptores
+5524 horas
+2567 días
+1 05430 días
Archivo de publicaciones
@DevTwitter | <Erik/> وضعیت:
const love = {name: 'saghar', age: 26} 
love.name= 'akram'
love.age=12
واکنش js:

تو دیتاساینس اکثرا فقط بخش توسعه مدل رو یادمیگیرن. ولی نه تو دانشگاه، نه از kaggle یا کتابا پیاده سازی و پروداکشن کردن رو یادنمیگیرن. Databricks Free Edition به نظرم بهترین ابزار برای یادگیریه این مهارته. پروژه cloud based باهاش انجام بدین و پروداکت پیاده کنید، کاملا رایگانه! @DevTwitter | <Nima/>

و بالاخره PHP8. 5 دم در شماست :))) توضیحات: https://laravel-news.com/link/15159 @DevTwitter
و بالاخره PHP8. 5 دم در شماست :))) توضیحات: https://laravel-news.com/link/15159 @DevTwitter

با اختلاف یکی از بهترین ابزارهایی که چند وقت اخیر باهاش کار کردم Zellij هست A terminal workspace with batteries included http
با اختلاف یکی از بهترین ابزارهایی که چند وقت اخیر باهاش کار کردم Zellij هست A terminal workspace with batteries included https://github.com/zellij-org/zellij داشتن workspace روی ترمینال برای بچه های برنامه نویس و دواپس خیلی کارو میتونه راحت تر کنه. چون شما معمولا روی چندتا سرور یا چند تا پروژه ممکنه کار کنی و مدام بین این ها بخوای switch کنی. این که هر بار از اول بخوای محیط ترمینال رو بسازی و آماده کنی خیلی کار حوصله سربری هست. به جز این موارد Zellij واقعا UX خوبی داره و لازم نیست هزار تا hotkey رو حفظ کنید که بتونید ازش استفاده کنید. پیشنهاد میکنم امتحانش کنید. @DevTwitter | <Hossein Nazari/>

#لاس عشق من به تو از نوع const هست غیرقابل تغییر @DevTwitter

بعد مدت‌ها یوتوب رو آپدیت کردم، کسایی می‌خوان OWASP رو شروع کنن قبلش چی بخونن؟ با جزئیات کامل توضیح دادم، یه تسکه که باید انج
بعد مدت‌ها یوتوب رو آپدیت کردم، کسایی می‌خوان OWASP رو شروع کنن قبلش چی بخونن؟ با جزئیات کامل توضیح دادم، یه تسکه که باید انجامش بدین (یه بلاگ بنویسید) که بعد از انجامش، میشه گفت تا حد خوبی برای خوندن مباحث امنیتی آماده میشین، امیدوارم خوشتون بیاد https://www.youtube.com/watch?v=Xm6RC_Q5QjA @DevTwitter | <Yashar Shahinzadeh/>

Repost from N/a
🚨 می‌خوای اولین نفری باشی که از آگهی‌های استخدامی باخبر می‌شه؟! 🔥 با ربات ما هیچ آگهی‌ای رو از دست نمی‌دی! 💥 جدیدترین آگهی
🚨 می‌خوای اولین نفری باشی که از آگهی‌های استخدامی باخبر می‌شه؟! 🔥 با ربات ما هیچ آگهی‌ای رو از دست نمی‌دی! 💥 جدیدترین آگهی‌های استخدام از منابع معتبر ⚡️ ارسال آگهی‌ها هر ۲ ساعت یک‌بار — سریع‌تر از همه! 🎯 فقط آگهی‌های مرتبط با حوزه کاری دلخواهت 💰 کاملاً رایگان! بدون هیچ هزینه‌ای ⏰ فرصت رو از دست نده و زودتر از بقیه اقدام کن! 👇 همین الان وارد ربات شو و شغل مناسب خودتو پیدا کن: https://t.me/+a4U7ZE-d_NsxNTZk

