es
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Ir al canal en Telegram
1 694
Suscriptores
-424 horas
-67 días
+530 días
Archivo de publicaciones
‏دنیا دارِ مکافات نیست خواستن، همیشه توانستن نیست بارِ کج به منزل ممکنه برسه کلوخ‌انداز را جواب سنگ نیست رطب خورده، منع رطب می‌تونه بکنه از هر دستی بدی، از همون دست شاید نگیری سرِ بی‌گناه پای داره می‌ره، بالای دار هم می‌ره اونی که خربزه خورده لزوما پای لرزش هم نمی‌شینه کوه به کوه نمی‌رسه، آدم‌هم به آدم می‌تونه نرسه مرغ همسایه همیشه غاز بوده آسمون همه‌جا یه رنگ نیست دوری و دوستی معنی نداره رنگ جماعت شدن همیشه مانع رسوا شدن نیست بضی وقتا خود رسوا شدنه حواسمون باشه با چندتا حرف قشنگ گولمون نزنن @Eagle_text

sticker.webp0.30 KB

یه لحظه تصورش کنین دردش نمایان میشه

قشنگترین تهدید و فحشی که این مدت یاد گرفتم: اسب آبی تو کونت خمیازه بکشه!!!!

حامد اسماعیلیون خودش به تنهایی نصف دنیا رو جلو اخوندا بسیج کرده کوچکترین ادعایی هم نداره بعد مسیح علینژاد و مریم رجوی دارن دعوا میکنن سر رییس جمهور شدن!!! @eagle_text

امروز گوشی یکی از رفیقامو دزدیدن یه محله توی تهران هست یادمه میگفتن گوشیهای دزدیو میبرن اونجا اب میکنن کسی اسمشو میدونه بیزحمت بگه🚶🏻‍♂️🤦🏽‍♂️ https://telegram.me/BChatBot?start=sc-313714-pAR8yOg

بند ۲۰۹ زندان اوین!
بند ۲۰۹ زندان اوین!

بخاطر قلعه نویی مچ بندشو بوس کرد😂

محبی به گلگهر گل زده و خوشحالی نکرده. گزارشگر بازی می‌گه به خاطر احترام به قلعه نویی بوده *پس چرا خایه نداشتین تکرار خوشحالیشو نشون بدین؟!

چشم رنگی میگه (اعتراضا رو حکومت خودش درست کرده تا قراردادای روسیه از دید مردم پنهون بمونه و منابع کشور مفت به چین و روسیه بره!) خب اصلا تو بگو نفت رو بشکه ای ۱۰۰۰دلار بفروشیم! مگه پولش قراره تو جیب من و تو بره؟ تو جیب من که نمیره ولی جیب تو رو شک دارم😉

اونایی که الان کلا استوری و پست نمیذارن شبیه به کسایی‌ هستن که موقع سوگ یکی از اعضای همسایه کناریشون تسلیت نمی‌گن ولی به احترام اونا سر و صدایی هم راه نمی‌ندازن ولی اونایی که روند معمولی پست و استوریاشون سر جاشونه شبیه اون همسایه‌هایی هستن که در هر صورتی سور و ساتشون رو برگزار می‌کنن و به بقیه اهمیتی نمی‌دن حقیقتا کیر تو دسته‌ی دوم😒😒 بعضیا تو این وضعیت که بقیه دارن تو این دریا غرق می‌شن سوار موج شدن دارن بیشترین سود رو می‌برن، و این حرکت رقت‌انگیزه بی‌برو برگشت @Eagle_text

همچین غیر مرتبط با شرایط این روزا نیست👆🏻

دانلود فیلم "کازابلانکا" 🎬 Casablanca 1942 📥 کیفیت: BluRay 📝 #زیرنویس_چسبیده_فارسی 🌟 امتیاز: 8.5 📺 ژانر: #درام | #عاشقان
دانلود فیلم "کازابلانکا" 🎬 Casablanca 1942 📥 کیفیت: BluRay 📝 #زیرنویس_چسبیده_فارسی 🌟 امتیاز: 8.5 📺 ژانر: #درام | #عاشقانه | #جنگی 🔥 #پیشنهاد_ویژه 👤 با هنرنمایی #هامفری_بوگارت و #اینگرید_برگمن 🏆 جزوه ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ با رتبه ۵۰ 🥇 برنده ۳ جایزه اسکار ♨️ "کازابلانکا" بارها و در نظرسنجی‌های گوناگون بهترین فیلم عاشقانه ی تاریخ سینما شناخته شده است خلاصه داستان: در دوران جنگ جهانی دوم، یک آمریکایی ماجراجو به نام «ریک»، کافه‌ای را در شهر کازابلانکا(در کشور مراکش) اداره می‌کند. او با دیدن معشوقه‌ی سابق خود که اکنون با فرد دیگری ازدواج کرده است، خاطرات گذشته‌ی خود را مرور می‌کند.

#Casablanca (1942) 🎬 فیلم "کازابلانکا" 📥 کیفیت 720p HardSub 📝 با #زیرنویس_چسبیده_فارسی ‼️بدون سانسور وحذفیات Join Us👇:دانلودفیلم‌هاي بیشتر 🚫 @eagle_text 🚫

این بده!
این بده!

. این پاییز که تموم بشه به جای جوجه باید نفسایی که قطع کردنو بشماریم @Eagle_text

واقعا دلم به حال فوتبالیستای حکومتی میسوزه! هم بمالی، هم به مردمت پشت کنی، هم فحش بخوری!!!! *با سرعت ۲۰۰ کیلومتر دنبال پول باش، ولی نه هر پولی!

درمورد این قضیه توی استوریای پیج توضیح دادم دوست داشتین بخونین

یکیم بود میگفت کار سیاسی بکنم هنرم خراب میشه!

نمیخوام قضیه رو دهه ای کنم ولی قبل این قضایا با افراد مسن‌تر که صحبت میکردم میگفتن این دهه هفتادیا و هشتادیا سوسولن و دوران جنگ نبودن صدا ازشون درنمیاد ولی الان کلیپارو که میبینم همین بچه‌ها کف خیابونن! میدونی چی میخوام بگم؟ یه سری چیزا تو ژن ادمه! وقتی صحبتِ دفاع از حق باشه مهم نیست متولد چه دهه و چه نسلی باشی...پا میشی و حقتو میگیری! نمیدونم ته داستان چی میشه ولی این نسل لایق احترامه❤