This is kihanb
Ir al canal en Telegram
اینجا یکی از قدیمی ترین کانال های تلگرام حداقل توی حوزه ای هست که من فعالیت دارم که البته دوسالی هست تبدیل به دیلی و آپدیت کارهام شده چون دلم نیومد پاکش کنم، اغلب اوقات مطالب مفیدی نداریم ولی خب همیشه اپدیت پروژه ها و کار هامو اینجا به اشتراک میذارم.
Mostrar más3 656
Suscriptores
-324 horas
-77 días
-4930 días
Carga de datos en curso...
Canales Similares
Nube de Etiquetas
Menciones Entrantes y Salientes
---
---
---
---
---
---
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+16
en 0 canales
mayo '26
+14
en 1 canales
Get PRO
abril '26
+48
en 0 canales
Get PRO
marzo '26
+5
en 0 canales
Get PRO
febrero '26
+28
en 0 canales
Get PRO
enero '26
+7
en 1 canales
Get PRO
diciembre '25
+15
en 0 canales
Get PRO
noviembre '25
+12
en 0 canales
Get PRO
octubre '25
+7
en 0 canales
Get PRO
septiembre '25
+9
en 0 canales
Get PRO
agosto '25
+9
en 0 canales
Get PRO
julio '25
+15
en 0 canales
Get PRO
junio '25
+14
en 2 canales
Get PRO
mayo '25
+19
en 0 canales
Get PRO
abril '25
+20
en 1 canales
Get PRO
marzo '25
+12
en 0 canales
Get PRO
febrero '25
+16
en 0 canales
Get PRO
enero '25
+8
en 0 canales
Get PRO
diciembre '24
+10
en 0 canales
Get PRO
noviembre '24
+14
en 0 canales
Get PRO
octubre '24
+14
en 0 canales
Get PRO
septiembre '24
+116
en 2 canales
Get PRO
agosto '24
+11
en 0 canales
Get PRO
julio '24
+9
en 0 canales
Get PRO
junio '24
+4
en 0 canales
Get PRO
mayo '24
+3
en 0 canales
Get PRO
abril '24
+11
en 0 canales
Get PRO
marzo '24
+10
en 0 canales
Get PRO
febrero '24
+11
en 0 canales
Get PRO
enero '24
+17
en 0 canales
Get PRO
diciembre '23
+9
en 0 canales
Get PRO
noviembre '23
+2
en 0 canales
Get PRO
octubre '23
+8
en 0 canales
Get PRO
septiembre '23
+5
en 0 canales
Get PRO
agosto '23
+5
en 0 canales
Get PRO
julio '23
+25
en 0 canales
Get PRO
junio '23
+30
en 0 canales
Get PRO
mayo '23
+45
en 0 canales
Get PRO
abril '23
+69
en 0 canales
Get PRO
marzo '23
+64
en 0 canales
Get PRO
febrero '23
+62
en 0 canales
Get PRO
enero '23
+67
en 0 canales
Get PRO
diciembre '22
+27
en 0 canales
Get PRO
noviembre '22
+28
en 0 canales
Get PRO
octubre '22
+84
en 0 canales
Get PRO
septiembre '22
+43
en 0 canales
Get PRO
agosto '22
+87
en 0 canales
Get PRO
julio '22
+28
en 0 canales
Get PRO
junio '22
+51
en 0 canales
Get PRO
mayo '22
+56
en 0 canales
Get PRO
abril '22
+55
en 0 canales
Get PRO
marzo '22
+31
en 0 canales
Get PRO
febrero '22
+20
en 0 canales
Get PRO
enero '22
+2 246
en 0 canales
Get PRO
diciembre '21
+12 838
en 0 canales
Get PRO
noviembre '21
+267
en 0 canales
Get PRO
octubre '21
+916
en 0 canales
Get PRO
septiembre '21
+293
en 0 canales
Get PRO
agosto '21
+243
en 0 canales
Get PRO
julio '21
+192
en 0 canales
Get PRO
junio '21
+136
en 0 canales
Get PRO
mayo '21
+325
en 0 canales
Get PRO
abril '21
+518
en 0 canales
Get PRO
marzo '21
+536
en 0 canales
Get PRO
febrero '21
+544
en 0 canales
Get PRO
enero '21
+744
en 0 canales
Get PRO
diciembre '20
+10 671
en 0 canales
| Fecha | Crecimiento de Suscriptores | Menciones | Canales | |
| 26 junio | 0 | |||
| 25 junio | 0 | |||
| 24 junio | 0 | |||
| 23 junio | +1 | |||
| 22 junio | +1 | |||
| 21 junio | +1 | |||
| 20 junio | 0 | |||
| 19 junio | 0 | |||
| 18 junio | +3 | |||
| 17 junio | 0 | |||
| 16 junio | +1 | |||
| 15 junio | +1 | |||
| 14 junio | +4 | |||
| 13 junio | +2 | |||
| 12 junio | 0 | |||
| 11 junio | 0 | |||
| 10 junio | 0 | |||
| 09 junio | +1 | |||
| 08 junio | 0 | |||
| 07 junio | 0 | |||
| 06 junio | 0 | |||
| 05 junio | 0 | |||
| 04 junio | +1 | |||
| 03 junio | 0 | |||
| 02 junio | 0 | |||
| 01 junio | 0 |
Publicaciones del Canal
| 2 | بزارین یه مثال بزنم براتون، شاید با خودتون بگید که تفاوت float و double اینه که دابل اعداد اعشاری با تعداد رقم های بیشتری رو میتونه ذخیره کنه و دابل دقت خیلی بیشتری داره، دیگه خیلی کارکشته باشین بگین توی پروژه های بزرگ، وقتی نیازی به دابل نداری استفاده نکن، چون توی داده های زیاد، الکی داری فضای بیشتری ذخیره میکنی و هم فضای بیشتری اشغال میکنی هم موقع فراخوانی داده ها زمان و پردازش بیشتری صرف میشه.
