es
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Ir al canal en Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Mostrar más
2 685
Suscriptores
-324 horas
-127 días
+1830 días
Archivo de publicaciones
‏دیگه نمیفهمم صدای در قابلمس؟اگزوز موتوره؟موشکه؟کمد دیواری همسایه بالاییه؟جن اتاقه یا جنگنده‌س فقط میدونم دارم کسخل میشم.

دلاوران گارد جاویدان، به شما، به شجاعت و فداکاری‌تان درود می‌فرستم. در سه ماه گذشته، هزاران تن از شما در هسته‌های کوچک اما مؤثر در سراسر ایران جلوه‌هایی درخشان از دلاوری آفریده‌اید. آنچه شما کرده‌اید برای سده‌ها روایت خواهد شد. ملت ایران فداکاری شما و بهایی را که به‌ویژه در ۱۸ و ۱۹ دی برای آزادی میهن پرداخته‌اید هرگز فراموش نخواهد کرد. به شما گفته بودم که کمک در راه است. اکنون آن کمک رسیده است. از شما، دلیرترین و فداکارترین فرزندان ایران، می‌خواهم که به‌عنوان نیروی پیشگام ملت، به هر شکل ممکن دستگاه سرکوب جمهوری اسلامی را، که اکنون از آسمان زیر ضربات سنگین است، بیش از پیش فرسوده و تضعیف کنید تا زمینه فروپاشی نهایی آن فراهم شود. در نظر داشته باشید که این، فراخوانی برای تظاهرات خیابانی نیست؛ بلکه فراخوانی به شما، جوانان گارد جاویدان، برای وارد آوردن ضربه‌های هوشمندانه و مؤثر به سرکوبگران خسته و فرسوده است تا راه برای حضور میلیونی ملت ایران در خیابانها هموارتر شود. در عین حال، حفظ جان خود را در اولویت قرار دهید چرا که حضور شما در نبرد نهایی برای حفاظت از سیل میلیونی جمعیت، لازم و ضروری است. شما از تبار رستم و کاوه‌اید و دشمنان شما از جنس ضحاک. در این نبرد خیر و شر، میان نور و تاریکی، شما در سوی درست تاریخ ایستاده‌اید و امید و دعای یک ملت بزرگ بدرقه راه شماست. بی‌صبرانه در انتظار روزی هستم که در نخستین شهر آزادشده ایران در کنار شما بایستم و با هم پیروزی نهایی را رقم بزنیم. پاینده ایران، رضا پهلوی @OfficialRezaPahlavi

🚨 ترامپ در گفتگو با فاکس نیوز: همه آنهایی که مردم بی‌گناه ایران را در خیابان‌ها کشتند، فیلم‌هایشان را داریم، این که تمام شد، می‌رویم سراغ‌شان، می‌گیریم و اعدامشان می‌کنیم.

‏وطن پرستی از دی ماه شروع میشه نه از اسفند، اگه تو دی‌ماه نگران مردم نبودی الان هم نمیخواد نگرانشون باشی.

دم خونمون ایست بازرسی یهو زدن کلی بسیجی و فلان ریخته بودن کوچه بسته بودنو خلاصه نگم براتون، ۲-۳ مین بود اومده بودن یهو صدا پدافند اومد، بعد پدافند صدا انفجار و اینا الله و اکبر کنان ایست رو جمع کردن و رفتن😂😂😂😂 تایم اومدن موندن و رفتنشون روهم ۵ مین هم نشد بعد میگن ما ملت شهادتیم😭😂☝🏽

اینم بگم ما همیشه به عموها متعهدیم ولی فعلا به دلایل کاملا معلوم/ سرویس‌هاشون قطع شده تا اوضاع استیبل شه ایشون تا الان گزینه عالی‌ای هستن

دوستان کانفیگ کس‌خار متصل سراغ دارم گیگی ۵۰۰ ت / خواستید پیام بدید 🍍

بلاخره وصل شدم و طبیعتا کس‌مادرخامنه‌ای کس ننه عرزشیو بسیجی و آخوند و‌آخوند به کون

🔴وزیر جنگ آمریکا هگست: امروز شدیدترین موج حملات در ایران اجرا میشود . ❌️عزیزان داخل ایران مجددا تاکید میکنیم فقط در خانه بمانید. پنجره های خانه را چسب بزنید‌ . مطلقا مطلقا در خیابان تردد نکنید. روی پشت بام نرین چون ترکشها تا فاصله دور پرتاب میشن. به محلهای مورد اصابت مراجعه نکنین. احتمال حملات مجدد به اون نقطه هست. خرابیها و ترکشهایی که میبینید مطلقا با دست لمس نکنید. 🔴با توجه به قطعی اینترنت در ایران، اگر می توانید تماس بگیرید و به همه آشنایان خود بگویید در خانه ها بمانند.

امیدوارم تنها دلیلی که اینترنت وصل نمیشه این باشه که اون مادرجنده‌ای که قطع کرده هم مرده.

بنده‌خداها قبلش میان یه دور میزنن ما پناهی چیزی میخوایم بگیریم بگیریم بعد بزنن🤦🏻‍♀️😭🤣

آژیر خطر فقط صدا جنگنده

🔴هشدار به اشخاص نزدیک به بازار میوه تره‌بار صادقیه در تهران و اشخاص نزدیک به مجتمع خلیج فارس در شیراز؛ به علت انتقال موارد مشکوک و تردد اشخاص نظامی، توصیه می‌شود از این اماکن فاصله بگیرید.

‏تو خونه موندن با خانواده واقعا ضرر و زیانش از خود جنگ بیشتره .

زیرساخت ایران این جگرگوشه‌های ایران بودند! مابقی ساختمانی که یک بار ساخته شده، دوباره ساخته میشه! اما این جگرگوشه‌ها برای همی
زیرساخت ایران این جگرگوشه‌های ایران بودند! مابقی ساختمانی که یک بار ساخته شده، دوباره ساخته میشه! اما این جگرگوشه‌ها برای همیشه رفتند!

کله کیری

ترامپ از صبح ۵ بار در مورد ایران صحبت کرده هر کدوم با قبلی فرق می‌کرد

‏خب من امشبو برای نوه‌م تعریف کنم میگه کسشر نگو پیرزن.

آدرنالین فقط فاصله بین اومدن صدای جنگنده تا صدای انفجار