Multaqa-😍 الملتقى 💖
Ir al canal en Telegram
كُلُّ نورٍ تتركه في داخل أحدهم يُضيؤكَ أنتَ" 🌚💖 رابط القناة https://t.me/Multaqa22a
Mostrar más4 210
Suscriptores
-324 horas
-217 días
-7430 días
Archivo de publicaciones
4 209
حالتك النفسية مش هتتحسن غير بوجود ربنا في حياتك وأولوياتك مش وجود الناس ، انت لوحدك مش هتمشي الكون على كيفك وبمزاجك ، والناس مش هتنفعك مهما حاولوا ، وما عليك إلا التسليم وتفوض أمورك لربنا ، قريت مقولة حلوة أوي بتقول عندما نعطي الله المكانة الأولى في حياتنا ، تأخذ الأشياء الأخرى مكانها الصحيح فنهدأ ونطمئن .
4 209
أنا ممتنة لخمس فئات عندي في الفريندس
١- الفئة اللي مبتشيرش بوستس عن المشاهير سواء كان افراح ولا احزان ولا طلاق ولا جواز
٢-الفئة اللي محتواها مفيد بس دمهم خفيف في نفس الوقت
٣-الفئة اللي محتواهم عن الطبيعة والشِعر وأي حاجة مريحة للعين عامةً
٤- الفئة اللي مش بيثيروا الجدل لا في الدين ولا في السياسة
٥-الفئة اللي مبتشيرش بوستس عن المشاهير سواء كان افراح ولا احزان ولا طلاق ولا جواز
4 209
فخطوبتي كنا راجعين منها ، وكنا بالعربيه اللي هي متزينه دي وفيها بوكيه ورد ، وانا لابسه فستان وخطيبي لابس بدله وعدينا على كيمين ف الظابط قالنا الف مبروك
فبصيت لخطيبي قولتله غريبه اوي هو عرف منين ان انا وانت خطوبتنا كانت النهارده
قالي معرفش بس ممكن بيهزر ، ولما روحت واستجمعت اللي حصل اتاكدت ان انا وخطيبي لبعض
4 209
هي بنت اه بس ملهاش خالص في سهوكة البنات ..حلوة الروح جدا وقلبها جنة ، ضحكتها اقوى مضاد للاكتئاب ، ملهاش أبداً لا في المَكر ولا في اللف والدوران ، دوغري زي ما بيقولوا .. لأنها من بيت رجالة ولها أب عَظيم وسمعته ورد والعالم كله يتشرف يقرب مِنه ويحُط إيده في إيده .. عنيها مليانة وعَزيزة النفس ، عُمرها ما بَصت لحد لأنها شبعانَة من كُل شئ ، ولا بتشغِل نَفسها لو العالم كُله اتكلم هي عارفه حالها وثقَتها في نفسها ملهاش حدود ، لها خِفة دم و روح مش هتقابلها كتير في الحَياة ، عارفه حدودها تمام وتلخيص حرفي لكلمِة " بنت ناس " هي مُختلفة .. مختلفة جدا!💙
4 209
رحم الله فتاةً لم تُؤتَ من كيدِ النساءِ شيئا!
بريئةً نقيةً صافيةَ الروحِ، لا تخدعُ ولا تُنافق، لا تكره ولا تتربّص، لا تحملُ ضغينةً ولا حِقدًا ولا حسدًا، لا تغتابُ ولا تنُمّ، و لا يشغلها من ترّاهات فتياتِ أهل عصرنا شيئا، تحملُ الخير للجميع، وتُجاهِدُ ألا تتركَ إلا أثرًا طيِّبا..
للهِ درُّ فتاةٍ أدّبها القرآن.💛
4 209
والله واحشني الصحيان بدري واشرب الحاجه السخنه اللي ماما عملاها واتفرج ع كرتوني المفضل واراجع علي القرآن قبل منزل المدرسه ياليت ما كبرنا والله
4 209
11 مليون بنت تقريبا تخطوا سن الـ30 عامًا بدون زواج فى بلد أهم حاجة فيها النيش والفرح والقاعة والقايمة والشبكة والفوتوسيشن !!
سهلوا الحلال ولا ماهو لازم تبقي زي بنت خالتها
ولا انت عايز خالتها تقل منها
افكار رجعيه متخلفه
4 209
لما بشوفه بيعافر وبيكمل رغم كل الصعوبات اللي بيعدي بيها، بكون فخورة بيه جداً. هو أشطر راجل في الدنيا، وكل مرة بيكمل فيها طريقه وميستسلمش، بيكبر في عيني أكتر وأكتر. هو قد كل حاجة، وقد الدنيا كلها
" إلى رجلي المجتهد: أنا فخورة جداً بك" .♥️
4 209
إحنا كـ بنات بنحب الراجل ال من بصة واحده يقعدك مكانك لكن بتاع براحتك دا أختنا عادي .
4 209
أنا بحب أيام رمضان الجميله
الشوارع اللي كلها زينه وفوانيس ، ساعة الصيام وخلاص هانت والمغرب يأذن ولمة العيله وقت الفطار وجمال التراويح وصوت الاذان في كل مكان والناس اللي سهرانه لحد الفجر و لمة العيلة في السحور ، وأشرب بسرعه الفجر هيأذن ، مستنين رمضان عشان يجي يصلح كل اللي جوانا ويرجعنا أهدى و أحلى
4 209
تبا في رجولتك لما تكلمها عشان جسمها او حاجه حلوة فيها ، تبا في رجولتك كمان مره لما تبقي بتحبك وانت بتكلم عليها ، تبا في رجولتك لما تكون مفكراك راجل وانت عيل ومكتوب مجامله ع البطاقه راجل ، تبا في رجولتك لما تقعد تقولها ابعتي صورتك انتي مش واثقه فيا ولما تبعت تقولها هفضحك ، تبا في رجولتك لما تقولك بحبك من قلبها وانت بتسمع صوتها لصحابك ، تبا في رجولتك لما تبقي مستقويه بيك وانت مستقوي عليها ، تبا في رجولتك لما تكلم عليها عشان نكديه ماهي بقت نكديه عشان عرفت واحد زيك ، تبا في رجولتك لما متبقاش اد وعدك طبعا مهو مفيش عيل بيتجوز واحده حبها، تبا في رجولتك وعلي الي ضحك عليك وقالك انك راجل ، تبا في رجولتك عشان خلتها تبكي علي واحد ميستهلش ، تبا في رجولتك لما تفكر ان الرجوله بالكلام والشكل لان الرجوله بالافعال.🤍✨
وما الحب اللى من دخل الباب والطلب الأميرة من ملك البيت بكل عزة وفخر 👑💖 فبارك الله لهم وبارك عليهم 💛💛💛💛💛💛
4 209
مش عملت اللي عليك؟ سيبها على الله
عملت اللي عليك ومش ماشية؟ سيبها على الله
عملت اللي عليك وناس فهمتك غلط؟ سيبها على الله
عملت اللي عليك والابواب لسه مقفلة؟ سيبها على الله
طول ما نيّتك نضيفة وسعيت سيبها على الله
مهما عملت دلوقتي مش هتعرف اي المكسب الحقيقي ليك قدام، سيب حساباتك على جنب وسيبها على الله .
4 209
والله انا في انتظار انه يتقالي في نهاية المطاف:
كان الحصول عليكِ صعبًا، والمعركة من أجلكِ قاسية،
لكنّكِ تستحقين، دا لأني فعلا أستحق:))
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