ولی میدونستین که این دوتا نوع داده یه نقض بزرگ دارن و نمیتونن خیلی از اعداد اعشاری رو مدل کنن؟ دلیلشم برمیگرده به تعریفشون ولی بخش زیادی از اعداد اعشاری رو نمیتونن درست مدل کنن و مجبورن گرد کنن، این شاید توی محاسبات روزمره مشکل ساز نباشه اما توی محاسبات مالی، شبیه سازی، بازی سازی و... کلی دردسرساز میشه بخاطر همین از نوع داده های دیگه ای (مثلا BCD یا BigDecimal یا ...) استفاده میکنن.
حالا یکی میاد با هوش مصنوعی یا خودش یه برنامه ترید مینویسه، یا یه صرافی مینویسه یا یه برنامه حسابداری برای یه شرکت بزرگ یا انبارداری یا .... مینویسه ولی اخر ماه میبینه دخل و خرجش نمیخونه، ولی هرچقدر هم میگرده هیچ باگی یا مشکلی توی کدها یا برنامه اش پیدا نمیکنه، ولی چون درک عمیق نداره هیچوقت نمیفهمه که مشکلش میتونه از اینجا باشه. | 113 |
| 3 | ولی خب اینو مطمئنم، محتوایی که بخوام تولید کنم واقعا یونیکه، چون به عنوان کسی که 6 7 ساله داره جدی برنامه نویسی میکنه، و خب تحصیلات اکادمیک هم در کنارش دارم و خیلی چیزای بدرد بخوری هم از این تحصیلات کسب کردم میدونم یه برنامه نویس خفن که چیزارو عمیقا بررسی میکنه یا طراحی میکنه چطور باید فکرکنه و چطور دیدگاهی داشته باشه.
دوره های برنامه نویسی توی بازار همه فقط سینتکس یاد میدن، اصلا بهتون نمیگن پشت اون سینتکس چی نوشته، چطوری اجرا میشه، چطوری کار میکنه، وقتی تو بدونی کدت چطور کار میکنه و اجرا میشه قطعا میتونی بفهمی چطور باید بهینه کد بزنی، باگ یا حفره امنیتی نداشته باشی، کجا ممکنه برات گلوگاه بسازه و....
ولی متاسفانه هیچجایی اینارو ندیدم بگن، حتی توی دوره های پروژه محور هم ندیدم بگن، یا حتی چیزای ساده ای مثل اینکه توی کامپیوتر و زبان های برنامه نویسی بین دو نوع متغییر float و double کلی تفاوت هست، بیشتر از چیزی که فکرشو بکنین.
خلاصه اینکه بازم میتونم دوره ای بسازم که واقعا یونیک باشه و رو دستش نیاد ولی خب نمیدونم ایا مخاطبی هم براش وجود خواهد داشت یا خیر. | 114 |
| 4 | والا خیلی وقته که توی ذهنمه چهارتا مطلب بدرد بخور هم اینجا بزارم ولی خب چیز خاصی بنظرم نمیرسه. هم پروژه هایی که میزنم و چیزایی که جدید میگیرم خیلی خاص و جزئیه، هم چیزای جنرال هم همه جا پیدا میشه که محتوای یونیک و تازه ای پیدا نمیشه که بخوام راجبش پست بزارم.
اگه هوش مصنوعی رو نداشتیم، احتمالا دوباره سایت ترفندلرن رو راه مینداختم و توش پست میذاشتم ولی خب، توی دوره زمونه ای هستیم که واقعا اینطور سایت ها و محتوایی منسوخ شدن.
