es
Feedback
Crypto Coop

Crypto Coop

Ir al canal en Telegram
5 831
Suscriptores
-324 horas
-97 días
+9730 días
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+170
en 5 canales
mayo '26
+120
en 9 canales
Get PRO
abril '26
+29
en 0 canales
Get PRO
marzo '26
+11
en 0 canales
Get PRO
febrero '26
+45
en 0 canales
Get PRO
enero '26
+17
en 0 canales
Get PRO
diciembre '25
+32
en 2 canales
Get PRO
noviembre '25
+57
en 0 canales
Get PRO
octubre '25
+96
en 3 canales
Get PRO
septiembre '25
+149
en 4 canales
Get PRO
agosto '25
+67
en 0 canales
Get PRO
julio '25
+179
en 9 canales
Get PRO
junio '25
+61
en 3 canales
Get PRO
mayo '25
+96
en 11 canales
Get PRO
abril '25
+77
en 4 canales
Get PRO
marzo '25
+189
en 12 canales
Get PRO
febrero '25
+148
en 11 canales
Get PRO
enero '25
+165
en 7 canales
Get PRO
diciembre '24
+303
en 15 canales
Get PRO
noviembre '24
+185
en 8 canales
Get PRO
octubre '24
+204
en 15 canales
Get PRO
septiembre '24
+122
en 2 canales
Get PRO
agosto '24
+124
en 3 canales
Get PRO
julio '24
+142
en 7 canales
Get PRO
junio '24
+289
en 12 canales
Get PRO
mayo '24
+374
en 10 canales
Get PRO
abril '24
+415
en 12 canales
Get PRO
marzo '24
+524
en 16 canales
Get PRO
febrero '24
+412
en 20 canales
Get PRO
enero '24
+1 355
en 14 canales
Get PRO
diciembre '23
+387
en 17 canales
Get PRO
noviembre '23
+120
en 6 canales
Get PRO
octubre '23
+85
en 7 canales
Get PRO
septiembre '23
+90
en 0 canales
Get PRO
agosto '23
+261
en 0 canales
Get PRO
julio '23
+256
en 0 canales
Get PRO
junio '23
+114
en 0 canales
Get PRO
mayo '23
+200
en 0 canales
Get PRO
abril '23
+243
en 0 canales
Get PRO
marzo '23
+377
en 0 canales
Get PRO
febrero '23
+96
en 0 canales
Get PRO
enero '23
+259
en 0 canales
Get PRO
diciembre '22
+233
en 0 canales
Get PRO
noviembre '22
+411
en 0 canales
Get PRO
octubre '22
+428
en 0 canales
Get PRO
septiembre '22
+536
en 0 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
24 junio+1
23 junio+1
22 junio+3
21 junio+1
20 junio+3
19 junio+5
18 junio+1
17 junio+6
16 junio+16
15 junio+32
14 junio+2
13 junio+3
12 junio+7
11 junio+5
10 junio+2
09 junio+4
08 junio+14
07 junio+5
06 junio+9
05 junio+19
04 junio+14
03 junio+3
02 junio+11
01 junio+3
Publicaciones del Canal
🐸 اگر برای Unicity توییت زدید می‌تونید لینک توییت خودتون رو بفرستید داخل روم Community-Content که ادمین‌هاش فعالیت شما رو بب
🐸 اگر برای Unicity توییت زدید می‌تونید لینک توییت خودتون رو بفرستید داخل روم Community-Content که ادمین‌هاش فعالیت شما رو ببینند. ⚠️ هیچی راجع به اینکه بیاید توییت‌هاتون رو اینجا بفرستید یا اینکه توییت ریوارد داره نزدن. چون دیدم توی دیسکورد همچین رومی هست گفتم بهتون بگم، همین! https://discord.gg/wABwstYHC #Unicity

2
🌟 سایت Unicity چندروزی بود مشکل داشت، الان اوکی شده و تسک‌های جدید آورده! اولین فرصت برید همه رو انجام بدید. (لینک) #Unicity
🌟 سایت Unicity چندروزی بود مشکل داشت، الان اوکی شده و تسک‌های جدید آورده! اولین فرصت برید همه رو انجام بدید. (لینک) #Unicity
744
3
اینم که فقط توی پنکیک‌سواپ لیست شده، قیمت رو هم که می‌بینید کاملاً غیرواقعی و از همه مهم‌تر توکن‌ها لاک شده و معلوم نیست قرار
اینم که فقط توی پنکیک‌سواپ لیست شده، قیمت رو هم که می‌بینید کاملاً غیرواقعی و از همه مهم‌تر توکن‌ها لاک شده و معلوم نیست قراره چی بشه. کاری انجام ندید اگر خبری بشه میگم همینجا. #Novaex
1 096
4
- دوستان این نظر نبی‌ عزیز راجع به Polymarket رو بخونید. اطلاعات و اعداد ارقامی‌ که نوشته جالبه و باعث میشه اون نظر منفی که توی پست قبلی راجع بهش داشتیم تا حد زیادی کمتر شه ولی خب درنهایت خودتون تصمیم‌گیرنده هستید! - نبی هم باید اکثریت بشناسید‌ از فعال‌های قدیمی کامیونیتی هست و من به شخصه واقعا قبولش دارم. چنلش‌ رو جوین شید اطلاعات خوبی میذاره.
