➣↻𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄_𝐌𝐀𝐂𝐔𝐒𝐒🔞
Ir al canal en Telegram
#دلنوشتـه😓 #تکستــ ✍ #موزیکـ🎧 #ازهمهـ_چیـــزوهـمہ_جـا🌎 #ازloveگـرفتهـ❤️ #تاDissلاو🚫 #حرفای_درک_بالا🔞👁🙊 #گیفـ_ها_ے_بامـزع🙃🤗 #حرفـ_دلـ_شمـاها🙊🙈 هـــــــدفـ ماراضـــــے بـودنـــــ شماستــــــ😌😘 جــــوین شـــو 👇🤙 @REVERSE_MACUSS ➣↻ѠEĿC♡M 🔞
Mostrar más291
Suscriptores
Sin datos24 horas
-17 días
+330 días
Archivo de publicaciones
خدایا بااین کارت به ما ثابت کردی کن فیکون کردن برات در یک چشم بهم زدن کاری نداره.پس هوای مارو داشته باش و خیلی زود ورق رو جوری برگردون دل اکثریت مردم این مملکت شاد شه ....🩵
.
🌈⭐️
• انرژی خواران اطرافمون رو بشناسیم و از اون ها فاصله بگیریم :
1- کسایی که همیشه شکایت میکنن و غر میزنن.
2- کسایی که دائما از مشکلاتشون میگن بدون هیچ راه حلی.
3- کسایی که دائم پشت دیگران حرف میزنن.
4- کسایی که فقط منتشر کننده خبرهای بد هستن.
5- افرادی که وقتی به شما انرژی منفی میدن خودشون احساس سبکی میکنن!
6- کسایی که با شوخی شمارو مسخره میکنن.
7- افرادی که دائم دروغ میگن،غلو میکنن و خود واقعیشون نیستن.
8- افرادی که وقتی کنارشون هستی احساس خستگی میکنی چرا که دائم انرژی منفی میدن.
در آخر یادمون باشه خودمون هم انرژی خوار افراد دیگه نباشیم.
.
تغییر از لحظهای آغاز میشود که با تمام وجود بگویی: «دیگر همین است! مهم نیست چه میگذرد، من انتخابم را کردهام.»
وقتی روی رؤیایت تمرکز میکنی—سلامتی، آزادی، عشق یا ثروت—بدنت شروع میکند به تجربهی احساسات همان آینده.
و اینجاست که تغییر زیستی آغاز میشود؛ چون تو آینده را قبل از رسیدنش زندگی کردهای.
هر روز از خودت بپرس: «میخواهم چه کسی بشوم؟»
و تا زمانی ادامه بده… تا همان فرد شوی.
.
.
شازده کوچولو گفت :
شوخی چیه ؟
روباه گفت : همون که آدما حرف دلشون رو باهاش میزنن.
.
.
زاویه دید چیز عجیبیه؛
وقتی از یکی بدت میاد، خوبیاشو نمیبینی،
وقتی از یکی خوشت میاد بدیاشو نمیبینی!
.
.
هنر این نیس،دورش خلوت باشه ینفرو انتخاب کنه،اونی که دورش شلوغه و کلی توجه بهش میشه ولی ینفرو انتخاب میکنه،اون هنر کرده!
.
کاش منم یه بیشعورِ بیاحساس بودم که رفتار
هیچکس برام مهم نبود،
ولی متاسفانه یه زودرنجِ حساسِ عصبیام .
.
Haline Şükür Etmezsen,
Huzurun Hep Eksik Kalır
"İyi Geceler"
اگه به حالت شکر نکنی،
همیشه آرامشت کمه👌🏽
"شب بخیر" 🌓🌷
🌚
🔴 خانوادهٔ زندهیاد یلدا آقافضلی هم بدینشکل شب یلدا رو بدون دخترشون جشن گرفتن...
💔
🍉جشن چله یا یلدا، جشن بزرگداشت «ایزد مهر» است. «مهر» یا «میترا» یکی از ایزدان زردشتی و نامش برابر با «دوستی» و «پیمان» است و «خورشید» نیز نماد اوست. جایگاه مهر که نگهبان پیمان و دوستی است چنان والاست که یکی از بخشهای اوستا، «مهریشت»، در ستایش اوست.
شادی بنیادِ جشنهای ایرانی است. انگیزهی آفرینش شادی برپایهی بُندَهش (آغاز آفرینش) این است که #اهورامزدا شادی را آفرید تا مردمان بتوانند در روزگار آمیختگی نیکی و بدی زندگی را تاب آورند و بر این پایه، شادی، خود، کاری ایزدی و گونهای ستایش و سپاس از اهورامزداست.
در این شب، خانوادهها و دوستان دور هم جمع میشوند و تا نیمه شب یا دیرتر بیدار میمانند و پیروزی نور بر تاریکی را جشن میگیرند، چرا که پس از این شب، روزها شروع به طولانیتر شدن میکنند. این سنت دیرینه آریایی به هزاران سال پیش در ایران برمیگردد. شب چله یا یلدا شبی است پر از گرما، همبستگی، قصهگویی و امید، و نقش مهمی در فرهنگ و هویت ایرانی دارد.
جشن چله آریایی بر ایرانیان شادباد💐
@REVERSE_MACUSS
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