اگه خدا بخواد تا 20 روز دیگه دانشگاهم تموم میشه و بخشی از دغدغه های فکری و... هم تموم میشه. یه دستی به پروژه های عقب افتادم بکشم و بار اونا هم برداشته بشه احتمالا دوره های اموزش برنامه نویسی بزارم، یا احتمالا ترفندلرن رو دوباره بیارم بالا روی اون دوره بزارم یا ممکنه برم سمت یوتیوب، از طرفی هم نمیدونم والا، توی این دوران با وجود هزاران دوره فارسی و انگلیسی و منبع یادگیری و هوش مصنوعی ایا نیازه منم تولید محتوا کنم یا نه....
حالا تا اون موقع خدا کریمه. | 126 |
| 5 | یکی از سخت ترین کار های دنیا که شاید در نگاه اول سخت نباشه، اپراتور پشتیبانیه....
مخصوصا از این تلفنیا... | 135 |
| 6 | بریم بپزیم | 52 |
| 7 | اخر شبی درخواست شیرینی ازم کردن | 52 |
| 8 | Sin texto... | 82 |
| 9 | یه انتقادی هم بکنم خودم، این دوستمون از ممبرای همین کاناله بخاطر همین اسمشو خط زدم، ولی خب سعی کنین انتظارات معقولی داشته باشید. | 118 |
| 10 | اگه دوست داشتین هم میتونید راجب خود چنل هم انتقاد کنین و بگید دوست دارید فعالیتمو چه شکلی ادامه بدم؟
-فقط راجب پروژه ها حرف بزنم
-از زندگی شخصیمم براتون بگم
-مطالب اموزشی و ترفند و اینا بیشتر بزارم
-چنل رو سوت و کور کنم کلا
-یا تبدیلش به سیرک کنم براتون جوک بگم بخندیم | 192 |
| 11 | خدا بخیر کنه، تلگرام توی اپدیت بعدیش میخواد فیچر کمیونتی رو بیاره، دقیقا نمیدونم چیه ولی فکرکنم گروه هارو میشه ادغام کرد و متصل کرد هم دیگه....
تو فعلا باگ هاتو برطرف کن نمیخواد باگ جدید بیاری. | 204 |
| 12 | واقعا دوست دارم توی مغز این ادما رو ببینم، نمیدونم عمدی اینکار رو میکنن یا چی واقعا سواله برام. | 116 |
| 13 | the final boss | 136 |
| 14 | این کامنته خدا بود، داشتم جدی میخوندمش تا اینکخ رسیدم وسطاش | 145 |
| 15 | فقط سین نزنین، اگه اینجا جوینین فقط سین بزنین نه ریکشن نه کامنت بزارین که بدرد چی میخورین، این چنلم هیچ خروجی براتون نداره، تعامل هم نمیخواین داشته باشین خب لفت بدین، هیچ بات یا سرویسی روی این چنل قفل نشده، لزومی نداره جوین بمونین | 134 |
| 16 | دوست دارم منطقی ازم انتقاد کنین، ولی یادتون نره ازم تعریف هم کنین🥰 | 195 |
| 17 | دوستان یه سوال میپرسم صادقانه جواب بدین تو کامنت ها؛
نه بن میکنم، نه ناراحت میشم، نه چیزی (درصورتی که احترام متقابل رو حفظ کنین و مسخره بازی هم در نیارین).
صادقاته بگین راجب من چی فکرمیکنین؟ (اینکه مغرور یا از خود راضیم، چی میدونم ادم مسخره ای ام که رفتار بچگونه داره یا....)
احساس میکنم چون اینجا فضای مجازیه و توی دنیای واقعی باهام برخورد نداشتین یا حتی توی گروه هم نیستین تعامل بیشتری باهام داشته باشین، بعضی هاتون دچار سو برداشت شدین | 198 |
| 18 | در مرحله بعد، میخوام ایجنت پشتیبانیش هم بزنم، روی اکانت ست شه جواب پیام هارو بده منو راحت کنه. | 196 |
| 19 | البته دروغ چرا، مسخره میکنم [و مسخره میشم].
ولی خب قصد توهین، تخریب شخصیتی، چی میدونم کوچیک یا تحقیر کردن بقیه رو ندارم.
بلاخره ادمی اشتباه میکنه، سوتی میده، حماقت بخرج میده، نادانی از خودش نشون میده، من این چیزارو مسخره میکنم، شما هم ازادین در این موارد منم مسخره کنین (که کم هم نکردینا کلکا) | 138 |
| 20 | این اسامی که اسم بردم، از توشون کلا ۳ ۴ تا ایده مختلف میشه برداشت کرد، این همه | 128 |
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
