تبلیغات کوییــــک | Quick
Ir al canal en Telegram
✅ افزایش بازدید برای کانال و تبلیغات تلگرامی - QuickseenTeam ! ❤️ - 👁🗨 : 🆔 @QuickPost - 🔖 : 🆔 @Quick_info - 🤖 : 🆔 @Quickseen_bot ====🔻Creat Your Bot🔻==== - 👾 : @CactusRobot
Mostrar más718
Suscriptores
+224 horas
+57 días
-330 días
Archivo de publicaciones
🏆 ویوگیر طلایی 🏆
🗨 انجام سفارشات توسط افراد 100٪ واقعی ایرانی🇮🇷
❤ امکان جذب ممبر و دریافت ری اکشن و لایک واقعی
🎵 امکان ثبت بازدید موزیک
📣 امکان ثبت بازدید خودکار واقعی
💰 امکان دریافت سکه رایگان
💸 امکان کسب درآمد
👥 امکان زیرمجموعه گیری و دریافت پورسانت فعالیت زیرمجموعه
و ...
💸 امکان کسب درآمد با تبدیل سکه ها به پول نقد 💸
❤ امکان تبدیل سکه ها به سکه عضوگیر طلایی ❤️
💝 امکان تبدیل سکه ها به امتیاز اکانت ویژه ربات چت ناشناش طلایی 💝
🎁 100 سکه اولیه هدیه عضویت در ربات 🎁
👇👇👇
https://t.me/ViewTalayiBot?start=330277109
Repost from کسب درامد رایگان
درامد تا ماهی ۶۰ میلیون مادامعمر
https://karsood.ir/register?userCode=500861
با دیدن تبلیغات درامد کسب کنید هر چقدر تایم بیشتری کار کنید قیمت تبلیغات بیشتر میشه و در نتیجه درامد بیشتری کسب میکنید
Repost from 💙🪼
اماره کشته هایه هر نبرد همیشه اشتباه بوده گلوله شاید یک نفرو بُکشه
ولی چند نفر دیگه باهاش میمیرن
Repost from N/a
چپ ایرانی واقعا هیچ بهونهای نداره، چون شاهزاده از خودشونم لیبرالتره و افکار چپی بیشتری داره. درست مثل پدرش که وقتی انقلاب سفید رو اعمال کرد، از چپ و "روشنفکرانِ" ایران مترقیتر بود.
جایی که چپ ایرانی علیه خانواده رضا پهلوی از الفاظ زنستیزانه استفاده میکنه در حالی که شاهزاده داره میگه نرگس محمدی میتونه نخست وزیر یا رئیس جمهور ایران باشه، دقیقا همونجا چپ شکست خورده، دقیقا همونجا به عمق فساد اخلاقی خودش اعتراف میکنه.
من نمیگم راستگرایان و طرفداران پهلوی عیب و ایراد ندارند، ولی شما به خود شخص پهلوی ایرادی نمیتونید بگیرید.
درحالی که ما مردم ایران در حال جنگیدن برای بقا، آزادی و رفاهِ همگان، از جمله زنان، افراد LGBT، و کارگران سرزمینمون بودیم، چپ ایرانی داشت برای "کودکان" تروریستای حماس اشک میریخت و از علی خامنهای حمایت میکرد تا خدایی نکرده، فاند خون مصنوعی و دوربینهایی که به غزه میفرستند قطع نشود. زمانی که دیدند مردم با پهلوی متحد شدند تا ایران را نجات دهند، چپ تصمیم گرفت هم با پهلوی بجنگه هم با مردم، چون دیگه مردم نمیتونستن مهره سیاسی اونا باشن.
همونطور که "جاوید شاه" در امتداد "زن زندگی آزادی" هست، چپ ایرانی هم در امتداد جمهوری اسلامی هست.
میگن "از دموکراسی بگو"، ولی وقتی دموکراسی با فریادی بلند داره میگه "جاوید شاه"، در پاسخ فقط صدای زوزه شغالان چپ، در کنار عوعو سگان نظام به گوش میرسه.
بعد از فاجعه ۵۷، چپ فرصت داشت تا ابراز پشیمانی کنه، مسیرش رو تغییر بده و در سمت درست تاریخ بایسته، ولی نه، این چپ همان چپی بود که با خمینی بیعت کرد تا ایران، دانش، تمدن و آزادی رو نابود کنه.
چپ کاری کرد که تا سالیان سال مردم ایران محکم به ملیگرایی و ایراندوستی بچسبند و از هرچیزی که بوی ارتجاع سرخ و سیاه میده ابراز انزجار کنند.
Repost from <<-خدمات مجازی باصرفه->>
کانفیگ:NPV✅
متصل:همه اپراتور ها 💚
مدت زمان کانفیگ: بستگی به دانلود کاربر
رمز : ندارد❌
با دوستان خود اشتراک بگذارید🩵🩵
Repost from <<-خدمات مجازی باصرفه->>
کانفیگ:NPV✅
متصل:همه اپراتور ها 💚
مدت زمان کانفیگ: تاامشب راس ساعت ۱۲ شب
رمز :
@khedemat_majaze
با دوستان خود اشتراک بگذارید🩵🩵
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
