es
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Ir al canal en Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Mostrar más
2 693
Suscriptores
+124 horas
+27 días
+2830 días
Archivo de publicaciones
ولی خب اسرائیلو داریم هنوز درسته؟

حرامزاده‌های دیوانه حداقل اینترنت رو باز کنید.

چند واحد ترامپ شناسی پاس کردم😂😂😂

See?

چی میگین کسکشای مادرقحبه

🚨🚨🚨 دونالد جی. ترامپ بر اساس گفتگوهایی با نخست‌وزیر، شهباز شریف، و فیلد مارشال عاصم منیر از پاکستان، و در حالی که آن‌ها درخواست کردند تا از اعزام نیروی مخربی که قرار بود امشب به ایران فرستاده شود خودداری کنم، و مشروط بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با بازگشایی کامل، فوری و امن تنگه هرمز موافقت کند، من با تعلیق بمباران و حمله به ایران برای یک دوره دو هفته‌ای موافقت می‌کنم. این یک آتش‌بس دو جانبه خواهد بود! دلیل انجام این کار این است که ما پیش از این به تمام اهداف نظامی دست یافته و حتی از آن‌ها فراتر رفته‌ایم، و در مسیر دستیابی به یک توافق قطعی در مورد صلح طولانی‌مدت با ایران و صلح در خاورمیانه بسیار پیشرفت کرده‌ایم. ما یک پیشنهاد ۱۰ ماده‌ای از سوی ایران دریافت کرده‌ایم و معتقدیم که این پیشنهادات مبنای قابل قبولی برای مذاکره هستند. تقریباً تمام نکات مورد اختلاف در گذشته، بین ایالات متحده و ایران مورد توافق قرار گرفته است، اما یک دوره دو هفته‌ای اجازه می‌دهد تا این توافق نهایی و تکمیل شود. به عنوان رئیس‌جمهور، به نمایندگی از ایالات متحده آمریکا و همچنین به نمایندگی از کشورهای خاورمیانه، مایه افتخار است که این مشکل دیرینه در آستانه حل شدن قرار دارد. از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم! رئیس‌جمهور دونالد جی. ترامپ - @iransocial

🚨 صابرین نیوز، وابسته به سپاه: یک منبع آگاه هرگونه احتمال آتش‌بس و مذاکره را قاطعانه رد کرد و گفت: «ما به هیچ وجه مدلِ آتش‌بس و بعد مذاکره را قبول نداریم. جنگ تا رسیدن به پیروزی قطعی ادامه خواهد داشت.» وی افزود: «دست برتر با قاطعیت با ایران است و بازنده این میدان یقیناً آمریکاست. این آن‌ها هستند که باید به شروط روشن و مشخص ایران عمل کنند.» این منبع آگاه افزود: «این تصمیم قطعی در سطوح کلان نظام گرفته شده و تنها راهبرد پیگیری و اداره جنگ همین مسیر است و بس.» - @iransocial

مادرجنده پست گذاشته از خدا طلب بخشش کرده، ننت گاییدس

‏این حموم رفتن دست جمعی خط قرمز پاکستان بود که ما رد کردیم، واسه همین میخواد با فراهم کردن آتش بس تلافی کنه.

زیبا بود پسندیدم 🫶🏽

#ناشناس https://t.me/pineappleplusss/106781 البته ما مرد ستیز نیستیم «واقع بینیم» واقعیت مردا همینه حالا شاااید تو زندگی بعضیا استثنا وجود داشته باشه

پاکستان کاش بیشتر تمرکزش رو بذاره روی سلامت و بهداشت فردی مردم خودش تا این گه خوریا‌‌.

جدا از هرگونه خبر/ مادر اون کیرخر پاکستانیو گاییدم

سهام آمریکا و بیتکوین هر دو درحال بالا رفتن و‌ قیمت نفت در حال پایین اومدن هست که نشون میده سرمایه‌دارهای آمریکا فعلأ اعتقاد دارند حمله به زیرساخت‌ها انجام نمیشه.

چارت ها حاکی از اتش بسه خواهیم دید چه خواهد شد

🦦

#ناشناس نه نه تایید نشده!

#ناشناس مطمعنی خبر اتش بس فیک نیست؟

#ناشناس هنوز اینترنشنال نگفته

pineapple ➕ - Estadísticas y analítica del canal de Telegram @pineappleplusss