es
Feedback
Headspace

Headspace

Ir al canal en Telegram

Contributed By @EdThePurple

Mostrar más
Irán32 300La categoría no está especificada
9 533
Suscriptores
+224 horas
+67 días
Sin datos30 días
Archivo de publicaciones
دارم بازی جام جهانی رو رایگان و بدون سانسور براتون استریم می‌کنم جوین شید.

https://live.edwin.one/live/output.m3u8 لایو جام جهانی، بدون سانسور

so keep on meditating! :))

photo content

Wanna talk? @PurpleRoxx

@Ed96win به حرفاتون گوش می‌دم.

photo content

خامنه‌ای به درک واصل شد.

سلام. این پیام رو موقتا می‌ذارم که کانال زبان امید رو معرفی کنم. اگر می‌خواید آیلتس یا تافل بدید، یا صرفاً زبانتون رو به صورت جنرال تقویت کنید یه سر به کانالش بزنید. کامنت‌های زبان‌آموزهاش با نمره‌های ۸.۵‌ آیلتس و بالای ۱۱۰ تافل با نمره‌های ۸.۵ و ۳۰ توی رایتینگ و اسپیکینگ هم هست. https://t.me/aldiakomidclasses

I'm bored. text me if you're fun. @ed96win

وی پی ان های Netbegins متصل شدن. اگه نیاز داشتید. @Netbegins_support

اگه کسی توی ایران رو دارید که ازش بی‌خبرید بیاید پی‌وی شمارش رو بدید زنگ بزنم براتون @Ed96win

اگه ایران هستید فردا و پس فردا برای آزادیتون به خیابان‌ها بیاید. من نه سلطنت طلبم نه اصلاحات‌چی. عاشق چشم و ابروی آمریکا یا اسرائیل هم نیستم. اما میدونم که اگه کاری نکنم توی روزهای آینده فقیرتر و بدبخت‌تر خواهیم شد. گوشی موبایل یا هر فرمی از مدارک هویتی با خودتون نبرید. ماسک بزنید. با هیچ غریبه‌ای صحبت نکنید. جایی هم ناایستید که کمتر از 20 نفر باشیذ.

Mensaje de voz00:09

I don't have the doll with me but picture this
I don't have the doll with me but picture this

بچه‌هایی که ایران هستید، خیلی احتمال داره که وی‌پی‌ان های عادی قطع بشن. وی‌پی‌ان‌های تانل شده شانس بیشتری توی وصل موندن دارن. محض اطمینان یه اشتراک بگیرید بذارید کنار. یه ماهه تک کاربره نامحدود / لوکیشن اتریش/آلمان - 150 تومن. آیدی ادمین: @NetBegins_support

@NetBegins_support اسپاتیفای individual ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالیانه موجود هست. یک بار پرداخت میشه روی اکانت خودتون و تا آخر دوره بدون هیچ مشکلی استفاده می‌کنید هر وی پی انی هم استفاده کنید مشکلی نداره و نمیپره.

@Ed96win come talk, nag, or whatever. I'm all ears.

wanna share an interesting secret about yourself? @Ed96win

از یاد نبر که از یاد نبردمت، از یاد نبر که باران شدم تو را و باریدم، از یاد نبر که شهر را به عطر تو عادت دادم بس که شال در خانه‌ام جامانده‌ات را در هوا رقصاندم به نیت شفای تهران غمگین. از یاد نبر که پشت به همه جهان ایستادم و رو به تو، و هر که هر تیغی داشت فرو کرد به صحرای پهناور اطراف فقراتم، و من باز نگاهت کردم و خندیدم، خورشید شخصی من. از یاد نبر که وقت سنگسار ایستادی و نگاهم کردی و خون از پیشانیم آمد تا روی چشمم و تو را سرخ دیدم، سرخ پوش زیبای لعنتی. از یاد نبر که در تمام اردیبهشت ها کمت آوردم و دنیا پاییز بود و تگرگ گلدانم را بوسید. از یاد نبر که بر تازیانه‌های دوری و بوسه‌های نوازش یکسان خندیدم، وقتی جهانم از صدای تو عاری شد. از یاد نبر از یاد نبردمت. هر بار کسی لبانت را نوشید، به یاد بیاور ترک لبانم را، وقتی در عطشی جان دادم که خالقش بودی. از یاد نبر که از یاد نبردمت. حالا پرده در باد می رقصد، پنجره باز است، و هیچکس نمیداند مردی که چند ثانیه قبل پایین پرید چقدر برای تو دلتنگ بود..