es
Feedback
یه مشت کصخل | Bunch of Retards

یه مشت کصخل | Bunch of Retards

Ir al canal en Telegram

ما اینجا کسمادر مسلمون و خایه مال نظام میذاریم بوست کردن چنل یادتون نره https://t.me/boost/Redtard

Mostrar más
3 189
Suscriptores
+1724 horas
+477 días
+15730 días
Archivo de publicaciones
sticker.webp0.35 KB

sticker.webp0.37 KB

sticker.webp0.21 KB

sticker.webp0.28 KB

پک جدید 👇 #میبینی_چقدر_کیری

sticker.webp0.45 KB

sticker.webp0.21 KB

sticker.webp0.21 KB

0.78 KB

پیشنهادی یکی از دوستان بشدت کسخل و کونی

sticker.webp0.32 KB

sticker.webp0.28 KB

فک کن روز تولدت باشه همه چی دست به دست هم بده کیر کنه تو اعصابت مخصوصا فامیل که تورک خر هم هستن (البته منم تورکم ولی افتخار به خر بودن نمیکنم) از دستتون متنفرم مردم کیری ایران، نه باید بگم عیران در اصل همتون حشری و بی منطق و ادعا اید کل کارتون اسکی رفتن از همدیگس انقدر نورمی کسخلید که چیزای کسشر رو ترند میکنید (هلیا نکن شر میشه و شهاب مظفری مادرجنده و اهنگای کسشر تورکی در آخر ویدئو های کیریتون و دنبال کردن خز و خیلای مادرکسده و... ) آره حاجی رئیسی بیاد بهتر میشه اوضاع 🤗 ترامپ کسمادرت 😡 به الله توکل کن 😇 کفر نگو عوضش امنیت داریم 😊 و کسمادرت 🙂 خلاصه خواستم یه درد و دل کنم به کیرم که بهتون بر خورد یا نه 🤗 و هر کسیم که امروز تولدشه باید بگم کیرم تو شانس تخمیت که تو همچین کشوری کیری ای بدنیا اومدی بدبخت برو خودتو دار بزن لااقل روز تولد و مرگت یکی باشه شاشیدم تو اون شانست راستی امروز روز ایموجیم هست چقدر کیری فک کن روز تولدت با یه چیز خز و تکراری یکی باشه هعی کسمادرت زندگی 🥴

Iranian Sigma male

sticker.webp0.62 KB

بله من یه کودک ایرانی 13 ساله تلگرامی هستم حضرت علی رو بیشتر از ممد قبول دارم چون ننه بابام مسلمون بودن منم باید باشم تا حالا فکر نکردم در مورد اسلام ولی به نظر من حق با اسلامه میخوام گناه نکنم(ولی یوقتایی میرم جق میزنم) تا خدا منو بفرسته بهشت برم پیش 72 تا حوری تا با اونا سکس کنم 😾✌🏿 پدوفیل بودن هم هیچ اشکالی نداره چون حضرت ممد دختر 9 ساله رو به صیغه خودش در اورد خب من برم هوس ساندیس کردم یا علی 😼🙌🏿

sticker.webp0.14 KB

حاجی همین چند وقت پیش تو یکی از گروه ها بودم بعد دیدم که دارن استیکرا منو میفرستن و یکیشون گفت این استیکر پاک کن سازندش از لگبت حمایت کرده 😲 واو چقدر بد 😞 در جواب این دوستان عزیز میخوام بگم که : کس ننت هموفوب مادرجنده تو بیا اینجا کیر منو بخور آخه تو خارکسده 🤩 حالا که اینطور شد سعی میکنم بیشتر استیکرای لگبت بسازم و کیر شی 💩 حالا شاید بعضیا براتون سوال باشه هموفوب چیه ؟ هموفوب : این افراد اکثرا به دو گروه (البته از نظر من مطمئنا گروه های بیشتری هم وجود داره) تقسیم میشن گروه 1: افراد خشک مذهب که دین رو تو کلشون فرو کردن و هنوز خودشون قدرت تصمیم گیری برای خودشون ندارن و اگه دقت کنید میگن پس کودکان چی میشن 😱 مادرکسده علم و تکنولوژی انقدر پیشرفت کرده که حتی لگبتا هم بچه دار میشن و همچنین یه حرفه کسشر دیگشون که کون منو قلقک میده اینه که میگن خداوند زن و مرد رو برای تکامل همدیگر آفریده 🤗 آخه کیرم بره تو کس ننت اصلا میدونی که موجوداتی وجود دارند که نر و ماده نداره بلکه دو جنسه ان یعنی هم نره و هم ماده و زمانی که جفت گیری میکنن هر دوتاشون حامله میشه ؟؟؟ (نمونش کرم موز) همچنین بازم یه مورد دیگه هم هست که جنیست نر باردار میشه یه نمونش اسب دریایی و ... گروه 2: پدوفیل های مادرجنده که اکثرا اگه ببینید بعضی هموفوبا میگن "خب اگه لگبتو آزاد میکنید چرا سکس با کودکانو آزاد نمیکنید ؟" آخه مادرجنده تو گرایش جنسی رو با فتیش یکی میدونی؟؟؟؟ آخه پدرکسده اصلا میدونی فتیش چیه ؟؟؟؟ اصلا میدونی بی دی اس ام (BDSM) چیه ؟؟؟؟ من کیرم تو مغزت حال و حوصله ندارم دیگه اینارم توضیح بدم خودت سرچ کن اگه نمیدونی . خلاصه در آخر اینم بگم که چه بخواید چه نخواید اول آخرش تو کل جهان قوانین لگبت آزاد میشه پس هموفوبای مادرجنده و لگبتای تندرو کس و کون خودتونو پاره نکنید...🤡 و اینم که اگه میبینید فعالیت به طرز کیری ای پایینه بدلیل اینه که گشادیم میشه فعلا کانالو بگردونم بخاطر دانشگاه و هزارتا کسشر دیگه 💩