es
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Ir al canal en Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Mostrar más
2 693
Suscriptores
-524 horas
+27 días
+2030 días
Archivo de publicaciones
photo content

بدم میاد آنلاین‌شاپا آنلاین نیستن کسکش من جنونم ۱۰ دقیقست

😂😂😂😂😂 راستش خودمم جلو باز بیشتر دوست دارم ولی حس کردم اون مثلا پاییزم با جوراب بانمک میشه

#ناشناس کیرت تو رفراندوم جلو بسته بگیر

چرا نداره دوس نداری دیگه

#ناشناس چرا من هیچکدوم ندوس👩🏼‍🦯

اوووووووه انقد؟؟

قلب جلو بسته آتیش جلو باز

شما بودید کدومو میگرفتید؟😭
+1
شما بودید کدومو میگرفتید؟😭

🙏🏼

#ناشناس عالی شد امیدوارم این مرحله رو اسکیپ نکنم😍

من کرونای سگی هم ی دوز زدم کلا کیرم دهنم

داشتم رد میشدم

#ناشناس تو چرا اونجایی🤨

‏تو صف زدن واکسن ویروسه ببینمتون کردمتون.

مثلا الان صندل بیرکن و پولوشرت دغدغه منه برای زنده موندن 😭

Repost from LOL
‏متاسفانه برخی عزیزان متوجه نیستن که حتی فکر کردن به وضعیت فعلی ایران می‌تونه آدم‌ها رو سمت خودکشی سوق بده، و آدم‌ها فقط برای اینکه زنده بمونن نیاز دارن خودشون رو با دغدغه‌های سطحی مشغول کنن

‏این ویروس جدیده بیاد میرم دستگیره‌های مترو رو لیس می‌زنم.

اسرائیل چرا خوابه