es
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Ir al canal en Telegram

In blockchain we trust.

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Crypto trading w/Amir

El canal Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 14 829 suscriptores, ocupando la posición 7 634 en la categoría Criptomonedas y el puesto 22 026 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 14 829 suscriptores.

Según los últimos datos del 21 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -16, y en las últimas 24 horas de 2, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 43.79%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 29.79% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 6 476 visualizaciones. En el primer día suele acumular 4 405 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 100.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
In blockchain we trust.

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 22 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Criptomonedas.

14 829
Suscriptores
+224 horas
-257 días
-1630 días
Archivo de publicaciones
بعد از کش و قوس فراوان و مشکلات زیادی که اَبَر کمپانی اورگراند بعد از کرونا داشت بالاخره امروز مجبور شد اعلام ورشکستگی کنه! این اتفاق احتمالا تاثیر زیادی روی شبکه‌ و کمپانی‌های زیرمجموعه، مارکت چین و حتی امریکا داشته باشه! احتمالا ریزش امشب بیت هم مربوط به همین باشه… https://vxtwitter.com/zerohedge/status/1692277953780928670?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

BTC 24800

دلار نقدی ۴۸۶۰۰ دلار تتر ۴۹۰۰۰

اینایی که دیس 👎 میدن، دقیقا با چی مخالفن؟؟؟ پست بالایی که فکت خبریه دیگه 😂

شاخص GDP کشورها در ۲۰۲۳ و سهم هر کشور از اقتصاد جهانی. نکته ۱- دیتای ایران برراساس دلار نیمایی/توافقی (۳۸هزارتومان) محاسبه شد
شاخص GDP کشورها در ۲۰۲۳ و سهم هر کشور از اقتصاد جهانی. نکته ۱- دیتای ایران برراساس دلار نیمایی/توافقی (۳۸هزارتومان) محاسبه شده و مقدار واقعی کمتر از این عدد هست. نکته۲- مقایسه کنید ایران رو با کشورهای همسایه مثل ترکیه، عربستان، امارات… @amircryptothoughts

یکی از نظریه هایی که این روزها برای من داره تقویت میشه تغییر زمان بندی سایکلی هست که یکی از قوی ترین حربه ها برای فشار روانی به تریدرها و معامله‌گرها میتونه باشه. مثلا فرض کنید بعد از هاوینگ قیمت بجای رنج زدن و یا آماده شدن برای بالا رفتن بطور شدیدی بریزه و مدتی در همون کف مارکت رنج بزنه! خیلیها در همچین شرایطی فروشنده خواهند بود! یادتون باشه اتوبوس برای همه جا نداره؛ مارکت سازها بیکار نمیشینن تا همه با هم سود کنند!! عده زیادی باید از اتوبوس جا بمونند :)

مارکت خیلی ساکت و آرومه… هیچ خبری نیست… از نظر من طی یک-دو ماه آینده احتمال اینکه دوباره محدوده ۲۰-۲۱ دیده بشه وجود داره تارگت هم تا انتهای سال میلادی میشه نهایتا ۴۵-۵۰ در نظر گرفت #BTC

حالا اینو گفتم ناراحت نباشید 😄 کریپتو همیشه راهش رو پیدا میکنه چون یکی از سازگارترین سیستم‌های مالی دنیاست! قانونمندتر شدنش در بلند مدت از جهاتی به نفع ما کاربرا هم هست برای بازار صعودی یکی دو سال آینده، شاید بشه به مارکت کپ ۱۰-۱۵ تریلیون دلاری هم فکر کرد!!

