تی تی سئونلر | TT SEVANLAR
Canal cerrado
﷽ #بیر_تیم_بیر_یول❤ #تراختور_عشق_ابدی❤ 🇾 🇦 🇸 🇭 🇦 🇸 🇮 🇳 🇹 🇷 🇦 🇨 🇹 🇴 🇷
Mostrar más1 545
Suscriptores
-324 horas
-127 días
+5130 días
Archivo de publicaciones
علی بیرو اینارو میگفت رسانههای تهرانی دست بردار نبودن حملهور میشدن به بیرو
@TT_sevanlar | #A
یادش بخیر با اسکو. ۷ تا میزدیم مارو مسخره میکردن 💔
خودشون الان نمیتونن از مرحله بالا بیان😂
#Ata7
گالاتاسرای تو پلی اف حذفی لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس رو زیر گرفته.
گالاتاسرای 4 یوونتوس 2
@TT_sevanlar | #A
تصویری از زیدان که از سکو ها نظاره گر ایکس بود.
@TT_sevanlar | #alireza
Repost from کانال رسمی باشگاه تراکتور
به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، مهرداد خانبان، مربی تیم، در نشست خبری پس از بازی با الغرافه قطر اظهار داشت: به مربی جدید تیم آقای ربیعی خوشآمد میگویم. قبل از هر چیز دلم میخواهد از آقای دراگان اسکوچیچ تشکر کنم. او با تعهد و اشتیاق کامل کار کرد و اعتبار فنی این مسابقه متعلق به اوست. متأسفم که دیگر در فوتبال ایران حضور ندارد. اسکوچیچ از نظر فنی موفقیتهای زیادی در فوتبال ایران کسب کرد.
وی افزود: او فراتر از جامها و نتایجی که به دست آورد، چیزهای زیادی به فوتبال ایران اضافه کرد. از رفتنش ناراحت هستم و جای او در فوتبال ایران خالی میماند.
خانبان ادامه داد: امروز با کسب سه امتیاز، جایگاه سوم را تثبیت کردیم. همانطور که گفته بودم هدف ما کسب سه امتیاز بود و اکنون باید روی لیگ داخلی و سپس، مرحله بعدی لیگ نخبگان تمرکز کنیم.
امیرحسین حسینزاده، مهاجم تراکتور، نیز در این نشست اظهار داشت: میخواهم از سرمربی تیم، آقای دراگان اسکوچیچ، تشکر کنم. او تیم را به رویای خود رساند و روزهای خوبی برای ما ساخت. بابت زحماتش و تیمی که شکل داد قدردان هستیم. امیدوارم موفق باشد؛ او لایق بهترینهاست.
وی درباره بازی گفت: دیدار خوبی بود و از همه بچهها تشکر میکنم؛ عالی بودیم و همه با تمام توان بازی کردند. از گلزنی خوشحالم. هرچند صعودمان قطعی شده بود، اما میخواستیم با بهترین نتیجه به مرحله بعدی برویم. تمرکز ما روی لیگ داخلی است؛ بازیهای سختی پیش رو داریم و سپس برای دیدارهای آسیایی برنامهریزی میکنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.
@tractorclub1970
Repost from کانال رسمی باشگاه تراکتور
+1
خانبان: هدفمان کسب سه امتیاز بود/ اسکوچیچ چیزهای زیادی به فوتبال ایران اضافه کرد
حسینزاده: همه با تمام توان بازی کردند/ اسکوچیچ تراکتور را به رویایش رساند
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هدفمان کسب سه امتیاز بود و اکنون روی لیگ داخلی تمرکز میکنیم.
@tractorclub1970
اسبقیان: سفارت خانههای خارجی عامل جدایی اسکوچیچ و دیگر سرمربیان خارجی هستند!
@TT_sevanlar | #A
پوستر باشگاه شبابالاهلی بعد از مشخص شدن رویارویی این تیم با تراکتور
@TT_sevanlar | #A
استوری Elgün fətəliyev گزارشگر ایدمان تیوی از لحظه به ثمر رسیدن گل هاشمنژاد
@TT_sevanlar | #A
اظهارات امیرحسین حسینزاده در پایان بازی با الغرافه
@TT_sevanlar | #A
این برد
تو بهترین زمان ممکن اتفاق افتاد
امیدوارم از این به بعد بتونیم با بهترین عملکرد در مراحل بعدی آسیا بالاتر بریم و در لیگ هم برای قهرمانی بجنگیم❤️
@TT_sevanlar | #alireza
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
