es
Feedback
chemistry_fathi

chemistry_fathi

Ir al canal en Telegram
908
Suscriptores
-324 horas
-97 días
+2430 días
Archivo de publicaciones
photo content

🖤🖤🖤
🖤🖤🖤

علامه حلی متفاوته اگر تو هم تفاوت داری جات اینجاست 🧡

متاسفانه بله استاد از بچه های تیزهوشانم😭😭😭 حالا اگه قبول شدم اسمم رو بعدا میگم🤓🤣

درود استاد وقت بخیر خیلی ممنون با اینکه جلسات کم و دیر شروع شد شما صدتون رو گذاشتید سوالات شیمی که داشت با نکاتی که گفتین به راحتی حل میشد خیلی ممنونم هی کاش دوباره افتخار سر کلاس شما بودن رو داشته باشم🌹

احتمالا پیام بچه‌های تیزهوشانه😍

سلاممممم استاد خسته نباشید استاد اصلا انقد خوشحالم نمیدونم چیکار کنم شیمی تمام سوال هارو زدم و الان چک هم کردم همش درست بود خیلی ازتون ممنونم بابت تدریس عالیتون و واقعا کلاساتون با معلمای دیگه فرق داشت و یه انرژی خاصی داشت از اول ممنونم❤️❤️

با آرزوی موفقیت برای داوطلبان آزمون نمونه و تیزهوشان❤️

‎⁨آزمون_فصل_دوم_و_سوم_علوم_نهم⁩.pdf3.76 KB

‎⁨پاسخنامه_آزمون_فصل_اول_نهم_pdf⁩.pdf1.99 MB

سلام استاد وقتتون بخیر من از شاگردای چند سال پیش شما هستم ، دو سال با افتخار شاگردتون بودم و الان دانشجوم پیامای چنلتون رو دیدم و چقدر حس اون موقع برام زنده شد دقیقا ماهم همین حس رو داشتیم و چقدر دلتنگ اون دوران شدم چون سرکلاسِ شما نشستن و دانش آموز شما بودن یکی از خاطرات خوب و شیرین دوران کنکور هستش با ارزوی موفقیت برای شما استاد گرانقدر و همه دانش اموزاتون ❤️✨

لطف و محبت شماست من فقط در مدارس علامه حلی و خرد و آموزشگاه‌های تارا، باران و پاکان و آکادمی رها هستم

توی کدوم مدرسه تدریس میکنید که به خاطر شما بیایم اونجا من کلی از دوستام پیش شما بودن الان پزشک و دندون پزشک هستن واقعا شما معجزه اید❤🙏💐

به خدا من نمی‌دونم چی بگم

سلام استاد وقتتون بخیر ممنونم برای تمامی زحماتی که طی سال برامون کشیدین خیلی خوشحالم که این سعادت رو داشتم دانش اموز شما بشم شیمی با شما خیلی شیرین تر از اونی که فکر میکردم شد و الان دیگه نمیتونم به این فکر کنم که شیمی رو با یه استاد دیگه بخونم امیدوارم که کلاس مارو بردارید حداقل😭 واقعا کلاستون از اونی که تعریف میکردن خیلی بهتر بود همیشه وقتی زنگ کلاس شما میشد شاد ترین دانش اموز میشدم واقعا مثل شما استاد نیست و بی نظیرید از طرف یکی دانش اموزاتون که داره میره کلاس یازدهم💖

و این بچه هایی که دارن شرمنده م میکنن

سلامم آقای فتحییی حالا که بحثش شد منم میخواستم بهتون پیام بدمم شنیدیم سال بعد هم معلم ما هستید وقتی اینو شنیدیم خیلیی خوشحال شدیممم میخواستم ازتون تشکر کنم که سال بعد هم مارو قبول کردید و معلممون شدیددد😭.وقتی فکر میکردم سال بعد بیام سر کلاس شیمی و شما معلممون نباشید ناامید میشدم و بنظرم اون کلاس کسل کننده میومد. هیچوقت کلاستون فقط یک کلاس درس ساده و خشک نبود؛ طوری که همیشه کلاستون گرم و صمیمی بود و خوش میگذشت باعث میشد واقعا عاشق شیمی بشم، و طوری که همیشه حس امنیت و راحتی بهمون میدادید، باعث میشد بتونیم با خوشحالی سر کلاستون به درس گوش بدیم. بودن تو کلاستون یکی از بهترین قسمت های مدرسه بود که بعد آنلاین شدن متاسفانه همش گرفته شد ولی خوشحالم که اومدم خرد و خیلی خوشحالم که سال بعد هم معلممون هستید. از همون اول که تعریفاتونو از دانش اموزای قبلیتونو میشنیدم دوست داشتم بیام تو کلاستون و بعد اومدن کاملا فهمیدم حتی از تعریفا کلاستون لذت بخش تره. از طرف یکی از بچه های 10A که دیگه داره میره یازدهم✨

و منی که با این پیام بغض کردم

سلااااممممم اقای فتحیییی واقعاً نمی‌دونم چطور ازتون تشکر کنم شما فقط معلم شیمی ما نبودید همیشه پشت ما بودید هوامون رو داشتید و هر وقت لازم بود با حوصله و دلسوزی کمکمون کردید خیلی از معلم‌ها درس میدن اما تعداد کمی هستن که انقدر برای شاگردهاشون وقت و انرژی بذارن و واقعاً نگران موفقیتشون باشن شاید سر کلاس همیشه شوخی می‌کردیم و بعضی وقت‌ها قدر لحظه‌ها رو نمی‌دونستیم اما حالا که گذشته بیشتر می‌فهمیم چقدر حضور شما برای ما ارزشمند بوده و هست کلاس‌های شما فقط درباره فرمول‌ها و واکنش‌های شیمی نبودفضایی بود که با خنده انرژی و حس خوب همراه می‌شد هنوز هم خیلی از شوخی‌ها و خاطرات قشنگ کلاس توی ذهنمون مونده و هر وقت یادشون می‌افتیم لبخند می‌زنیم شما همیشه سعی کردید بهترین خودتون رو برای ما بذارید و این چیزی نیست که فراموش بشه دلمون برای کلاس‌هاتون برای انرژی مثبتتون برای شوخی‌هاتون و حتی برای تذکرهاتون تنگ شده مطمئن باشید زحمت‌هایی که برای ما کشیدید هیچ‌وقت از یادمون نمیره و همیشه با احترام و محبت ازتون یاد میکنیم ممنونیم که فقط معلم ما نبودید ممنون که بیشتر از یه معلم مثل یه داداش حامی و همراه ما بودید امیدواریم هر جا هستید سالم موفق و خوشحال باشید با احترام از طرف شاگردی که دلتنگ شماست و حاضر نیست قبول کنه دیگه قراره سر کلاس شیمی شما ننشینه! 🥲❤️

🔴 سیمایی صراف، وزیر علوم: کنکور سراسری سال ۱۴۰۵ به صورت قطعی در روزهای ۲۹ و ۳۰ مردادماه برگزار خواهد شد و با توجه به زمان‌بندی جدید، به احتمال زیاد دانشجویان جدیدالورود از نیمسال دوم تحصیلی وارد دانشگاه‌ها خواهند شد.