‏📌 در مورد استیبل کوین ⁦ $PyUSD⁩ پی پل حرف و نظرات موافق و مخالف زیاده. اما از نظر من: ‏امریکا، اروپا و سازمانهای اقتصادی جه
‏📌 در مورد استیبل کوین ⁦ $PyUSD⁩ پی پل حرف و نظرات موافق و مخالف زیاده. اما از نظر من: ‏امریکا، اروپا و سازمانهای اقتصادی جهانی هرگز دیگه اجازه نخواهند داد کنترل نقدینگی در کریپتو مشابه ۲۰۲۰-۲۰۲۱ از زیرنظرشون خارج بشه. تمام اقداماتشون در دو سه سال اخیر هم در همین راستا بوده! ‏ ‏- حذف و محدود کردن پلتفرمهای غیرشفاف(مثل تورنادوکش) ‏- بسط قوانین تحریمی-سیاسی به شبکه بلاکچین ‏- سختگیری ها در احراز هویت KYC ‏- حمایت از CBDC و استیبل‌کوین ها با پشتوانه دولتی-سازمانی ‏- نظارت شدید بر شبکه ها، صرافی‌ها، نقل و انتقالات و حتی کاربرها ‏اگر قرار بر وجود بولران و ‏مارکت صعودی در سال ۲۰۲۴-۲۰۲۵ باشه، بطور قطع زیرسایه نظارت نهادهای اقتصادی جهانی خواهد بود. ‏اون اهداف ایده‌آل گرایانه دیسنترالیزیشن و غیرمتمرکز سازی هم متاسفانه در تعارض منافع شدید با دولتهای جهانه… ‏هرچه زودتر بتونند احاطه کامل بر دنیای کریپتو بدست بیارند، کنترلش راحت تره! ‏ @amircryptothoughts

🔥 شرکت PayPal هم استیبل کوین خودش رو لانچ کرد PyUSD احتمالا موتور محرکه و یکی از رقابتهای اصلی بعد از هاوینگ، رقابت استیبل‌کوینها و سهم‌گیریشون از بازار خواهد بود! @amircryptothoughts

خب ظاهرا بیخودی هایپش کردن! فعلا نمیشه فروختش به زندگیتون برسید 😄

💥پیام امنیتی بسیار مهم.💥 دوستان زمان انتقال رمز ارزها مخصوصا بر روی شبکه اتریوم یا لایه دوم های اتریومی حتما کل ادرس رو چک کنید و به چند حرف اول و اخر ادرس بسنده نکنید. کلاهبردارهای اینترنتی با روشهای خاص میتونن ادرسهای جدیدی بسازن که با چند حرف اول و اخر ادرس والت شما یکسان هست. جدیدا کلاهبرداریهایی مشاهده شده که اسکمرها و کلاهبردارها با ادرسهای اینچنینی (چند حروف و اعداد اول و اخر این ادرسها با والت افراد یکسان هست) به ادرسهای مرتبط افراد مقدار کمی رمز ارز میفرستن و افراد با دیدن اول و اخر ادرسو با گمان اینکه این ادرس خودشون هست، به اون رمز ارز منتقل میکنن دفعات بعد. مثلا دو ادرس زیر رو مشاهده کنید 0x5ecF9F7d1AC193f60A7f4eBBfED0F07883821a7e 0x5ecF22625bd1edbc2d4c8e74d11254520b3b1a7e در نگاه اول دو ادرس یکسانند چون عادت به مشاهده ابتدا و انتهای ادرسها داریم. ادرس بالایی ادرس اصلی بوده که یک فرد معمولا به اون رمز ارز میفرستاده، اسکمرها ادرس دوم رو ایجاد کردن و باهاش رمز ارز فرستادن به اون طرف، طرف هم دفعه بعد کپی کرده از اکسپلورر و بهش رمز ارز فرستاده. پس چند روش که میتونید از این نوع کلاهبرداریها دوری کنید ۱. در هر بار انتقال با مراجعه به والت هدف ادرس رو کپی کنید و از کپی کردن ادرس از طریق اکسپلوررها مثل اتر اسکن یا اربیتروم اسکن خودداری کنید. ۲. در انتقالهای بزرگ حتما یک انتقال تست انجام بدید و تا رسیدن رمز ارز به والت هدف منتظر بمانید ( حتما بلنس جدید والت هدف رو از طریق خود والت یا شخص گیرنده چک کنید) و بعد از ان انتقال اصلی را انجام بدید. ۳. ادرس والت هدف رو کاملا چک کنید نه اول و اخر ادرس رو. @ariocrypto @ario_vidinomedia

ظاهراً امروز ساعت ۳/۳۰ لیست میشه

اگه میبینید این روزها کمتر اینجا پست میزارم، بخاطر وضعیت رنج زدن مارکت و عدم وجود حرکت قابل توجه هست... مارکت به هیجان نیاز د
اگه میبینید این روزها کمتر اینجا پست میزارم، بخاطر وضعیت رنج زدن مارکت و عدم وجود حرکت قابل توجه هست... مارکت به هیجان نیاز داره که فعلا خبری نیست...

