es
Feedback
استوری🇹🇷❁۪۪>

استوری🇹🇷❁۪۪>

Ir al canal en Telegram

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ.🧿📿 ارسالی: https://t.me/BiChatBot?start=sc-755795-Qtqm6jk

Mostrar más
6 425
Suscriptores
-224 horas
-177 días
-9830 días
Archivo de publicaciones
Repost from .
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng

Repost from .
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng

🚨فوری ؛ ارتش اسرائیل برای مناطق زیر، هشدار تخلیه صادر کرد. ناحیه صنعتی لیا در شهر قزوین منطقه ویلا در تهران منطقه منیریه در
+2
🚨فوری ؛ ارتش اسرائیل برای مناطق زیر، هشدار تخلیه صادر کرد. ناحیه صنعتی لیا در شهر قزوین منطقه ویلا در تهران منطقه منیریه در تهران

Repost from .
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng

اگه الان زمان قدیم بود بابابزرگ من زمیناشو با یک گیگ کانفیگ معاوضه میکرد.

واقعا خسته شدیم. کاش حداقل یه چند روز استراحت بدن، بگن دوباره از ۱۳ ام شروع کنیم.

یه کوچولو در پنجره رو باز گذاشتم، یه بچه پهپاد بیاد داخل خودم بزرگش کنم و به سرپرستی بگیرمش |بیل|

ذخایر پاد و سیگارم تموم شد لطفا جنگ رو بس کنید.🫷🏻 💬ملیکا

روز چهاردهم جنگ انقدر با مامانم تنها بودم حس می‌کنم دوست صمیمی جدیدمه و ممکنه درباره چیزهایی باهاش صحبت کنم که نباید 💬Parnian

Repost from .

Repost from .
" ⛔️ اول تست کنید بعد خرید🙏🏻 "

❌ برای راهنمایی و خرید کانفیگ نت ملی پیام ارسال کنید (ظرفیت محدود) https://t.me/+3GTxUkhzdrYyOTFk
❌ برای راهنمایی و خرید کانفیگ نت ملی پیام ارسال کنید (ظرفیت محدود) https://t.me/+3GTxUkhzdrYyOTFk

Repost from .

🔴تو این اوضاع که یه دقیقه وصلی ده دقیقه قطع این چنل خیلی به دردت میخوره؛ ⭕️اگه به زور وصل میشی و در به در دنبال یه فیلتر شکن قوی میگردی که قطعی نداشته باشه بیا اینجا … @vpn          @vpn

نامردا شما همتون وصلید که! من یه جوری با بیناموسی وصل شدم که وسط تایپ کردن همین دو خط سه بار قطع می‌شم. |شاپور|

اگه الان زمان قدیم بود بابابزرگ من زمیناشو با یک گیگ کانفیگ معاوضه میکرد.