1 114
5
در مورد PolyMarket هنوز انگار 2 ریالی ها جا نیوفته 😁 مجموع جذب سرمایه ش 2.88B بوده! آخرین جذب سرمایه ش 600 میلیون دلار در مارچ 2026 بوده! جذب سرمایه راند قبلی ش 2 میلیارد دلار روی ولویشن 9 میلیارد دلاری بوده. حتی صحبت ولیوشن 15 میلیارد دلاری هم هست در bloomberg این اعداد خیلی بزرگه رفقا! فرض کنیم فقط 10% رو بخواد #ایردراپ بده فرض کنیم از اون 10% فقط 1% رو بخواد به سوشال بده میشه حداقل 10 میلیون دلار فکر میکنین چند نفر دارن برای PolyMarket توییت میزنن؟ کل وب3 رو جمع کنی 5000 کانتنت کریتور فعال نداره! اصلا بگیریم 10 هزار نفر! میشه متوسط 1000$ ایردراپ دارم فومو میکنم؟ بله با افتخار! کاشکی یه نفر یک سال پیش منو فومو میکرد! سیر تا پیازش هم اینجا گفتم. به نظرم اینا تا Perp شون رو راه نندازن توکن نمیدن.
975
6
😆 اگر اشتباه نکنم حدود 1000 نفر بالای 100 توییت برای Polymarket زدند! - به عبارتی اگر شما +100 توییت بزنید جزء تاپ 1000 تویی
😆 اگر اشتباه نکنم حدود 1000 نفر بالای 100 توییت برای Polymarket زدند! - به عبارتی اگر شما +100 توییت بزنید جزء تاپ 1000 توییتر Polymarket خواهید شد. اما این وسط به این نکته توجه کنید که ممکنه خیلی چیزهارو درنظر بگیرن از جمله ویو، ایمپرشن، لایک، کامنت یا حتی محتوایی که شما توییت کردید. تمام اینها هم با AI خیلی سریع قابل چک کردن هست. - نکته دیگه هم اینکه اگر مدیریت سرمایه و ریسکتون اجازه میده یه مبلغی دیپازیت کنید بهش و همزمان با اینکه توییت می‌زنید هم والیوم روش ببرید بالا هم تعداد پیش‌بینی‌هاتون رو افزایش بدید. شخصاً فکر میکنم همینطوری الکی به توییتر ریوارد نده و یکسری فیلترهای دیگه درکنارش قرار بده. از این تایم جام‌جهانی استفاده کنید، هم شرط‌بندی‌هاتون متنوع و تا حدی قابل حدس میشه و هم موضوع برای توییت زیاد دارید. - اینم بگم ممکنه روز ایردراپ توییتر رو کشک هم حساب نکنه و بگه خبری از ریوارد سوشال نیست. - از نظر بحث حجم و شرط‌بندی هم می‌بینم خیلی از بچه‌ها شدید روش امیدوارن ولی واقعیت اینه این چند صد دلاری که ماها داریم روش شرط‌بندی می‌کنیم هیچ حساب میشه. یه مثال ساده بخوام بزنم اینه که یه یوزر با 132K$ حجم تازه شده رنک 107 هزار لیدربورد! خلاصه مدیریت کنید که آخرش به سرنوشت Opensea و Metmask و... یا حتی ایردراپ‌هایی که رقم کمی شامل شدیم دچار نشید. #Polymarket
1 155
7
✅ سیزن دوم Nucleus بزودی شروع میشه! (لینک) 🟢از 23اُم June شروع و تا 13اُم Aug ادامه داره. 🟢کل افرادی که پوینت (AURA) شامل م
