es
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

Ir al canal en Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

Mostrar más
1 884
Suscriptores
+124 horas
+67 días
+1930 días
Archivo de publicaciones
من واقعا نیاز دارم برای مدت زیادی بخوابم نیاز دارم مدت زیادی فکر نکنم، نیاز دارم مدت زیادی هیچی نفهمم، هیچ‌چیز نشنوم، هیچ‌چیز نبینم، من واقعا نیاز دارم برای مدت کوتاهی نباشم..

ما که بالاخره مشکلاتمون حل می‌شه و هرجور که شده از پس خودمون برمیایم ولی خوب یادمون میمونه که کی حواسش بهمون بود و دستمونو گرفت. روزای سخته که قیمت آدمای دورمون رو معلوم می‌کنه.

پتو رو بکش رو سرت و بخواب، ارزش نداره‌.🫡😘 شبتون بخیر

دو ساعت باشگاه بودم، دو ساعتم استخر، اومدم میبینم هیچ نوتیفی ندارم، از یه طرف میگی آرامش دارم از یه طرف میگی عه چقدر تنهام..

‏آدمارو تا باهاتون یه مدت سرد میشن کنار نذارید، شاید مشکلی تو خانواده، کارشون، تو زندگیشون یا هرچیز دیگه‌ای پیش اومده باشه، همه راحت نمیتونن حرف بزنن، بعضیا فقط از همه دور میشن و خودشونو تو ذهنشون حبس میکنن، سعی کنیم همو درک کنیم، دنیا جای قشنگ‌تری میشه.

یه چیز میگم بعد چراغو نتو خاموش میکنم میخابم کاری که دوس نداری با خودت بشه با بقیه نکن دنیا پر از حساب کتابه..شبتون بخیر💚

نیازی به فوق العاده بودن نیست، ساختگی نباشید کافیه.

اونجایی که تتلو میگه: گدایی کردن فقط دست دراز  کردن و پول خواستن از مردم نیست! بعضی وقتا بعضی از آدم ها محبت رو گدایی میکنن.. عشق رو گدایی میکنن.. آغوش رو گدایی میکنن..

واسه گوش دادن به صدای پرنده‌ها قفس نخر، درخت بکار همه‌جا سیاست به کار نمیاد یکم مرام بذار...

“Manzarası ne kadar güzel olursa olsun, seni inciten pencereyi kapat.” ——————————————

نصیحت امشب مطلقا هیچ چیز از زندگیتون به دیگران نگین یه روزی یه جا ضربه بدی بهت میزنن بذار همیشه کم بدونن هم واسه خودت خوبه هم واسه اونا.

بدترین نوع خستگی اینکه ندونی ازچی خسته‌ای اون وقته که یکی یکی شروع میکنی به حذف کردن همه‌ی چیزهایی که فکر میکنی ممکنه باعثش بوده باشن ولی بازم اون آخرش که دیگه هیچی نمونده باشه میبینی که فقط خودت هستی و خستگیت..

Nistametoon-Shayea.mp33.47 MB

Edea-Morteza Pashaei.mp33.37 MB

فعلا

چقد حرف شایع مودِ اونجا که میگه: نمیدونم چپ افتادم با خودم برا چی ا لای پنجره جوونیمو فوت میکنمو دود میشمو دود میکنمو اصن یه چند وقته یه جوری شدمو دم به دیقه خالی میکنم پشت خودمو زندگی کردنو یادم میره حتی یادم میره که یادم میره!

من اونیم که خیره رو دره خوشیش و میده.غصه می خره که حالش ازهمیشه بد تر