Blockunity ™
Ir al canal en Telegram
آکادمی Blockunity® ‼️به پیام های پین 📌 شده توجه کنید‼️ در این کانال دیدگاه شخصی نسبت اشتراک گذاشته میشود و توصیه مالی نیست. Founder: @Yasharsaljoughi ⚜️فعالیت آکادمی در حوزه امنیت بلاکچین ، فاندامنتال مارکت و تکنیکال بازار هست. ⚜️ Copyrights ©
Mostrar más3 573
Suscriptores
-224 horas
-57 días
-5030 días
Archivo de publicaciones
3 572
https://app.galxe.com/quest/SonicLabs/GCnGNtvdf5
دوستانی که تست نت رو میزنند حتما Galxe رو هم بزنند.
#sonic #airdrop
3 572
+2
#علی_شرفی
رویا فروش و گنده شده توسط ربات های تلگرامی و تپ تپای که یهو فاز گنده کریپتو برداشت و یهو به یکی از فعالین خوب حوزه دیفای پرید!
گروه tradecitypro که چند وقته متمرکزن در بخش defi فعالیت میکنند محتوای باکیفیتی در این ارتباط روی یوتوب گذاشتن و عملا جز آلفا های دیفای هستند.
این فرد این گروه رو پکیج فروش مدرن خطاب میکنه بخاطر اینکه مخاطب رو سوق میده به یوتوب درحالی که خوش در کانال تلگرام اش لینکهای یوتوب اش هست!!
اما موضوع اینجا جالبه که این فرد اخریا برای تست نت سونیوم که ما هم معرفی کردیم یک دیس اینفو(اطلاعات غلط) منتشر میکنه و مخاطب هاش رو سوق میده به یک لینک مینت NFT که 3ARB هزینه داشته و هیچ ربطی به تست نت نداشته و بعد از اطلاع جای عذرخواهی میندازه گردن ادمین کانال و متن رو ادیت میکنه!
فردی که خودش رو گنده میپندارد محتواش رو از افراد دیگه ای کپی میکنه بدون بررسی.
حالا که بحث دیفای داغ شده میخواد ورود کنه و وااای به حال کامیونیتیش.
خدا بخیر کنه.
#سم
3 572
https://etherscan.io/tx/0x61b611557c5ed4d46f8dd7ee5afc026701596d13f54d2ffd927526d4dfefffd5
تراکنشی بسی جالب!
میتونه ساختی باشه میتونه واقعی ولی در کل متن نوشته شده این هست که طرف اسکمره فهمیده مالباخته برای غنا س بعد هرچی اون شب اسکم کرده رو برای طرف فرستاده😂
رابین هود مناطق محروم
3 572
پ.ن:
جدا از بحث عرضه ای که قراره صورت بگیره
بیتکوین خیلی طولانی رنج زد و جون بالارفتن نداشت پس برگشت به ۶۰ هزار تا براش منطقی بود.
در حال حاضر محدوده ۵۷۵۰۰ تا ۵۸۴۰۰ به عنوان ناحیه تقاضا مشخص شده و اگر این ناحیه از دست بره بیتکوین رو طبق سناریو قدیمی تا ۵۲ متصور ام.
3 572
#btc #l2
۹میلیون تراکنش توسط Core یکی از لایه دوم های بیتکوین روی شبکه ثبت شده!
۹میلیون!
تراکنش های ثبتی لایه دوم های بیتکوین در ۳۰ روز گذشته.
💠Blockunity
3 572
اصلاحیه:
شب گذشته خبر تایید حکم دادگاه برای فروش آمد.
تراکنش دوماه پیش صورت گرفته.
به اشتباه رویداد دادگاه رو با زمان تراکنش در نظر گرفتم.
3 572
https://platform.arkhamintelligence.com/explorer/tx/a224c1658e4e4c1c0480312aea6c6102dbd5ec912810c799998a4d2f00741b0d
مثل همیشه
اینجا میتونید دنبال کنید.
3 572
#usa #btc
دولت آمریکا ۶۹۳۷۰ عدد بیتکوین متعلق به Slik road یا جاده ابریشم که قبلا مصادره شده بود رو با حکمی از دادگاه اجازه فروش اش رو گرفت!
شب گذشته ۱۰هزار عدد رو جابجا کرده به کوین بیس.
حجم کلی این بیتکوین ها ۴میلیارد دلار تخمین زده شده.
فشار فروشی دیگر؟
💠Blockunity
3 572
سوال پیش میاد چطور این دیتا هارو پیدا کنیم و استخراج کنیم؟
میتونید از سایت زیر برای بررسی و مقایسه اطلاعات استفاده کنید:
https://tokenterminal.com/terminal/projects
3 572
💥💥💥دو نفری که دیسلاک زدن در تاپیک سرسرا توضیح بدن چرا این ری اکشنو نشون دادن
😏منتظرم...
3 572
#revenue
در بررسی بلاکچین ها مهمترین شاخه درامد خود اون بلاکچین هست!
چه لایه اول چه لایه دوم.
نکته:
هرچه درامد ساختاری بلاکچین بالاتر باشه رشد اون بلاکچین هم قوی تره و اکوسیستم اش.
اما نکته مهمتر هزینه های بلاکچین ها هست!
بلاکچینی مثل اتریوم و سولانا به شدت مر هزینه هستند در مقابل باقی.
💠 Blockunity
3 572
+1
#revenue
در بررسی بلاکچین ها مهمترین شاخه درامد خود اون بلاکچین هست!
چه لایه اول چه لایه دوم.
نکته:
هرچه درامد ساختاری بلاکچین بالاتر باشه رشد اون بلاکچین هم قوی تره و اکوسیستم اش.
اما نکته مهمتر هزینه های بلاکچین ها هست!
بلاکچینی مثل اتریوم و سولانا به شدت مر هزینه هستند در مقابل باقی.
💠Blockunity
3 572
به نظرتون این ویدیو بیشتر از اصلیش ویو میخوره؟
https://www.instagram.com/reel/DA3rjX4OKoD/?igsh=NXRzd2ZxdHJpNnhi
3 572
#btc
یک دیتای جالب و کامل از بیتکوین های دست شرکت های خصوصی و عمومی و دولتی تا ETF ها و WBTC.
💠Blockunity
3 572
ما ملت ایران
تنها مردم توی دنیا هستیم که دزد پروریم!
حانی دزد و کلاهبردار هاییم و طرفداری هم ازشون میکنیم!
اینکه ایران درست نمیشه بخاطر همین مردمه که علاقه به دزد و کلاهبردار ها دارند
دوست دارند جیب اشون رو بزنند و با پول اونها زندگی لاکچری درست کنند و به همون مالباخته پز بدند و بهش حس ناکافی بودن و عقب مونده بودن بدند تا دوباره جیب اش رو بزنند چون فکر میکنه جیب بر میاد پول تو جیب اش میزاره
چون فکر میکنه آقا دزده میاد تو خونه اش براش پول میزاره.
ایران زمانی درست میشه که مردم و فرهنگ اش درست بشند
اگر همین الان دولت آلمان بیاد بشه دولت ایران
۲ سال بعدش همشون دارند غارت میکنند و میشند یکی مثل همین ها چرا؟
چون مردم ما علاقه دارند به دزد ها.
این رو من نمیگم! فالوور ها و کامنت و لایک های پست های کلاهبردار ها میگه!
#ایران
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