✅ سیزن دوم Nucleus بزودی شروع میشه! (لینک) 🟢از 23اُم June شروع و تا 13اُم Aug ادامه داره. 🟢کل افرادی که پوینت (AURA) شامل میشن تاپ 5000 هست. 🟢تایربندی داخل عکس مشخصه و بنظر من جالب نیست. 🟢این سیزن Contribution هست یعنی توییت شما رو برای رنک درنظر می‌گیره. 🟢روزانه فقط 1 توییت می‌تونید بزنید و اگر بیشتر بشه بهترین توییت رو حساب میکنه. 🟢تاکید داره بابت متن توییت‌ها از AI استفاه نکنید چون پوینت کمتری میده. #Nucleus
1 127
8
✅ پوینت‌های این هفته Bulk توزیع شد! (لینک) #Bulk
✅ پوینت‌های این هفته Bulk توزیع شد! (لینک) #Bulk
1 164
9
🤔 تسک‌های جدید پروژه Konnex (لینک) #Konnex
🤔 تسک‌های جدید پروژه Konnex (لینک) #Konnex
1 225
10
🔵 کوئست‌های جدید DustSwap (لینک) #DustSwap
🔵 کوئست‌های جدید DustSwap (لینک) #DustSwap
1 249
11
⚠️ بابت ایردراپ Novaex که یکشنبه لیست میشه عجله نکنید. اجازه بدید چک کنیم ببینیم موردی، مشکلی، چیزی نداشته باشه بعد اقدام می‌کنیم. خلاصه مراقبت کنید سر هیچی اتفاقات بد براتون نیفته چون جبران کردنش سخته. چند دقیقه دیرتر کلیم کنید هیچ اتفاق خاصی نمیفته. #Novaex
1 309
12
از دلایلی که عضویت توی گروه مربوط به چنل رو حالت ریکوئست قرار دادم اینه که عبدالله تریدر یهو سورپرایزتون نکنه :)))
از دلایلی که عضویت توی گروه مربوط به چنل رو حالت ریکوئست قرار دادم اینه که عبدالله تریدر یهو سورپرایزتون نکنه :)))
1 555
13
🔴دوستان والت‌هاتون رو چک کنید باید WL گرفته باشید. (لینک) - امروز ساعت 17:30 روی Opensea مینت میشه. - قیمت مینت گارانتی همون
🔴دوستان والت‌هاتون رو چک کنید باید WL گرفته باشید. (لینک) - امروز ساعت 17:30 روی Opensea مینت میشه. - قیمت مینت گارانتی همونطور که گفتم 0.004 اتریوم (حدود 7 دلار) هست. - درضمن مینت روی شبکه اصلی اتریوم انجام میشه پس گس کافی هم اوکی کنید. تا جایی تحقیق کردیم آرتیست این کالکشن چندین کالکشن دیگه هم لانچ کرده ولی از نظر قیمتی سابقه درخشانی نداره. Racerzدیگه ببینیم امروز این چیکار میکنه! 🤷🏻‍♂️
1 797
14
🦿 کایتو میگه برگشتیم و از این حرفا... فعلاً Social Card خودتون رو بگیرید تا ببینیم چیکار میکنه! (لینک) #Kaito
🦿 کایتو میگه برگشتیم و از این حرفا... فعلاً Social Card خودتون رو بگیرید تا ببینیم چیکار میکنه! (لینک) #Kaito
1 836
15
⚪️ پروژه Nucleus مقدار AURA سیزن 1 رو به پروفایل‌ها اضافه کرد! - این AURA چیه؟ مثل Yap توی کایتو یا مثل Quack توی والچین هست
⚪️ پروژه Nucleus مقدار AURA سیزن 1 رو به پروفایل‌ها اضافه کرد! - این AURA چیه؟ مثل Yap توی کایتو یا مثل Quack توی والچین هست و پوینت خود پروژه محسوب میشه. ریوارد سیزن 1 همین بود و بزودی سیزن 2 شروع میشه. درنهایت پوینت‌هاتون تبدیل به توکن میشه که مشخص نیست دقیقاً کی این اتفاق قراره بیفته! 🤷🏻‍♂️ #Nucleus
4 123
16
🔵توکن پروژه Novaex AI با نماد NEX؛ 21 جولای لیست میشه! - هنوز صرافی‌هایی که قراره لیست بشه اعلام نشده ولی بزودی اعلام میشه.