برای ارسال ایمیل علاوه بر nodemailer میشه از این ابزار هم استفاده کرد مزیت هایی که نسبت به nodemailer داره : - عدم نیاز به کا
برای ارسال ایمیل علاوه بر nodemailer میشه از این ابزار هم استفاده کرد مزیت هایی که نسبت به nodemailer داره : - عدم نیاز به کانفیگ ترسنپورتر و smtp -  بهتون امار های مختلف مربوط به ایمیل های ارسال شده میده (کدوم ها دیده شدن و غیره ) - از تمپلیت های مختلف پشتیبانی میکنه - No SMTP setup — just call an API with your API key - Fast to integrate — literally a few lines of code - Built-in analytics — see deliveries, opens, clicks in your dashboard - Great developer experience — simple SDK, helpful errors, clean docs - Email templates and domain verification included https://resend.com/nodejs @DevTwitter | <Ali Nazari/>

محققان آسیب‌پذیری جدی در فریمورک Laravel کشف کرده‌اند که امکان اجرای کد از راه دور (remote code execution) را از طریق کلیدهای APP_KEY نشت یافته فراهم می‌کند. شرکت GitGuardian اعلام کرد که بیش از ۲۶۰ هزار کلید APP_KEY از گیت‌هاب استخراج کرده و بیش از ۶۰۰ اپلیکیشن Laravel آسیب‌پذیر شناسایی کرده است. این کلیدها که برای رمزنگاری داده‌های حساس استفاده می‌شوند، اغلب به صورت عمومی در مخازن گیت‌هاب نشت می‌یابند و مهاجمان می‌توانند از آن‌ها برای بهره‌برداری از نقص deserialization و دستیابی به اجرای کد دلخواه روی سرور استفاده کنند. https://blog.gitguardian.com/exploiting-public-app_key-leaks/ @DevTwitter | <Teegra/>

من از ابزارهایی که ساده هستند، بیشتر استقبال می‌کنم. ابزارهایی مثل insomnia و Postman گاهی اوقات برای استفاده من که اغلب امنیتی هست overkill است. گاهی حتی با curl کارم راه می‌افتد. ابزار http://voiden.md را امروز دیدم و سبک متفاوتی دارد. شاید آزمایش آن ایده بدی نباشد. @DevTwitter | <VAHID NAMENI/>

