es
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

Ir al canal en Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

Mostrar más
1 883
Suscriptores
+224 horas
+27 días
+1730 días
Archivo de publicaciones
در چه وضعین؟
Anonymous voting

بخاطر اينكه روز ولنتاين عشقى ندارین ناراحت نباشین مگه روز نيرو دریایی كه کشتی نداشتین ، ناراحت بودین؟

Ye Rooze Khoob Keye-mahyar.mp32.41 MB

Ama Geçecek-Derya Bedavacı.mp33.90 MB

Tû Nayê-Kenan Ağralı.mp33.49 MB

وقتی یکی داره تلاش میکنه خوشحالت کنه، حتی اگه نتونه هم خیلی با ارزشه.

آتش لازم نیست در این شهر، اینجا انسان از انسان می‌سوزد.😉

Ayaza Serdim-Kubilay Karça .mp34.02 MB

‏اتفاقا میخوام دیگه آدما رو درک نکنم. تقی به توقی خورد قهر کنم. جوری باشم که نتونن هر حرفی رو بهم بزنن که نکنه بهم بربخوره. اتفاقا میخوام دیگه اون احمق قبلی نباشم.

درسته ها ، ولی حیف جی کلاس که باهاش مقایسه شد…
درسته ها ، ولی حیف جی کلاس که باهاش مقایسه شد…

اخر سر هم با این همه تلاش توسط یه سری بی سرو پا کنسل میشی :/

زور که تو سرم نمیره هیچ؛ من حرفی که به سلیقم نباشه هم تو کتم نمیره...

می‌دانست در برابر جهان به این بزرگی تنهاست، خوابید.

Her ağlayan güçsüz değildir. Tıpkı her gülenin mutlu olmadığı gibi.

Repost from Gitme...💚
و‌ه‌ک به‌فر،تؤش‌ رؤژیک بیده‌نگ‌ وه‌ره... مثل برف یک روز تو هم بی‌صدا بیا... #Kurtçe #فارسى T.me/GitMee
و‌ه‌ک به‌فر،تؤش‌ رؤژیک بیده‌نگ‌ وه‌ره... مثل برف یک روز تو هم بی‌صدا بیا... #Kurtçe #فارسى T.me/GitMee

ولنتاین که چیزی نیست ما تولدامونم تنها بودیم.

‏جوونی تو دوره‌ی ما خیلی سخت شد یهو، هم باید درآمد خوب داشته باشی، هم مستقل بشی، هم باید خوشتیپ و خوشگل و خوش‌هیکل باشی هم زبان یاد بگیری، تند تند باید خودتو آپدیت کنی چون سرعت تغییر تو همه‌چیز بالاست، هم مهاجرت ‌و در نظر داشته باشی، هم یه تنه حواست به خودت باشه.

Saat Divari-Mohsen Chavoshi.mp33.60 MB

https://t.me/BChatBot?start=sc-1bb1523b82 ممنون میشم اگه اهنگ بفرسین.

تولدم مبارک.