🔵توکن پروژه Novaex AI با نماد NEX؛ 21 جولای لیست میشه! - هنوز صرافی‌هایی که قراره لیست بشه اعلام نشده ولی بزودی اعلام میشه. کار خاصی براش نکردیم جز اینکه ریجستر کردیم و چند تا تسک ساده انجام دادیم. باید ببینیم چند قیمت میخوره و شرایط کلیم چیه. - چند تا توکن جمع کردید؟ (لینک) ⭐️ Novaex_AI Twitter (X) ⭐️ Novaex_AI Telegram #Novaex
1 705
17
🔵توکن پروژه Novaex AI با نماد NEX؛ 21 جولای لیست میشه! - هنوز صرافی‌هایی که قراره لیست بشه اعلام نشده ولی بزودی اعلام میشه.
🔵توکن پروژه Novaex AI با نماد NEX؛ 21 جولای لیست میشه! - هنوز صرافی‌هایی که قراره لیست بشه اعلام نشده ولی بزودی اعلام میشه. کار خاصی براش نکردیم جز اینکه ریجستر کردیم و چند تا تسک ساده انجام دادیم. باید ببینیم چند قیمت میخوره و شرایط کلیم چیه. چند تا توکن جمع کردید؟ ⭐️ Novaex_AI Twitter (X) ⭐️ Novaex_AI Telegram
1
18
🔴 تکلیف Racerz هم مشخص شد! - الان رنک خودتون رو چک کنید. اگر تاپ 100 باشید WL می‌گیرید. - مثل اینکه 18 جولای ساعت 17:30 به‌و
🔴 تکلیف Racerz هم مشخص شد! - الان رنک خودتون رو چک کنید. اگر تاپ 100 باشید WL می‌گیرید. - مثل اینکه 18 جولای ساعت 17:30 به‌وقت‌تهران روی Opensea مینت میشه. - قیمت مینت برای وایت‌لیست گارانتی 0.004 اتریوم (حدود 8 دلار) هست. - چکر دادن بیرون ولی هنوز دیتا Nicleus بهش اضافه نشده؛ تا آخر شب اوکی میشه. #Nucleus
1 694
19
🔵دو تا تسک سوشال جدید DustSwap رو بزنید. (لینک) #DustSwap
🔵دو تا تسک سوشال جدید DustSwap رو بزنید. (لینک) #DustSwap
1 534
20
🐣 اگر اکانت توییتر خوب دارید بیخیال نباشید! 🟢برای Base توییت بزنید، برای Polymarket توییت بزنید، برای Canopy توییت بزنید، ب
🐣 اگر اکانت توییتر خوب دارید بیخیال نباشید! 🟢برای Base توییت بزنید، برای Polymarket توییت بزنید، برای Canopy توییت بزنید، برای ARC توییت بزنید. برای هر پروژه‌ای که دارید تسک‌هاش رو می‎زنید و خلاصه روش فعالیت دارید توییت بزنید. نه من، نه هیچکس دیگه نمیتونه با قطعیت بگه پروژه x یا y به توییت ریوارد میده ولی بهتر از اینه که شما اکانت توییتر خودت رو بذاری خاک بخوره و هیچکاری باهاش نکنی. 🟢درصورتی که اگر یکی از این پروژه‌هایی که داری میزنی بیاد به توییتر ریوارد بده قطعاً رقم خوبی میشه مخصوصاً به نسبت ایردراپی که میاد به تسک‌هاش میده! دیگه همه تجربه کردیم، یه پروژه ریواردی که توییتر و دیسکورد می‌گیره گاهاً اینقدر زیاده که عملاً باید بگیم هیچی به تسک‌هاش نداده. درسته وقت‌گیره و سخت‌تر ولی بالاخره کسی که ریوارد خوب میخواد اونم این بازه از مارکت باید زحمت بیشتری بکشه. 🟢سخت نگیرید برای تولیدمحتوا، چیزای عمومی پروژه رو توییت کنید، اخبارش رو بازنویسی کنید، داکیومنت‌هاش رو بخونید و خلاصه‌نویسی کنید، از AI کمک بگیرید و موضوع پیدا کنید. به عنوان مثال الان Polymarket رو می‌تونید بازی‌های جام‌جهانی رو توییت کنید و نظر و پیش‌بینی خودتون رو برای هر بازی بنویسید. آخر جام‌جهانی به خودتون میاید می‌بینید کلی توییت براش زدید. 🟢اکانت توییتر ضعیف هم دارید شروع کنید بنظرم. بالاخره از یه جایی باید شروع کرد. اسم و پروفایل و بنر درست حسابی بذارید، تیک آبی بخرید، شروع کنید به تعامل با کامیونیتی خودمون توی توییتر تا اکانت جون بگیره. چندماه ادامه بدید وضعیت خوب میشه. فعلا دوره اینفوفای هست و بعیده فعلاً این وضعیت تغییر کنه.
3 715