es
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Ir al canal en Telegram
2 366
Suscriptores
Sin datos24 horas
-47 días
-2230 días
Archivo de publicaciones
‏گیر کردم بین "منی که دلتنگم" و "تویی که عین خیالت نیست" و زورم هم به هیچکدوم‌تون نمیرسه. @nesfeaW 🖤

😔😔😔 @nesfeaW 🖤
😔😔😔 @nesfeaW 🖤

ولی عجیب می تونی منو از این رو به اون رو‌کنی! @nesfeaW 🖤

00:00 من نکنم نظر به کَس جُز رُخِ دلرُبای تو...

بعضی شبا واقعا احتیاج دارم که بشینم تو ماشین و یکی تا صبح رانندگی کنه و موزیک پلی بشه و هیچوقت نرسیم به مقصد. @nesfeaW 🖤

‏من اگه باهاتون مهربونم یعنی روتون کراشم و میخوام مختونو بزنم. @nesfeaW 🖤

‏با اینکه مغروری ولی ؛ تجربه کن دل بستنوُ .... @nesfeaW 🖤

‏کاش یه دوست دختر داشتم که فکر میکرد من خوشگل ترین پسر دنیام🥲🥺 @nesfeaW 🖤

من میتونم از درون واست بمیرم و از بیرون حتی یه قطره اشکم نریزم! میتونم شبا از شدت دلتنگی بیخوابی بکشم و وقتی دیدمت خیلی بی تفاوت از کنارت رد شم! سلول به سلول بدنم میتونن غرق نیاز باشن و تو رو بخوان ولی با این حال دستتو پس بزنم! من‌ میتونم تو خلوتم بی نهایت دوست داشته باشم تو رویاهام بغلت کنم ولی جوری رفتار کنم که انگار ازت متنفرم! @nesfeaW 🖤

اگه آدمی چند بار بهت بیشعوریشو ثابت کرده؛ و تو باز هم مثل قبل باهاش برخورد کردی، تو از اونم بیشعورتری. @nesfeaW 🖤

یکی از دلایلی که هیچ وقت هیچ جایی بهم خوش نگذشته این بوده که تو نبودی کنارم و هرلحظه دلتنگت میشدم و به این فکر میکردم که تو الان کجایی و داری چیکار میکنی‌. @nesfeaW 🖤

باوفایی سخته @nesfeaW 🖤

🎵 Kaj (Acoustic Version)-Mehrad Hidden & Moody Mousavi 👤 @nesfeaW ⏱ 05:23 💾 4.64 MB
🎵 Kaj (Acoustic Version)-Mehrad Hidden & Moody Mousavi 👤 @nesfeaW ⏱ 05:23 💾 4.64 MB

ولی بنظر من بهترین چیزی که ادم باید تو زندگیش یاد بگیره اینه که با تنهاییش حال کنه و با خودش خوب باشه. @nesfeaW 🖤

خیلی جاها دلم برات تنگ میشه؛ نبودنت هنوز ک هنوزه خیلی جاها میزنه تو ذوقم. ولی نیستی دیگه، کاریش میشه کرد؟نه. @nesfeaW 🖤

‏دوس دختر مثل خونس،هر کی داره از قدیم داره.🥺 @nesfeaW 🖤

وابسته شدن که دست خود آدم نیست، ‏یهو به خودت میای می‌بینی تا گردن تو فکر و خیال طرف غرق شدی. @nesfeaW 🖤

کاش وقتی از یکی خوشت میاد ‏کسی نتونه بهش نزدیک بشه. @nesfeaW 🖤

الان فقط نیاز دارم بغلم کنی. حرکتی به قدمتِ خودِ بشریت که معنایش خیلی فراتر از تماس دو بدن است. می‌گویند هربار کسی را گرم در آغوش می‌گیریم، یک روز به عمرمان اضافه می‌شود؛ پس لطفاً مرا بغل کن... • پائولو کوئیلو @nesfeaW 🖤