620
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
+1730 días
Archivo de publicaciones
یه چیزی بگم و برم
اون واکنش های شدید یهویی به خیلی چیزها که نشون میدی در واقع پاسخ به اون موضوع کوچیک نیست، پاسخ به اتفاقات بزرگ قبلیه که توی اون زمان در برابرش سکوت کردی!
@Matn_NOCHAT
بعضی وقتا آدم وقتی ناراحته گریش نمیاد، ولی کلیداشو، وسایلاشو جا میذاره!
لیوان از دستش میفته، به یه نقطه خیره میشه، و وقتی باهاش حرف میزنی میگه: ببخشید نفهمیدم میشه یه بار دیگه بگی؟!
@Matn_NOCHAT
کتاب خوب بخون؛ حرفی که تو دلت هست رو بزن؛ آرزوهاتو بنویس؛ به اطرافت کمتر اهمیت بده؛ بیشتر ورزش کن؛ به آدمایی که تو ذوقت میزنن هیچی نگو و ازشون دور بمون اینا شریعتشون اینه که انرژیت رو ازت بگیرن؛ ورودیای ذهنتو کنترل کن و اجازه نده هر چیزی وارد ذهنت شه و بعدشش مطمئنا حالت خوب میشه چون تو لیاقت حال خوب رو داری...
@Matn_NOCHAT
هر چه سن شما بالاتر میره، بیشتر متوجه میشین که مهم این نیست که چه کسی طولانی تر میمونه، بلکه این مهمه که چه کسی به شما احساس دیده شدن، شنیده شدن، درک شدن، قدردانی و حمایت رو میده.
@Matn_NOCHAT
یه چیزایی هست که شاید هیچوقت نفهمی ،
مثلا اینکه
چقدر یک نفر عکساتو نگاه کرده،
چقدر دلش لرزیده،
و چقدر اشک هاشو پاک کرده...
@Matn_NOCHAT
کار کنید رفقا؛
کار کردن هیچ فرصتی برای بحثِ بچگانه باقی نمیذاره، فرصتی برای رفتوآمدِ بیدلیل و پوچ باقی نمیذاره،
کار کردنه که باعث میشه ذهن و روحِ شما از فکر و خیالِ نیمهشب آروم بمونه و خوابتون کافی باشه،
کار کردن افسارِ زندگی شما رو دودستی تقدیم میکنه به خودتون، قدرت میده بهتون، قدرتِ تصمیمگیری؛
کار کنید رفقا، کار کردن نجاتدهندهست!
@Matn_NOCHAT
یه وقتایی خدا یجوری حلش میکنه که انگار بین این همه، فقط صدای تو رو شنیده
امیدوارم که فردا نوبت تو باشه
@Matn_NOCHAT
این روزا حس خودکرفس بينی دارم ؛
کلی خاصیت دارما
ولی هیشکی هیچ رقمه دوسم نداره!
@Matn_NOCHAT
پلیکان اگر غذا گیر نیاره با منقار از گوشت تَنِش میکَنه و میذاره دهن جوجهها
یه داستان معروف میگه تو عصر یخبندان یه پلیکان اونقدر این کارُ تکرار کرد تا از شدت ضعف جون داد
در همین حال یکی از جوجهها گفت "بالاخره از شر غذای تکراری خلاص شدیم".
و این حکایت خیلی از آدمهای امروزه ...
@Matn_NOCHAT
من قبلیم میگفت:
- چون دوسش دارم کسی حق نداره نزدیکش بشه آخه اون مال منه!
من جدیدم میگه:
+ چرا نگران آدمایی که نزدیکش میشن باشم؟ اگه قرار باشه اونارو به من ترجیح بده، آیا لازمه که تو زندگیم بمونه؟!
خلاصه که زیاد رو حرفای الانتون حساب باز نکنید، چند سال دیگه بهشون میخندین.
@Matn_NOCHAT
در زندگی هر مرد. . .
مخدری هست به نام " زن"
زنی که دوستش دارد.
نبودش...
قهرش...
دوریش...
خماری می آورد و آب میکند ابهت مردانه اش را!!!
و اینگونه است که میگویند :
"قدرت"
جاذبه ی مرد است!
و "جاذبه"
قدرت زن !
@Matn_NOCHAT
بجای تماشای پنجره زندگی دیگران...
از کتاب عمرت لذت ببر
داشتههایت را جلوی چشمانت قاب بگیر
و برای نداشتههایت تلاش کن
حسرت باغچه دیگران را نخور
درعوض باغبان دنیای خودت باش.
@Matn_NOCHAT
نوشته بود «یک نسل کامل تلاش کرد تا زنان را توانمند کند، اما فراموش کرد به مردان بیاموزد چگونه با زنان توانمند زندگی کنند.»
@Matn_NOCHAT
خیام میگوید از دو حالت خارج نیست؛
یا خدا قبلا میداند که من چه خواهم کرد یا نمیداند.
اگر نمیداند که در این صورت خدا نیست و در صورتی که میداند چگونه انتظار دارد که کاری بر خلاف دانایی او بکنم با رعایت این دو نکته چگونه مرا بعد از مرگ مسئول نموده و کیفر خواهد داد؟
@Matn_NOCHAT
امروز یه مطلب خوندم میگفت کسایی که تند راه میرن حجم کورتکس مغزشون بیشتره، مسئولیتهای اجتماعی بیشتری دارن، کمالگران، به نسبت بقیه آدمهای غمگینتری هستن و درونگراییشون بیشتره. این خیلی من بود.
@Matn_NOCHAT
بعضى وقتا
دفعهی بعدی وجود نداره
شانس دومى وجود نداره!
بعضى وقتا يا الان يا هيچ وقت.
@Matn_NOCHAT
𝑁𝑜 𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑔𝑜 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑎 𝑛𝑒𝑤 𝑏𝑒𝑔𝑖𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔
هیچ کس نمیتونه به عقب برگرده و شروع تازه ای داشته باشه
@Matn_NOCHAT
چقد نزار قبانی حرفش مودده:
:«بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم
مبادا خسته شوی
و بیمِ آن دارم که سکوت کنم
مبادا گمان کنی که دیگر برای
قلبم مهم نیستی!»
@Matn_NOCHAT
همه فکر میکنن اوج صمیمیت و نزدیکی خوابیدن با هم دیگست، اما صمیمیت واقعی خیلی فراتر از جسم و فیزیک ماست؛ صمیمیت واقعی وقتیه که تو بتونی عمیق ترین افکارتو، درداتو، گذشتتو، تروماهاتو بهش بگی و بدونی گوش میده و درکت میکنه.
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
ㅤ
یادت باشه
حرف نگفته رو میشه گفت
ولی حرف زده شده رو نمیشه پس گرفت...
موقع خشم مراقب باش❤️
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
