es
Feedback
با‌ حُسین باش.

با‌ حُسین باش.

Ir al canal en Telegram

«در زندگی شبیه زهیر بن قین باش، دوری کن از جهان و فقط با حسین باش.» - تبلیغ و تبادل ندارم. لینک کانال در اپ بله: http://ble.ir/ba_hoseiin_bash ارتباط با من: https://t.me/SendHarfBot?start=fc0660a19fec

Mostrar más
8 578
Suscriptores
+824 horas
+1637 días
+40730 días
Archivo de publicaciones
#نبض_نودویکم 🟥#اورژانسی اقا پسر عزیزمون، علیرضا ۲۶ساله، به پلاکت گروه خونی O- نیاز دارند. دوستان داوطلب که شرایط اهدا دارند،
+1
#نبض_نودویکم 🟥#اورژانسی اقا پسر عزیزمون، علیرضا ۲۶ساله، به پلاکت گروه خونی O- نیاز دارند. دوستان داوطلب که شرایط اهدا دارند، و امروز میتونن اهدا کنن، لطفا پیام بدن. ممنونیم از محبت‌تون🌱 🔺@Ahya_Contact 🔻 شبکه دانشجویی اهدای پلاکت اَحیا ▫️ اَحیـٰا در پیامرسان بله | تلگرام

برای کسی که تاحالا کربلا دهه اول محرم نیومده و کلا بار سومشه قسمتش شده، اگر مراسمات و برنامه های این چند روز رو میدونید بگید جز مجلس ستوده و سید مهدی و اینکه از تجربه‌های ناب بهم بگید، مثل رفتن به مقام‌ها این‌ها. https://t.me/SendHarfBot?start=fc0660a19fec

برای هرشب لطفاً از هشتگ‌‌های کانال استفاده کنید. مثل #حضرت_علی_اکبر برای امشب.

دیگه خاک دو عالم تو سر دنیا، که رفتی... #حضرت_علی_اکبر @ba_hossein_bash

باید کفن به وسعت یک دشت آورم ، در یک کفن که پیکر تو جا نمی‌شود.

از زیباترین دعاها؟ ان‌شاءالله نجف/کربلا ببینمت.

سلام بر حضرت ناری القری، مولانا علیٌ الاکبر.

شبِ #هشتم_محرم ١۴۴٨

کربلا در دهه‌ی اول محرم، رویایی که برایم به حقیقت پیوست و هنوز باورم نشده./
+1
کربلا در دهه‌ی اول محرم، رویایی که برایم به حقیقت پیوست و هنوز باورم نشده./

‌ سلام میشه به مخاطبانتون بگید نماز شب اول قبر برای معصومه فرزند ابراهیم بخونن خودمون هم یه روزی محتاج این نماز میشیم ممنونم 🙏🏻

ممنون می‌شم برای این سه‌نفر نماز شب‌اول قبر بخونید. حسین فرزند رضا رضا فرزند نوراله غلامحسین فرزند حاجیمراد داشتن از مشهد برمی‌گشتن که در اثر تصادف فوت می‌کنن.🙏🏻

در روضه‌هامون، به یاد شهدای جنگ اخیر و بچه‌های میناب و شهدای جنگ ١٢ روزه و مردمان معترض بی‌گناهی که ١٨، ١٩ دی کشته شدند باشیم.🖤

دیگر مداحی ترند شده این روزها.

مداحی ترند شده این روزهای اینستاگرام، همین هست که چند ماه‌ قبل اینجا گذاشتم براتون.

ما می‌رویم اما، این روضه می‌ماند.

تنها تو می‌مانی، ما می‌رویم از یاد./

از ما استخوان‌هایی خواهند ماند، که حسین را دوست دارند... #محرم @ba_hossein_bash

مداحی خوب برام می‌فرستید؟ (تو کانال نباشه، عربی هم باشه عالی)

می‌گویند در تنها مصیبتی که از عالم بالا و از سوی خداوند متعال به امام حسین تسلیت گفته شد، مصیبت حضرت علی اصغر بود. - لهوف سید ابن طاووس،‌ ص١١٧.