USIM Confession
📈 Análisis del canal de Telegram USIM Confession
El canal USIM Confession (@usimconfess) es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 15 936 suscriptores, ocupando la posición 12 528 en la categoría Educación y el puesto 2 317 en la región Malasia.
📊 Métricas de audiencia y dinámica
Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 15 936 suscriptores.
Según los últimos datos del 03 septiembre, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -26, y en las últimas 24 horas de -6, conservando un alto alcance.
- Estado de verificación: No verificado
- Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 0%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener N/A% de reacciones respecto al total de suscriptores.
- Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 0 visualizaciones. En el primer día suele acumular 0 visualizaciones.
- Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 0.
📝 Descripción y política de contenido
El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
“Confess @usimconfessbot
Est 2018”
Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 04 septiembre, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Educación.
Carga de datos en curso...
| Fecha | Crecimiento de Suscriptores | Menciones | Canales | |
| 04 septiembre | +2 | |||
| 03 septiembre | 0 | |||
| 02 septiembre | +1 | |||
| 01 septiembre | 0 |
| 2 | Selamat Hari Raya Aidilfitri 🌙
Terima kasih atas support padu!
Maaf zahir & batin 🙏 | 3 890 |
| 3 | Saya ada suka dekat seorang budak muamalat ni ..dia sangat hensem dan baikk awwww tapi saya malu nk confess..so saya confess kat sini
3518 | 5 289 |
| 4 | reply 3319
ohh tu class rep saya tu,dah berpunya maaf la ye..next candidate please🤗🤗
3517 | 5 287 |
| 5 | asal budak tahun 1 kali ni terpaling tersakiti eh HAHAHAHA
3516 | 5 177 |
| 6 | 12/11 3:15 jumaat minggu lepas pagi ada pergi prupel hantar semua doc untuk sticker kereta, ingat kan dia terus cop sebab time tu takde orang and mmg pagi, tapi dia suruh tinggal and isi number phone, suruh tengok status sticker je nnt, tapi sampai skrg takde update pun 😞 mmg proses dia lama ke krg ? ke kena pergi semula prupel tanya
3515 | 5 090 |
| 7 | penat nohh kalau ada housemste rumah yang tak reti commonsense nii adehhh
3514 | 4 708 |
| 8 | Hai! Ada sesiapa boleh bagitahu prosedur untuk mohon sticker kereta bagi yang duduk rumah sewa?
3513 | 4 974 |
| 9 | semoga dalam perlindungan Allah semuanya!❤️
3512 | 4 847 |
| 10 | Disaat aku sudah terlalai dengan dunia ku, Allah masih mengirim seseorang untuk menegur ku🥹😭😭
3511 | 4 712 |
| 11 | hai semua assalamualaikum nak tanya kepada sesiapa yang ambil tamhidi.
betul ke ijazah hanya boleh sambung di usim sahaja ? boleh ka kalau nak sambung kat uni lain ? helepp saya sangat memerlukan jawapan 🥹
2407
Ada je yg pindah uni lain. Tapi prosedur tu tak thulah mcm mne. Kat sekeliling saya, yg pindah ni bnyak pindah ke private mcm unikl. Tapi ade jugak yg pindah uia and the reason is sbb nak smbung medic tapi tak dpt medic kat usim.
3510 | 4 013 |
| 12 | sesiapa yang cantik, yang hensem dan baik hati, boleh tak tolong share link tele prebet? sesiapa yang tolong tu saya doakan semoga lampu jalan sentiasa hijau, duit sentiasa banyak, beli ayam gepuk takpayah beratur, tidur sentiasa nyenyak dan dekan setiap sem
3509 | 3 818 |
| 13 | Takmau ah, takut | 3 645 |
| 14 | tiap masa isu bas. semua nak salah usim HEPA MPP laaa sbb puncanya bas. nak tanya lah kepada adik-adik degree yang baru masuk ni, awak semua ada tak dapat jadual pergerakkan bas ? kalau ada, awak patuh je jadual tu. jangan nak 24h kritik. balik lewat, takut tinggal solat ? bawak telekung bagi pp. setiap fakukti ada surau sendiri. takde masalah ya. dan untuk pelajar lelaki, jangan jadi pondan sgt ya. KKAC sebelah tu je. ikut pintu blkg faham ? pintu blkg tu dekat sgt dah dgn kkac. cuba usaha dlu. jangan .nak kecam je. dulu punya elok je, tiba-tiba pulak timbul isu bas.
reply kalau nak berdebat.
3508 | 3 647 |
| 15 | LAHH BUAT PROGRAM PUN AGAK AGAK LA NAK JEMPUT SAPE SPEAKER TU.. SUMPAHLA SR NORHM 😂😂
so memang takda modal panggil speaker lain ke weh?? dahla dia tu ada isu, ulas isu tak Tabayyun, lepastu kuat cenderung kat parti politik satu tu. woops🤫. kot ye pun nak buat program, rasanya boleh tapis dulu kot nak jemput sape penceramah tu. setakat modal followers dekat tiktok, modal pandai cakap je and background study pun tak jelas hmm.
rasanya kita ni university ternama dah, perlu kot rasanya ada Prosedur Saringan untuk mana mana persatuan nak panggil sesiapa yang betul-betul ada kredibiliti sebagai 'penceramah'. btw persatuan yang jemput tu pun rasanya bukan calang calang.
3295
aku salah sorang yang pegi program tu . overall okey je , takda pula ustaz tu buka isu politik or apa ii kaitan yang tak elok.
kenapa ea , kalau yang ustaz ii ni selalu dapat kecaman , walhal okey je input yang dia sampaikan. alhamdulillah bermanfaat .
lepasni plis , tak perlu nak kecam mana ii ustaz or sesiapa , sebab ilmu kita ni tak banyak pun nak dibandingkan dengan diorang.
3507 | 3 352 |
| 16 | Berat masalah nih.. | 3 064 |
| 17 | ayam kk1 kecik
3506 | 3 115 |
| 18 | ayam kk1 kecik
3506 | 1 |
| 19 | hai erm nak tanya.
perlu ke lelaki / perempuan save num classmate yang berlainan jantina?
kalau save num untuk tengok status , menjaga ikhtilat tak?
bincangkan..
3506 | 3 467 |
| 20 | hai minat la sorang student tamhidi ni yg colour rmbut tu selalu nmpk kt student mall , helok sgt hihi tk silap dia ttl17 tapi tk dpt lagi nama dia siapa , btw available lagi tk nak kenal🫣
3505 | 3 418 |