چند روز پیش یه بلاگ خیلی جالب از تیم فنی Instacart خوندم که واقعاً ارزش خوندن داشت. مخصوصاً اگه با چت‌بات‌ها، LLMها یا تجربه‌ی کاربری سروکار دارید. توی این بلاگ، تیم اینستاکارت توضیح می‌ده که چطوری برای ارزیابی کیفیت چت‌بات پشتیبانی مشتری‌شون، یه ابزار کاملاً خودکار ساختن که از مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) برای ارزیابی استفاده می‌کنه. جریان اینه که شرکت‌ها عاشق راه‌اندازی چت‌بات‌های پشتیبانی مشتری هستن. اما اینکه مطمئن بشی واقعاً دارن به مشتری کمک می‌کنن؟ اون دیگه داستانیه واسه خودش. توی اینستاکارت، تیم فنی با یه چالش آشنا روبه‌رو بود: چطوری می‌تونیم کیفیت مکالمه‌های چت‌بات رو توی مقیاس بالا، دقیق و قابل اعتماد ارزیابی کنیم؟ روش‌های سنتی مثل بررسی دستی توسط نیروی انسانی خیلی وقت‌گیرن و مقیاس‌پذیر نیستن. از اون طرف، معیارهای ساده‌ای مثل «زمان پاسخ‌دهی» یا «تعداد پیام‌ها» هم خیلی سطحی هستن و واقعاً نمی‌گن یه مکالمه خوب بوده یا نه. برای همین، یه فریمورک ساختن به اسم LACE که مخفف LLM-Assisted Chatbot Evaluation هست. یعنی ارزیابی مکالمات چت‌بات با کمک مدل‌های زبانی بزرگ. فریمورک LACE مکالمات واقعی رو توی ۵ بُعد اصلی بررسی می‌کنه: - فهم درست سؤال مشتری - درستی جواب - کارآمدی چت - رضایت مشتری - رعایت سیاست‌ها (compliance) نکته‌ی جالب اینه که به‌جای امتیاز دادن از ۱ تا ۱۰، از معیارهای دو گزینه‌ای (درست/غلط) استفاده شده — چون هم شفاف‌تره، هم با طرز فکر مدل‌های زبانی هماهنگ‌تره. و یه ویژگی مهم دیگه: فریمورک LACE فقط امتیاز نمی‌ده. توضیح می‌ده چرا اون امتیاز رو داده. همین باعث می‌شه بررسی‌ها قابل اعتمادتر و قابل استفاده‌تر بشن. برای ارزیابی، چند روش مختلف رو تست کردن: - پرسش مستقیم از LLM (سریع و قابل قبول) - بازاندیشی یا reflection (مدل خودش رو نقد می‌کنه و نظرشو اصلاح می‌کنه) - بحث یا debate (سه ایجنت: مشتری، پشتیبان، و داور نقش بازی می‌کنن و نتیجه می‌گیرن!) همه‌ی این ارزیابی‌ها وارد داشبوردهایی می‌شن که مکالمات مشکل‌دار رو نشون می‌دن، الگوهای اشتباه رو کشف می‌کنن و به بهتر شدن مدل کمک می‌کنن. نتیجه‌اش چیه؟ تکرار و بهبود سریع‌تر، طراحی بهتر پرامپت‌ها، و چت‌بات‌هایی که واقعاً به درد مشتری می‌خورن. نتیجه اخلاقی: اگه دارید یه تجربه‌ی هوشمند برای مشتری می‌سازید، فقط به ساختن بات قانع نباشید. یه موتور بازخورد مثل LACE بسازید که بهتون کمک کنه ارزیابی کنید، اشکالاتو بفهمید و هی بهتر بشید، اونم با کمک LLM. لینک کامل مقاله: https://tech.instacart.com/turbocharging-customer-support-chatbot-development-with-llm-based-automated-evaluation-6a269aae56b2 @DevTwitter | <Mehdi Allahyari/>

🚀 دوره جامع تربیت تحلیل‌گر داده 🔥 برای پرواز به دنیای داده‌ها و تبدیل شدن به یک تحلیل‌گر داده آماده‌اید؟ 📌 برخی از مخاطبان
🚀 دوره جامع تربیت تحلیل‌گر داده 🔥 برای پرواز به دنیای داده‌ها و تبدیل شدن به یک تحلیل‌گر داده آماده‌اید؟ 📌 برخی از مخاطبان این دوره ☑️ دانشجویان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی ☑️ کارشناسان و مدیران فعال در کسب و کارها ☑️ علاقمندان به کسب جایگاه شغلی خوب در داخل و خارج از کشور ☑️ فارغ التحصیلان که به دنبال کسب مزیت رقابتی در بازار کار هستند 🏛 موسسه توسعه 📌 مشاوره رایگان و مشاهده جزئیات دوره از لینک زیر: ⏳ httb.ir/PhJuYhttb.ir/PhJuYhttb.ir/PhJuY  ⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️

این ویدئو مخصوص استارتاپ‌هاییه که به دنیای هوش مصنوعی علاقه دارن و دوست دارن به یک شرکت AI-first تبدیل بشن. توی این ویدئو هم
این ویدئو مخصوص استارتاپ‌هاییه که به دنیای هوش مصنوعی علاقه دارن و دوست دارن به یک شرکت AI-first تبدیل بشن. توی این ویدئو هم اطلاعات جذابی درباره کار LLMها و ایجنت‌ها گفته میشه، هم آینده استارتاپ‌های AI و دنیای SaaS رو خیلی شفاف ترسیم می‌کنه. https://www.youtube.com/watch?v=LCEmiRjPEtQ @DevTwitter | <Farokh/>

