es
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

Ir al canal en Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

Mostrar más
1 880
Suscriptores
+124 horas
+27 días
+1730 días
Archivo de publicaciones
تصور کُن پاییزِ امسال هوا نیمه تاریکه، بارون میباره، کنارِ آدمی هستی که تو رو بلده، امکان نداره قضاوتت کنه و نقطه‌ی امنِ زندگیته، صدای موزیک موردِ علاقه‌تون فضای ماشین رو پُر کرده و یهو می‌شنوید: احتمالاً جوابِ هر کارِ خوبی که وسطِ این دنیا در حقِ هر آدمی کردم، تویی عجب پاییزی بشه امسال...

Herkes o kadar masum,herkes o kadar iyi ki,sanırsın cehennemde yalnız ben yanacağım.

لیاقت نمی‌بینم وگرنه من اصلاً آدم کم گذاشتن نیستم. آدمی نیستم که یه روز باشم و یه روز نباشم، یه روز محل بدم و یه روز بی محلی کنم، یا توجهم تا جایی باشه که منفعتی برام باشه. لیاقت نمی‌بینم وگرنه اگه بهت ثابت بشه طرف ارزشمنده همه کاری براش میکنم. آره من آدم کم گذاشتن نیستم اما ترجیحم اینه اندازه ظرفیت آدما بهشون بها بدم، نه بیشتر نه کمتر ! یاد گرفتم زیاده‌روی همیشه کارو خراب می‌کنه..

photo content

ما قوی می‌شویم از همانجا که ضعیف شده‌ایم و رشد می‌کنیم، از همانجایی که زخم خورده‌ایم!

این زندگی چرخ و فلکه؛ بالا جنبه داشته باش، پایین صبر.

یکی رو پیداکن که به داشتنت افتخار کنه، از دست دادنت براش ترسناک باشه، برات بجنگه، قدردانت باشه، بهت احترام بذاره، بهت اهمیت بده، و بدون هیچ قید و شرطی دوستت داشته باشه

‏به‌نظرم «بی‌معرفت» فحش سنگینیه. یعنی بی چشم و رویی، یعنی هرچقدر بهت خوبی کردم بازم بی‌عار موندی.

photo content

اگه کسیو پیدا کردی که روزشو با حرف زدن باهات شروع میکنه، ریز به ریز اتفاقات هر روزشو برات تعریف میکنه، به جزئیات چیزای که دوست داری توجه میکنه، پای غُر زدنات میشنه برات صبوری میکنه، اخم و تَخَمات رو به جون میخره و تا آخر شب باهات بیدار میمونه؛ هیچوقت گُمش نکن!

Çok Yazık-Çagan şengül.mp33.49 MB

photo content

‏تقصیر خودمونه. خیلی جدی گرفتیم؛ حرف‌ها رو، قول‌ها رو، آدم‌ها رو، حتی دنیا رو

بهترین جمله‌ای که امروز خوندم این بود: بیشترِ پشیمونی ها بخاطر انجام کار اشتباه نیست، بخاطرِ انجام کارِ درست برای آدمای اشتباهه!

دقیقا همونی که حرفاش از همه قشنگ تره ، همونی که ادعاش از بقیه بیشتره دقیقا همون آدم بزرگترین ضربه رو بت میزنه.

photo content

بهتون تقلب میرسونم، تقریبا هیچکی به شما اهمیت نمیده معدود افرادی که واقعا اهمیت میدن در صورت بروز مشکل حاد، تقریبا هیچ کاری جز غصه خوردن ازشون برنمیاد پس جداً مراقب خودتون باشین مراقب جسمتون، مراقب ذهنتون، و مراقب سلامت روانتون همین...

دختره نوشته بود: بیست و دو سالگی کشنده ست دیگه هیچ نمیدونم چیکار باید بکنم؟ کار کنم؟ ارشد بخونم؟ اپلای کنم؟ خونه بابام بمونم؟ جون بکنم خونه کرایه کنم؟ شوهر کنم؟ دختر فراری شم؟ چه غلطی کنم؟

ولی یه‌ روز همتون می‌فهمید دوست‌ داشتنِ آدما فقط به این بستگی داره که تا چه اندازه از ناراحت‌شدنتون، ناراحت میشن و تا چه اندازه واسه اینکه ازشون دلخور نباشید تلاش میکنن.

ماشالا دکورو یجوری ساختی اصن معلوم نیست از داخل چه ک‌…شی هستی.