es
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Ir al canal en Telegram
1 699
Suscriptores
Sin datos24 horas
-17 días
+830 días
Archivo de publicaciones
. می‌بوسمت و می‌خواهم بوسیدنت تا ابد طول بکشد. در آغوشت به تو تکیه می‌دهم و زمان بی‌معنی می‌شود، درد بی‌معنی می‌شود و غم را نمی‌شناسم. گونه‌هایت را که نوازش می‌کنم گویی تکه‌ای ابر زیر دستانم جا گرفته. شنیدن ضربان قلبت لبخند را به صورتم هدیه می‌دهد و قلبم آرام می‌گیرد. دستان گرمت را که روی بدنم می‌کشی خود را تنگ بلورین نازکی تصور می‌کنم که دستانت نگهدار من هستند. عشقی که نصیبم می‌کنی دلیل زندگی کردنم شده است و دنیا را رنگی‌تر نشانم می‌دهد. نبودنت مثل زبان ناشناخته‌ایست که هرگز یادش نگرفته‌ام و آن را درک نمی‌کنم. هرباری که به تو برمی‌گردم گویی که زمین خشکی بودم و آب دیده‌ام، سیر نمی‌شوم از تو و بیش‌تر میخواهمت. لطفا مراقب خودت باش، هروقت هم که خسته بودی من مراقبت خواهم بود. من به امید تو به این زندگی لبخند زدم، لطفا نگذار این زندگی اشک‌هایم را ببیند. . @Eagle_Text

کارآمد‌ترین اطلاعیه امروز
کارآمد‌ترین اطلاعیه امروز

. عزیزم کرونا با اون حجم از کشته‌هایی که به جا گذاشت فراموش شد، تو که کیرشم نیستی. . @Eagle_Text

She's my biggest fan❤️ . @Eagle_Text

بیا تو خیابون فردوسی راه بریم و هرجا هتل دیدیم همدیگه رو ببوسیم🩷

ایرانیا واقعا تو تیکه انداختن و کنایه زدن خلاقن یه نگاه به ضرب‌المثلایی که ساختن بندازی می‌فهمی مثلا همین "تف سر بالا" چقدر قشنگ یه سری موقعتیا رو بیان می‌‌کنه

. اگر تو این دنیا به هم نرسیدیم نویسنده می‌شم و تو داستانام بهت می‌رسم شاعر می‌شم و تو شعرام بهت می‌رسم خواننده می‌شم و تو آهنگام بهت می‌رسم نقاش می‌شم و تو طراحیام بهت می‌رسم عکاس می‌شم و تو عکسا بهت می‌رسم جاده می‌شم و تو مقصد بهت می‌رسم اگر تو این دنیا به هم نرسیدیم من تمام دنیا‌ها رو دوباره زندگی می‌کنم تا بهت برسم. . @Eagle_Text

. درسال ۴۰۴، ۵۰۴ رو شروع می‌کنم باشد که امسال بالاخره تمومش کنم . @Eagle_Text

. گیاه یوکا وقتی تنش رو خراش بدی بعد از چندوقت از جای زخم شده‌اش جوونه می‌زنه. الان حس می‌کنم زندگی تنم رو خراشید تا تو در من جوونه بزنی. . @Eagle_Text

. تو باعث می‌شی فراموش کنم یه آدم معمولیم باعث می‌شی حس کنم مرکز کل دنیام، همه‌چیز دور من می‌چرخه و تمام چیزا به خواسته‌ی من انجام می‌شه. باعث می‌شی طولانی‌تر بخندم، بلندتر بخندم، عمیق‌تر حس کنم و حتی توی عاشق بودن بهتر عمل کنم. پروانه‌ها رو نه فقط توی دلم که توی کل وجودم به رقص در میاری. باعث می‌شی بخوام زندگی کنم. باعث می‌شی بابت کش اومدن ساعت‌ها شکرگزار باشم و لحظه‌هام رو بهتر بگذرونم. تو باعث می‌شی از خودم متشکر و ممنون باشم که دوستت دارم. . @Eagle_Text

ما اندوه را مثل یک شغل خانوادگی از پدرانمان به ارث می‌بریم. سینه به سینه و نسل به نسل. با دقت از آن مراقبت می‌کنیم، مبادا کسی بیاید و آن را از ما بگیرد. شادی را اما هر بار که می‌آید، مهمان ناخوانده‌ای می‌دانیم که دیر یا زود باید برود.

. به بوسیدنت فکر می‌کنم و مرگ از من دور می‌شود. به اینکه در آغوشت به تو تکیه دهم و تنت وطنم شود فکر می‌کنم و گویی از هر بندی رها می‌شوم. به نوازش گونه‌هایت فکر می‌کنم و دستانم شکوفه می‌دهند. به آهنگ قلبت گوش می‌سپارم و قلبم با آن شروع به هم‌خوانی می‌کند. به دستان گرمت فکر می‌کنم و لبخند میزنم و میخواهم نوک انگشتان زیبایت را ببوسم و دستانت را دور خودم بپیچم گویی که مار طعمه‌اش را. عشقت پوستم را گرم می‌کند، گوشتم را ذوب می‌کند و قلبم را به آتش می‌کشد. نبودنت خالی‌ام می‌کند از هر حسی و تنها چیزی که باعث می‌شود چیزی را درونم حس کنم بازگشت به خیال توست. لطفا مراقب خودت باش. من به خیال تو سر از این مرداب بیرون می‌آورم. نبودنت مرا می‌کشد. . @Eagle_Text

. غاده السمان می‌گه در سرزمین من خار نکار، شاید فردا پای برهنه به دیدار من بیایی. تو اما متفاوت بودی، خارهایی که خودم در زمینم کاشته بودم را ریشه کن کردی، دانه‌های گل‌ها را بی آنکه بفهمم زیر خاک پنهان کردی و زمانی که وقت رفتنت رسید باران را آوردی و همه جا گلستان شد. اکنون گلبرگ‌های نرم و رنگی زیر پاهایم فرش است اما چه فایده وقتی نبودنت قلبم را تکه پاره می‌کند؟ تو مرا از شر خودم نجات دادی و درونم زندگی را جریان دادی، کاش برگردی و این‌بار برای همیشه مرا از شر نبودنت نجات دهی. . @Eagle_Text

. ‌‏أحبك نيابةً عن كل الذين رأوك و مضوا و نيابة عن کل الذین ما راوک... من به‌ جای همه‌ی آنها که تورا دیدند و [بی‌تفاوت] گذر کردند و به‌ جای همه‌ی کسانی تو را ندیدند دوستت دارم. . @Eagle_Text

. و یک‌دفعه تمام آدمایی که بهشون نگاه می‌کنم تو نیستی و حیف و صد حیف. تو تمام کسایی که می‌بینم دنبال تو می‌گردم و تو نیستی. . @Eagle_Text

photo content

. ‏زخم‌های زیادی خورده بود. اما فکر می‌کرد اگر کسی دوستش داشته باشد، رنج کمتری خواهد کشید. . @Eagle_Text

. می‌خوام فراموشم کنی اما اگر واقعا از یادت برم چی؟! . @Eagle_Text

. Home is not a place it's a feeling. So you become my home and i go back to you. . @Eagle_Text