یک مقاله کوتاه (short paper) ۵ صفحه ای از کنفرانس SIGIR که یکی از بهترین کنفرانسها در زمینه بازیابی اطلاعات (information retr
یک مقاله کوتاه (short paper) ۵ صفحه ای از کنفرانس SIGIR که یکی از بهترین کنفرانسها در زمینه بازیابی اطلاعات (information retrieval) هست، اومده که جالبه. نشون میده چطور روش Agentic RAG، سیستمهای recommendation را بهبود میده. همین ایده را میتونید برای کاربردهای دیگه هم استفاده کنید. یک مورد دیگه اینکه اگه دنبال پیدا کردن ایده برای مقاله یا تحقیق هستید یا اینکه میخواهید بدونید آخرین تکنیکها چیا هستند این کنفرانس ها را از دست ندید. یک عالمه workshop و tutorial هم دارند. Paper link: https://arxiv.org/pdf/2506.21931 Conference link: https://sigir2025.dei.unipd.it/overall-program.html @DevTwitter | <Mehdi Allahyari/>

نرم افزار مانیتورینگ رایگان سرور مثلا چند تا سرور ، سایت ، ... داری میخوای روی یک دشبورد شخصی از روی سرور خودت ببینی سرویس‌ها
نرم افزار مانیتورینگ رایگان سرور مثلا چند تا سرور ، سایت ، ... داری میخوای روی یک دشبورد شخصی از روی سرور خودت ببینی سرویس‌ها آپ هستند یا نه ... https://github.com/louislam/uptime-kuma @DevTwitter | <Teegra/>

توی مدل های لارول firstOrFail باعث میشه که اولین رکورد برگرده یا اگه رکوردی نیست اکسپشن برگرده حالا اگر بخواید درصورتی که صفر
توی مدل های لارول firstOrFail باعث میشه که اولین رکورد برگرده یا اگه رکوردی نیست اکسپشن برگرده حالا اگر بخواید درصورتی که صفر یا بیشتر از یک رکورد برای کوئری تون بود اکسپشن رخ بده چی؟ متد sole دقیقا همین کار را میکنه فقط اگه تعداد رکورد های موجود برای کوئری یک عدد باشه اون رکورد را بهتون میده و اگه 0 یا بیشتر از یک رکورد بر اساس کوئریتون وجود داشته باشه اکسپشن بر میگردونه * این هم یک مثال از زمان کاربردش برای بهتر به خاطر سپردنش: https://www.youtube.com/watch?v=GXahAL0GAu8 @DevTwitter | <Ali Baghernia/>

#کدنمک مکانیسم ماشه:
$ rm -rf /
@DevTwitter

دیسلایکا سینگلن آتیشا این رلن اونی هم که ستاره داده متاهله با یه بچه احتمالا

این یه تکست ادیتور ساده هستش خیلی ساده.. یه جورایی به تقلید از cmd ویندوز و notepad و vim نوشته شده.. میتونین یک فایل رو باز
این یه تکست ادیتور ساده هستش خیلی ساده.. یه جورایی به تقلید از cmd ویندوز و notepad و vim نوشته شده.. میتونین یک فایل رو باز کنید و شروع به نوشتن کنید ( با هر پسوندی). موقع باز کردن فایل توی ترمینال، اگر اون فایل وجود داشته باشه، براتون باز میکنه و اگر وجود نداشته باشه، توی همون دایرکتوری میسازه‌ و بعد واردش میشه. https://github.com/VahramCode/VixEditor.git @DevTwitter | <Mohammad/>

دوستان این کتاب Clean Code in Csharp میخوام ترجمه کنم تو گیت هاب اگه دوست داشتید فورک بگیرین تمومش کنیم https://github.com/hh
دوستان این کتاب Clean Code in Csharp میخوام ترجمه کنم تو گیت هاب اگه دوست داشتید فورک بگیرین تمومش کنیم https://github.com/hheydarian/clean-code-in-csharp-persian @DevTwitter | <Hamed/>