˼لِیـــدی اِل🌱⸀
[حتی اگر یکروز مانده تا جهان متلاشی شود من درخت سیبم را میکارم^^] کانال دوممون! @Green_bone تبلیغات:) @tabliq_Lady
Mostrar más📈 Análisis del canal de Telegram ˼لِیـــدی اِل🌱⸀
El canal ˼لِیـــدی اِل🌱⸀ (@lady_eel) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 107 468 suscriptores, ocupando la posición 177 en la categoría Motivación y presupuesto y el puesto 2 693 en la región Irán.
📊 Métricas de audiencia y dinámica
Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 107 468 suscriptores.
Según los últimos datos del 27 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -1 714, y en las últimas 24 horas de -44, conservando un alto alcance.
- Estado de verificación: No verificado
- Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 2.95%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.14% de reacciones respecto al total de suscriptores.
- Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 3 170 visualizaciones. En el primer día suele acumular 3 378 visualizaciones.
- Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 0.
- Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, تایپ, حق, لِیدیاِل.
📝 Descripción y política de contenido
El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
“[حتی اگر یکروز مانده تا جهان متلاشی شود من درخت سیبم را میکارم^^]
کانال دوممون! @Green_bone
تبلیغات:) @tabliq_Lady”
Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 28 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Motivación y presupuesto.
Carga de datos en curso...
| Fecha | Crecimiento de Suscriptores | Menciones | Canales | |
| 28 junio | 0 | |||
| 27 junio | 0 | |||
| 26 junio | 0 | |||
| 25 junio | +4 | |||
| 24 junio | 0 | |||
| 23 junio | 0 | |||
| 22 junio | 0 | |||
| 21 junio | 0 | |||
| 20 junio | 0 | |||
| 19 junio | 0 | |||
| 18 junio | +1 | |||
| 17 junio | 0 | |||
| 16 junio | 0 | |||
| 15 junio | 0 | |||
| 14 junio | 0 | |||
| 13 junio | 0 | |||
| 12 junio | 0 | |||
| 11 junio | 0 | |||
| 10 junio | 0 | |||
| 09 junio | 0 | |||
| 08 junio | 0 | |||
| 07 junio | 0 | |||
| 06 junio | 0 | |||
| 05 junio | 0 | |||
| 04 junio | 0 | |||
| 03 junio | 0 | |||
| 02 junio | 0 | |||
| 01 junio | 0 |
| 2 | بچهها چندتا ادمین میخوام کارش سخت نیست خودم بهتون آموزش میدم حقوقش هم خوبه بین ۶ تا ۸ میلیون درماهه اگه بینتون کسی هست که به کار ادمینی علاقمنده بیاید اینجا تا جزئیات کار رو براتون توضیح بدم:
@AdminiAmoozesh
ظرفیت محدود! بعد تکمیل لینک باطل میشه. | 891 |
| 3 | 5 نفر دیگه بیان فقط | 428 |
| 4 | بچهها چندتا ادمین میخوام کارش سخت نیست خودم بهتون آموزش میدم حقوقش هم خوبه بین ۶ تا ۸ میلیون درماهه اگه بینتون کسی هست که به کار ادمینی علاقمنده بیاید اینجا تا جزئیات کار رو براتون توضیح بدم:
@AdminiAmoozesh
ظرفیت محدود! بعد تکمیل لینک باطل میشه. | 448 |
| 5 | تو داره منو یادت میره با اون :)) | 3 895 |
| 6 | چرا سِنِکا میگفت :
برای اینکه شاد و آرام باشی باید دو چیز رو از خودت دور کنی، ترس از آینده ی بد و خاطره گذشته تلخ!
ایگوی ما عاشق نقش قربانی هست، مدام نوار های کهنه رو پخش میکنه، مدام باعث میشه از خودت بپرسی:
" اگه اون اشتباه رو نکرده بودم.. "
" اگه اون حرف و نزده بودم.. "
" اگه فلان کار رو میکردم.. "
و هویت امروز ما رو به اشتباهی که دیروز انجام دادیم گره میزنه..
اما چنگ زدن ب گذشته حماقته!
گذشته برای همیشه مرده، هیچ اقیانوسی از اشک و حسرت نمیتونه حتی یک ثانیه از گذشته رو تغییر بده!
وقتی انرژیمون رو صرف نشخوار زخم ها میکنیم، درحال دزدیدن از تنها داراییِ واقعیمون، یعنی لحظه حال هستیم!
از طرف دیگه هیولای دوم، در کمینه! اگر گذشته یه قبرستانه، آینده یه اتاق تاریک پر از اشباحِ خیالیه!
با قدرت تخیلمون بدترین سناریوهارو برای فردا میسازیم..
سِنِکا به درستی میگفت: ما در تخیلاتمان بیشتر از واقعیت رنج میبریم!
ایگو مارو فریب میده، میخواد مارو متقاعد کنه با نگران بودن و استرس کشیدن درحال انجام کار مفیدی هستیم!
حالا فکر کن این دو وزنه رو از پات باز کنی، یهو میبینی حسرت گذشته و وحشت آینده از بین رفته و تنها یه چیز باقی مونده..
تنها چیزی ک تابحال واقعی بوده یعنی همین لحظه! | 4 598 |
| 7 | بخشی از رشد کردن این نیست که مدام احساس بهتری نسبت به خودت پیدا کنی!
گاهی رشد یعنی کم کم از توهمی که دربارهی خودت داشتی، فاصله بگیری..
بپذیری که همه چیز رو نمیدونی، همیشه حق با تو نیست، اونقدر که فکر میکردی خاص نیستی و در عین حال ارزشمند بودنت رو هم از دست ندی.
