621
Suscriptores
Sin datos24 horas
-27 días
+1730 días
Archivo de publicaciones
یه دیالوگی بود تو سریال زخم کاری میگفت:
بعضی چیزا آخرش شاید خوب نباشه،
ولی قشنگه...
و چه آدمایی که میدونستیم رابطه با اونا آخرش خوب نیست، ولی حفظش کردیم
چون روز و شبمون با اونا قشنگ بود :)
@Matn_NOCHAT
منو دوستم به مرحله ای از غیبت رسیدیم که دیگه طرفو قضاوت نمیکنیم، تروماهای کودکیشو آنالیز میکنیم ببینیم چرا همچین رفتاری میکنه.
@Matn_NOCHAT
چهل سالگی بنظر من دوران اوجه.
زمانیه که شما «احتمالا» از همه چیز یه مقدار خوبی دارید. هم هنوز جوانی و بدن سالم، هم خرد و تجربه زندگی، هم زیر و بم خودتون رو پیدا کردید و به یه صلح نسبی با خود و دنیا رسیدین، هم از نظر شغلی خودتون رو پیدا کردین و از هرم مازلو اومدید بالا، و هم یه ثبات اقتصادی.
خلاصه که سن پرواز کردن و رفتن دنبال آرزوها و خلق معناست بنظرم. سن شروع زندگیه.
@Matn_NOCHAT
میگویند درد انسانها را به یکدیگر نزدیک میکند،
کدام یک از ما شادیم که اینقدر از هم دور ماندهایم؟!!
@Matn_NOCHAT
بهترین تعریف از خانواده دیالوگ تامی شلبی بود:
به سلامتی خانواده که گاهی پناهی در برابر طوفانه وگاهی خودِ طوفان🌪🖇
@Matn_NOCHAT
یک افسانه قدیمی وجود داره که میگه تمام اتفاق هایی که در طول زندگی برامون پیش میاد رو یک دور تو شکم مادرمون بصورت خواب میبینیم،
داستان از اونجا ترسناک میشه که شاید ما الان تو همون خوابیم👀
@Matn_NOCHAT
اگه فرصتی پیش اومد که فردا با کسی مهربون باشید، انجامش بدید بنظرم به این نیاز داریم.
Brad Pitt#Brad_pitt @Matn_NOCHAT
پشیمونی و حسرت برای کارهای نکرده خیلی دردناکتره. هیچوقت چیزی رو از قلم ننداز. برای یک بار توی زندگیت بیشترین تلاش رو برای رسیدن بکن. اونقدر تلاش کن که دیگه جایی برای حسرت باقی نمونه. اونقدر بدو که بعدا نگی اگه یکم محکمتر راه میرفتم میرسیدم. گفتن این حرف دردش بیشتره، باور کن.
@Matn_NOCHAT
در دنیایی که روزی روح خودم
مرا ترک میکند ...
انتظار از دیگران نباید داشت.
سخن دل❣✈️@Matn_NOCHAT
" آدم است دیگر ؛
در اقیانوس اگر بیوفتد میتواند زنده بماند ،
اما گاه در یک جرعه دلتنگی غرق میشود "
@Matn_NOCHAT
آدمی که امروز و بعد از رها شدن به آن تبدیل شدم هیچ شباهتی به کسی که روزی دوستت داشت ندارد!
برای این «رشد ناخواسته» از تو ممنونم…
@Matn_NOCHAT
این جمله از گوته خیلی قشنگه:
ریشه که داشته باشی به لبهِی پرتگاه میرسی ولی سقوط نمیکنی.
و ریشه همون شعور، شخصیت، انسانیت و شرف واقعی یک انسانه و ربطی به پول و تحصیلات نداره👌🏻👌🏻
بهم گفت تو مثل نیلوفر آبی هستی
گفتم چرا؟
گفت با وجود اینکه تو لجن زار زندگی میکنه
بازم شکوفا میشه و ظریفه🪷🩷
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
