es
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Ir al canal en Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Mostrar más
2 692
Suscriptores
+324 horas
+117 días
+2730 días
Archivo de publicaciones
فلاپی لب و ساغرم هستن

نمیدونم بپرسید باز

عموها ایپی ثابت دارن الان فک کنم

#ناشناس یلدا با چه وی پی انی وصل میشدی؟

کار خوبی میکنی وی‌‌پی‌ان ای پی ثابت بگیرید نمیدونم در حال مکاتباتم

#ناشناس از وقتی گفتی susband شده پیجت خایه نمیکنم برم اینستا😐 بخاطر فیلترشکنه؟ دیگ نمیشه برگردوند پیجو؟ خاراخوندو گاییدم

کی‌گفته؟ گه خورده وی کاله

#ناشناس یلدا میگن کراتین رو زنا بخورم موهاشون به شدت میریزه تو استفاده کردی خوب بود؟ و میگن انرژی که میده فیکه پودر پروتیین هم میخوری؟ مارکش چیه

این اینترنت بی‌صاحابو وصل کنید دیگه:)) من میخوام با قشر متوسط خودم در ارتباط باشم با این پولدارای مرفع نمیتونم ارتباط بگیرم.

هرچقدم سیاه شم باز یکی هست که از من سیاه‌تر باشه، اه

کراتینمم تموم شد ایول
کراتینمم تموم شد ایول

Such a daaaaaaaaaaay

امروز از چپ و راست داره میره تو کونم

😭 مادر همه اکانتام گاییده شد حتی پیج کاریم😭 پرودگارا کیرم تو اخلاقیاتت

ترامپ هفته بعد ملانیا ازم خواست امشب نزنم و دوباره به ایران فرصت بدم بلخره گفته اخر هفته رو با ارامش بزارم جلوم کس بده

Repost from sahar🖤
اتفاقای زندگیم بیشتر به درد ماجرای بله میخوره، تا استوری اینستاگرام.

ایسنتام suspend شده چونکه کس ننه آخوند مادرقحبه‌ها من این اکانتو فک کنم از ۲۰۱۱ دارم، ننتونو خواهم گایید کیرم تو ایران و vpn

اگه یه چس غیرت داشتی نمیذاشتی اینجوری شه

Repost from کیان ملی 1
🔴زیرنویس تلویزیون جمهوری اسلامی ترامپ برای پنجمین بار عقب نشینی کرد https://t.me/kianmeli1
🔴زیرنویس تلویزیون جمهوری اسلامی ترامپ برای پنجمین بار عقب نشینی کرد https://t.me/kianmeli1