تی تی سئونلر | TT SEVANLAR
Canal cerrado
﷽ #بیر_تیم_بیر_یول❤ #تراختور_عشق_ابدی❤ 🇾 🇦 🇸 🇭 🇦 🇸 🇮 🇳 🇹 🇷 🇦 🇨 🇹 🇴 🇷
Mostrar más1 552
Suscriptores
-124 horas
-137 días
+5030 días
Archivo de publicaciones
Repost from کانال رسمی باشگاه تراکتور
به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی با گلگهر سیرجان اظهار داشت: خسته نباشید میگویم به تیم گلگهر سیرجان؛ آنها هم در این بازی تلاش کردند. همچنین خسته نباشید و خدا قوت به مجموعه تیم و بازیکنان میگویم. با تمام توان تلاش مضاعفی داشتند و فکر میکنم در کل ۹۰ دقیقه، بهجز چند تایم، کنترل بازی را در اختیار داشتیم.
سرمربی تراکتور افزود: نیمه اول به گل رسیدیم و نیمه دوم به دنبال گلزنی روی ضدحملات بودیم. تیر دروازه زدیم و تکبهتک هم داشتیم که گل نشدند و باید در ضربات آخر دقت میکردیم تا بازی را راحتتر میبردیم. گلگهر تیم خوبی است، کمتر به حریفان فرصت و موقعیت میدهد و تیمهای مدعی را شکست داده و سه امتیاز ارزشمندی برای ما بود.
ربیعی ادامه داد: با توجه به تقویم فشردهای که داریم، برد ارزشمندی برای ما بود و بازیکنان زحمات زیادی کشیدند و با تمام وجود و شرفشان بازی کردند. باعث خوشحالی مردم شدند و این پیروزی را به هواداران و مالک باشگاه تقدیم میکنیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص مشکلات تراکتور در سرزنی بیان کرد: از نظر تیپ بازیکنان، نفرات کنونی را در اختیار داریم و با همین بازیکنان پیش میرویم.
ربیعی با بیان اینکه حساسیت جدول را نمیتوان نادیده گرفت، گفت: من در صحبتهای ابتدایی هم گفتم وقتی در دو جام حضور داریم، باید ریکاوری جسمی و ذهنی هم داشته باشیم. بازی سنگینی در انزلی داشتیم و امروز هم بازی سنگین دیگری بود و باید در امارات هم بازی بسیار مهمی را پشت سر بگذاریم. اگر دیدید توپ را در دقایقی، برخلاف سلیقه من، راحت از دست میدادیم، نشأتگرفته از فشار بالای جدول و فشردگی مسابقات تراکتور بود. گلگهر تیم خوبی است؛ این تیم پرسپولیس را شکست داده و با سپاهان هم مساوی کرده است. این برد ارزشمند بود. احترام زیادی برای گلگهر قائلیم. این روند کنونی را ادامه میدهیم و تا روز آخر با تلاش بازیکنان برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.
وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تراکتور تحت تفکرات شما را خواهیم دید، اظهار داشت: ما بخشی از کارها را بهصورت تئوری پیش بردیم و زمان کافی برای تمرین نداریم. بازی به بازی پیش میرویم. با توجه به فشردگی بالای بازیها، من به کلیات تاکتیکی تیم دست نمیزنم. همه دیدید من کمکم از تعداد نفرات بیشتری در ترکیب استفاده میکنم. در دو بازی گلگهر و ملوان هیچ موقعیت خطرناکی به حریف ندادیم؛ مثلاً امروز رضا اسدی ضربه سر زد که بیرانوند راحت توپ را دریافت کرد. میخواهیم موقعیت کمتری به حریف بدهیم. نیازمند کارهای عملی و تئوری در این خصوص هستیم. سه روز فرصت تا بازی بزرگ در مرحله حذفی لیگ نخبگان داریم و انشاءالله سربلند بیرون بیاییم.
@tractorclub1970
Repost from کانال رسمی باشگاه تراکتور
ربیعی: سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از پیروزی مقابل گلگهر سیرجان با اشاره به کنترل جریان مسابقه در بیشتر دقایق بازی، گفت: سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم.
@tractorclub1970
واکنش جالب شجاع خلیلزاده به حواشی ایجاد شده برایش در دیدار با ملوان
@TT_sevanlar | #A
صحبتهای مهدی تارتار بعد پایان بازی
تارتار: روی یک لحظه غفلت بازی را به تراکتور واگذار کردیم
@TT_sevanlar | #A
خداداد عزیزی: اوایل که به تراکتور آمده بودم، میشنیدم تراکتوریها میگفتند که سالهاست حق ما را ضایع میکنند و حالا میبینم که واقعاً همینطور است.
@TT_sevanlar | #A
خداداد عزیزی: مازیار زارع را با عربدهکشی نمیدانم کجای دلم بگذارم/ سند بیاورند که به شمالیها توهین کردم.
@TT_sevanlar | #A
نتیجه تک بازی امروز و برنامه بقیه دیدارهای هفته بیستوسوم
@TT_sevanlar | #A
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
