es
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Ir al canal en Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Mostrar más
2 686
Suscriptores
-624 horas
-67 días
+2630 días
Archivo de publicaciones
تهران تلمبه‌بارون شد

‏اینقدر سال ۴۰۴ اتفاق‌های عجیب داشتیم که سال ۴۰۳ که خرس رییسی را خورد انگار یک قرن قبله

sticker.webp0.49 KB

یعنی کدوم خارکسه‌ای رو ترور کردن؟🥺

photo content

‏گشت گرداگرد مهر تابناك، ايران زمين ‏روز نو آمد و شد شادى برون زندر كمين اى تو يزدان، اى تو گرداننده‌ی مهر و سپهر برترينش كن
‏گشت گرداگرد مهر تابناك، ايران زمين ‏روز نو آمد و شد شادى برون زندر كمين اى تو يزدان، اى تو گرداننده‌ی مهر و سپهر برترينش كن برايم اين زمان و اين زمين

امیدوارم این نوروز پیروز بشه.

وای همزمان با سال نو شروع کردن زدن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 چقدر همه‌چی سورئاله

سال نو آریایی ۲۵۸۵ فرخنده باد 🌿 باشد که فروغ اهورایی، جانت را روشن و راهت را استوار سازد و این سال، سرآغاز شکوه، تندرستی و کامرانی‌ات باشد ✨🧚‍♀️🌈

نشونه‌ها 🌈✨
+3
نشونه‌ها 🌈✨

به نام ایران، به نام جاویدنامان میهن، نوروز را امسال، با شکوه یاد و نام شجاع‌ترین و آگاه‌ترین فرزندان ایران، گرامی می‌داریم؛ فرزندانی که سراسر نور و مهر و امید بودند و آیین‌شان ستایش زندگی بود؛ آنان که وجود ارزشمندشان را فدای میهن کردند تا در دل تاریکی، بذر جاودان‌ شکوفایی ایران آزاد باشند‌. نوروز، میراث‌ کهن سرزمین‌مان، نماد و یادآور همین حقیقت است که از پس سخت‌ترین و طولانی‌ترین زمستان‌ها، زندگی دوباره پیروزمندانه باز خواهد گشت. در آستانه‌ی فصل تازه و روشن تاریخ سرزمین‌مان، با قدرت، همدلی، عشق و وفاداری به فرزندان پرافتخار ایران، امانت‌دار امید و راه‌شان خواهیم بود. در دل نوروز، محکم و استوار در کنار یکدیگر، زندگی را به ایران باز می‌گردانیم. نوروز پیروز! پاینده ایران! یاسمین پهلوی In the Name of Iran In the Name of the Immortal Heroes of Our Homeland This year, we honor Norooz by commemorating the memory and names of Iran’s bravest and most devoted children of Iran, those who embodied light, compassion, and hope, and whose creed was the celebration of life. Those who sacrificed their precious existence for the homeland, so that in the heart of darkness, they may become the eternal seeds of a flourishing, free Iran. Norooz, the ancient heritage of our land, stands as a symbol and a reminder of this very truth: that beyond even the harshest and longest winters, life will return, triumphant and renewed. On the threshold of a new and brighter chapter in our nation’s history, we will, with strength, unity, love, and loyalty to Iran’s proud children, remain the guardians of their hope and their path. In the spirit of Norooz, standing firm and united beside one another, we will bring life back to Iran. Norooz Pirooz! Long Live Iran! Yasmine Pahlavi @OfficialRezaPahlavi

🔺تعطیلی حافظیه، تخت جمشید و دیگر مکان‌های تاریخی در لحظه تحویل سال مدیرکل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی: 🔹برپایی مراسم لحظه تحویل سال در اماکن تاریخی چون آرامگاه حافظ، پرسپولیس و تخت جمشید در وضعیت موجود کشور ممکن نیست. :))))))))))

عاشق ترکیب عرق/بام/پدافندم 🧚‍♀️😂

اینم پینگشون تازه آنتن خونه ما تخمیه👊🏽
اینم پینگشون تازه آنتن خونه ما تخمیه👊🏽

بچه‌ها برای وی‌پی‌ان انقد به من پیام ندید فقط و فقط به 👇🏽 https://t.me/virashekan من خودم چندین روزه که باهاش وصلم، پایداره و پشتیبانی صفر تا صد دارن کاملا مطمئن هستن اگر vpn میخواین بهشون پیام بدید کد هم حتما بدید از آناناس وگرنه فروش ندارن✌🏽

فیلمش فقط تا اونجایی نشون میده که پدافند میخوره بهش😭🤣

سخنگوی سنتکام به الجزیره: یک جنگنده اف ۳۵ مورد حمله آتش پدافندی قرار گرفت اما به سلامت در پایگاه فرود آمد صداسیما فیلم لحظه اصابت پدافند به اف سی و پنج را منتشر کرد و ادعای سرنگونیشو دارن میکنن

کوناتنونو سفت بچسبید که سپاه پالایشگاه حیفا رو زد و برق کل حیفا قطع شد

همینجوری که خبر خوندم بمب‌افکن b1 تز جنوب غرب ایران برای انجام عملیات وارد ایران شد زیپ شلوارمو کشیدم بالا دکممو بستم که برم بیرون سمبل بخرم و بساط هفتسین 🤝