شاید بلوغ جایی اتفاق میوفته که نه خودت را بالاتر از بقیه ببینی نه پایین تر از اونها!
فقط خودت رو همونطور که هستی ببینی.. | 4 495 |
| 8 | اگر ازدواج کنی پشیمون میشی، اگر ازدواج نکنی پشیمون میشی..
ازدواج کنی یا نکنی در هر دو صورت پشیمون میشی!
این جمله رو سورن کیرکگور فیلسوف دانمارکی در کتاب " یا این یا آن " نوشته اما حرفش تقریبا درباره همه چیز صدق میکنه..
شغلت رو عوض کنی یا نه، از این شهر بری یا بمونی، حرفت رو بزنی یا سکوت کنی، در رابطه بمونی یا سرد شده یا از اون بیرون بیای..
کیکگور میگفت شبی در تاریکی سرد نیمه شب یا ده سال بعد، برمیگردی و زل میزنی به سقف و از خودت میپرسی:
اگه اون راهِ دیگه رو رفته بودم چی؟
ما وقتی سر دوراهی میمونیم، چیکار میکنیم؟ لیست بدی ها یا خوبی ها رو مرور میکنیم.
به حس ششم اعتماد میکنیم، سراغ مشاور میریم، از هوش مصنوعی میپرسیم! اما کیرکگور میگه فرمولت هرچیز ک باشه، همیشه یه چیز از محاسبهت جا میمونه..
اون چیز حسرته! حسرت راهی که نرفتی، حسرت آدمی ک میتونستی باشی.. این عیبِ تو نیست! این بهای آزاد بودن توعه..
اگه انتخاب نمیکردی اگه مثل سنگ فقط تابع جاذبه بودی، طبیعتا حسرتی هم در کار نبود، اما انسان هم نبودی!
پس به جای اینکه از خودت بپرسی چطور زندگی کنی ک هرگز پشیمون نشی، باید از خودت بپرسی ک با کدوم حسرت میتونی زندگی کنی؟کدوم راهِ نرفته رو میتونی تو سینه نگه داری بدون اینکه له بشی؟ | 6 296 |
| 9 | بچه ها من دیگه تصمیم گرفتم پولامو خرج چیزای الکی نکنم چونکه پول بسختی به دست میاد تصمیم گرفتم اگرم چیزی میخرم محصولات کابردی بگیرم اگر توهم این تصمیمو گرفتی
اینجا همه میان از محصولات کاربردی که خریدن میگن :
@BedardamKhord | 790 |
| 10 | بدردم خورد چونکه...
تنها کانالی که مردم از محصولاتی که خریدن میان عکس میزارن و نقدش میکنن که ارزش خرید داره یا نه؟ تا اینجوری بهم کمک کنن پولشون صرف چیزای بدرد نخور نکنن : @BedardamKhord | 814 |
| 11 | مام قارچی داو بدردم خورد چونکه : | 1 098 |
| 12 | محلول ضد جوش و لک Azelin40 بدردم خورد چونکه : | 1 189 |
| 13 | نوار بهداشتی mylady بدردم خورد چونکه :: | 1 492 |
| 14 | دیشب خابم نمیبرد تو تویتر میچرخیدم
دیدم ی خانوم ناز این چنلو معرفی کرده و کلی براش ریتوییت کردن که عاشق این کانال شدن این چنل حسابی تو تویتر کلی سرو صدا کرده با این ایده فوق العادش تو این خرج های گرونننن فقط چیزای بدردبخور بخر ن چیزای ترند ^^
@BedardamKhord | 1 604 |
| 15 | 🌱
بعضی وقت ها خوبه که رابطه رو تموم کنی،
خوبه که دوست چندین ساله رو کنار بذاری،
خوبه که از یه کار خسته کننده استعفا بدی، خوبه که روزهایی رو
فقط استراحت کنی،
خوبه که از شهر قدیمیت فاصله بگیری، خوبه که کشورت رو
برای همیشه ترک کنی،
خوبه که برای آرامشت خیلی از خیلی چیزا دل بکنی.
چون هیچوقت هیچ چیز اونقدر گرانبها نیست که به قیمت از دست رفتن آرامشت تموم بشه. | 11 677 |
| 16 | تو دلت تنگ برا من نشد انگار اصلا :) | 11 805 |
| 17 | فال اختصاصی خودتونو با تخفیف ازینجا بگیرید✨ | 2 637 |
| 18 | جایی خوندم نوشته بود: « من به کسی قول ندادم
که همیشه آدم خوشایندی باشم! »
دیدم چقدر راست میگه.. اینکه ما یه سریا رو خیلی دوست داریم دلیل نمیشه همیشه باهاشون مهربون باشیم؛ همیشه ببخشیم و کوتاه بیایم!
ما از جنس آدمیزادیم!
آدمیزاد هم همینه یه روزایی تلخ و عصبی میشه؛ دلگیر و ناراحت میشه حتی شاید دلش بخواد از همه کسایی که دوسشون داره فاصله بگیره، چون ما جایی رو جایی رو امضا نکردیم که همیشه قراره حالمون خوب باشه!
هستی جلیلی🌱 | 11 955 |
| 19 | بچه ها تخفیف گذاشته برا فال هاش فقط تا امشببب♥️ | 3 150 |
| 20 | بچه ها اونایی که فال میخواستید
از اینجا بگیرید حتما
قیمت هاشون هم بسیار مناسبه واقعا.
https://t.me/nedafall2456
من خودم از اینجا فال گرفتم تاروت خیلی دقیق بود واقعا.
👌👌 | 3 178 |
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
