pineapple ➕
Ir al canal en Telegram
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
Mostrar más2 685
Suscriptores
-324 horas
-127 días
+1830 días
Archivo de publicaciones
2 685
با دوستم تو کیش حرف میزدم
گفت ا جنگندهها دارن میان سمت سرزمیناصلی
بعد ب فاصله ۵-۶ مین تهران ۵۰ تا صدای انفجار اومد
صداها قطع شد ۵-۶ مین بعد
یهو ازونور گفت ا برگشتنننن
و بعد تااااق
کیشو زدن
😂😂😂😂
2 685
Repost from Moris News
از خیلی وقت پیش رائفیپور و علمالهدی گفته بودند که اگر قرار باشد رژیم اسلامی سقوط کند، زمین سوخته تحویلمان میدهند.
@Moris_news
2 685
Repost from کیان ملی 1
🔴ارتش اسرائیل میگوید از زمان آغاز عملیات شیر غران، بیش از ۶۰۰۰ عضو سپاه کشته و ۱۵۰۰۰ نفر زخمی شدهاند
https://t.me/kianmeli1
2 685
Repost from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
هممیهنانم،
در آستانه چهارشنبهسوری، رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی بار دیگر میکوشد مانع برگزاری این آیین ملی و باستانی شود. اما امسال ما چهارشنبهسوری را به یاد دلاورانی که جان خود را برای بازپسگیری ایران و هویت ملیمان فدا کردند، با شوری ملی برگزار میکنیم.
پیام ما روشن است: آتش ما، نماد نور و پاکی ایران، بر تاریکی و پلیدی این رژیم ناایرانی پیروز خواهد شد و خاک ایران را از اشغالگران جنایتکار پاک خواهد کرد.
از همه ایرانیان خارج از کشور نیز میخواهم در چهارشنبهسوری در برابر سفارتخانههای رژیم در سراسر جهان گرد هم آیند و فریاد بزنند:
تا وقتی ایران آزاد نشود و جمهوری اسلامی از صفحه روزگار محو نگردد، ملت ایران آرام نخواهد گرفت.
همچنین از رئیسجمهور آمریکا و نخستوزیر اسرائیل میخواهم تحولات این روز را با دقت زیر نظر بگیرند و اجازه ندهند جمهوری اسلامی در این آیین ملی با مردم شجاع ایران با خشونت برخورد کند.
ما با برگزاری باشکوه چهارشنبهسوری، به پیشواز نوروز و بهار آزادی ایران میرویم و نشان میدهیم که روز رهایی ایران نزدیک است.
پاینده ایران،
رضا پهلوی
@OfficialRezaPahlavi
2 685
بیل ماهر درباره مجتبی خامنهای:
اون چهار بار برای درمان ناتوانی جنسی به یک کلینیک در انگلستان مراجعه کرده! آیت اللهها از غرب متنفرن تا وقتی که آلتشون دیگه کار نکنه.
«مجتبی واقعا مشکل جنسی داره، وقتی به بهشت بره، به ۷۲ حوری میگه: میشه فقط حرف بزنیم؟»
2 685
Repost from "ویراگو"
امشب به این فکر میکنم که اگه همچی همچی قطع باشه؛ چطوری بفهمیم جمهوریاسلامی سقوط کرده؟
2 685
Repost from Moris News
🚨 طوفان توییتری زیر پست ایلان ماسک
دوستان خارج از ایران،
الان که اینترنت داخل ایران قطع شده، وظیفه ماست صدای مردم داخل ایران باشیم.
ایلان ماسک درباره استارلینک پست گذاشته و این فرصت مهمیه که توجه دنیا رو دوباره به قطع اینترنت در ایران جلب کنیم.
ما کامنتهای آماده تهیه کردیم تا راحتتر زیر این پست کامنت بگذارید.
👇 فقط روی لینکها کلیک کنید تا صفحه کامنت باز شود.
⚠️ خیلی مهم:
قبل از ارسال، یک تغییر کوچک بدهید تا اسپم محسوب نشود.
مثلاً:
• یک ایموجی اضافه کنید
• یک کلمه را تغییر دهید
• یک عکس اضافه کنید
📌 لطفاً حتماً:
• پست را لایک کنید
• ریتوییت کنید
• و کامنت بگذارید تا بیشتر دیده شود
کامنتها :⬇️
2 685
+1
طوفان توییتری
۲۵ اسفند، ساعت ۹ شب به وقت ایران
صدای مردم ایران باشید.
⚠️ برای مؤثر بودن طوفان توییتری:
• بیشتر از ۲ هشتگ در هر پست نزنید.
• هشتگ را همراه با متن بنویسید (تکراری نباشد و ترجیحا انگلیسی).
• از ایلان ماسک و دولت آمریکا تقاضا کنیم کمک کنن.
2 685
Repost from “ویراشکن”
📌 یه نکته مهم برای کمتر مصرف شدن اینترنت
با توجه به اینکه این روزها حجم اینترنت خیلی گرون شده، بد نیست چند تا تنظیم ساده روی گوشیهاتون انجام بدید تا مصرف نت بیخودی بالا نره.
اگر آیفون دارید این موارد رو بررسی کنید:
1️⃣ Background App Refresh
این گزینه باعث میشه اپها در پسزمینه اینترنت مصرف کنن.
مسیر:
Settings → General → Background App Refresh
بهتره خاموشش کنید یا فقط برای اپهای ضروری روشن بذارید.
2️⃣ Wi-Fi Assist
وقتی وایفای ضعیف باشه، آیفون بهطور خودکار از دیتای سیمکارت استفاده میکنه.
مسیر:
Settings → Cellular → Wi-Fi Assist
بهتره خاموش باشه.
3️⃣ Auto App Updates
گاهی اپها خودکار آپدیت میشن و حجم زیادی مصرف میکنن.
مسیر:
Settings → App Store
گزینه App Updates رو خاموش کنید.
4️⃣ Low Data Mode
این گزینه مصرف اینترنت رو کمتر میکنه.
مسیر:
Settings → Cellular → Cellular Data Options → Low Data Mode
این گزینه رو روشن کنید.
با همین چند تا تنظیم ساده میتونید جلوی هدر رفت حجم اینترنت رو تا حد زیادی بگیرید.
2 685
دوستان اگر به دوروبریاتون هم معرفی میکنید باز هم بگید از طرف منید (🍍 یا یلدای آناناس) وگرنه فروش ندارن و اینکه ترجیحا خیلی هم معرفی نکنید و بذارید دایره محدودتر و امنتر بمونه 🧚♀️🤝
2 685
محدودیت روی اینترنت ایران به شدیدترین وضعیت خودش در این ۱۶ روز رسیده و خیلی از کانفیگهای تانل و حتی کانفیگهایی که به اسم استارلینک فروخته میشدن با مشکل مواجه شدن. دسترسی به برخی از دیتاسنترها و سرویسهای داخلی هم فعلا میسر نیست!
ولی ما همچنان با ویرا وصلیم🦦😂☝🏽🧚♀️
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