اگر هنوز ایردراپ TS رو نگرفتید، برید اینجا کلیم کنید: CLAIM (لینک رفرالیه) بر اساس فعالیت اکانت توییترتون بهتون مقداری توکن میده. این سبک ایردراپ جدیده انگار. پروژه مشابه قبلی به کسایی که تیک آبی توییتر خریده بودند توکن میداد که ارزش دلاری خوبی هم پیدا کرد. باید دید این ترند جدید به کجا میرسه! نکته: با اینکه خیلیها گفتند معتبره، اما احتیاط کنید. والت جدید بسازید و با اون کلیم گنید. اگر والت okx رو هم نصب کنید(موقع کانکت کردن والت لینک نصبش رو هم میاره) بهتون مقداری توکن اضافه هم ریوارد میده. DYOR

اگر هنوز ایردراپ TS رو نگرفتید، برید اینجا کلیم کنید: https://www.traitsniper.com/airdrop?u=19U47zd7Xu9HDELsp5QMz80dFmXaDowxPC2wjFG8MQIdCFBH21P8EBKglyrap بر اساس فعالیت اکانت توییترتون بهتون مقداری توکن میده.این سبک ایردراپ جدیده انگار. پروژه مشابه قبلی به کسایی که تیک آبی توییتر خریده بودند توکن میداد که ارزش دلاری خوبی هم پیدا کرد. باید دید این ترند جدید به کجا میرسه!

اگر یادتون باشه حوالی ژانویه گفتم بیتکوین رو سال ۲۰۲۳ یک رِنج دامنه بلند از حوالی ۱۴ تا حدود ۵۰ هزار دلار (به هدف انباشت) میبینم و هنوز هم نظرم تغییری نکرده. بهترین راه سودآوری مارکت این روزها از نظر من: ۱-استفاده از هایپ های زودگذر که برای جذب آرام نقدینگی برای گذار هستند. مثل اردینال ها ۲-سرمایه گذاری زمانی و مالی روی ایردراپ‌ها ۳-ترید نوسان گیری در بازه های زمانی کوتاه و به تدریج تبدیل سودها به خرید ارزهای مناسب در کف با هدف ۱-۲ ساله. این رنج زدن آرام بیتکوین و مارکت از نظر من تا ۹-۱۰ ماه آینده در همون بازه قیمتی که گفتم ادامه داره… @amircryptothoughts

Nansen یکی از پلتفرم هایی هست که از مدتها پیش در زمینه آنالیز والتها و بررسی شبکه فعالیت میکنه بخوام مقایسه کنم، خیلی از آرکام بهتر میبینمش. اگه در دوره هایپ NFTها فعال بودید، احتمالا اسم ابزار آنالیز شبکه‌اش به گوشتون خورده که زمانی با اشتراک ۱۵۰۰ دلاری فروش میرفت!! حالا برای پلتفرمشون ویت لیست ثبت‌نام گذاشته. از اونجایی که حتی پروژه تازه واردی مثل Arkham توکن داده، اصلا بعید نیست نانسن با سابقه طولانیش هم وارد این بازی بشه و توکن خودش رو لانچ کنه. ثبت نامش فقط چند دقیقه طول میکشه ولی ممکنه ریواردش جذاب باشه 👀 Join waitList کمی طول میکشه تا ایمیلش براتون ارسال باشه. صبور باشید 😄 @amircryptothoughts

معمولا وقتی میکرو استراتژی خرید میزنه مارکت دامپ میشه ببینیم این بار چطور میشه 😂