es
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Ir al canal en Telegram
1 698
Suscriptores
-124 horas
-17 días
+930 días
Archivo de publicaciones
یه وایب کثافتی تو عبارت « عشق و حال » هست که اصلا خوشم نمیاد. نمی‌دونم چرا.

دلم تنگ شده بود برای اینجا...

. چارلی چاپلین چه حرف قشنگی زد به جز مرگ تنها یک چیز دیگه هست که نمی‌شه ازش فرار کرد و اون "زندگیه" . @Eagle_Text

. من اگر استاد فارسی عمومی بودم عضو گروه درسی می‌شدم بعد با توجه به تایپ کردن دانشجوها بهشون نمره‌ میدادم. .

. آدم وقتی تاریکی رو باور کنه نور اگر ببینه چشماشو می‌بنده که چشماش نسوزه. . @Eagle_Text

تف کن تو صورتم ولی پیام اخرمو سین نزده نذار

وقتی امسال‌هم سویشرت نگرفتم: . @Eagle_Text
وقتی امسال‌هم سویشرت نگرفتم: . @Eagle_Text

بیتربیت همه که نمی‌دونستن😒😒😒

زر میزنه من بالای ۴ ساله میشناسمش همیشه سگه😃

‎⁨شایع_هیپهاپولوژیست_مهیاد_و_–_گولِ‌چشمِ‌سیاهشو_خوردم؛⁩.mp35.70 MB

یک روز رندوم بعد از یک دوره قهر طولانی و حرف نزدن با بقیه وقتی از دنده‌ی راست بلند شدم و وقتشه که با دنیا صلح کنم(برای ۳ روز)
یک روز رندوم بعد از یک دوره قهر طولانی و حرف نزدن با بقیه وقتی از دنده‌ی راست بلند شدم و وقتشه که با دنیا صلح کنم(برای ۳ روز) : . @Eagle_Text

. دوست داشتنت هرروز تکرار می‌شه. تکراری؟ اصلا✨💕 . @Eagle_Text

. از آدمایی که دوست و رفیق ندارن بترسین و از آدمایی که جز پدر و مادرشون دوست دیگه‌ای ندارن ۳ بار بترسین . @Egale_Text

اطلاعاتم توی ارزهای دیجیتال در حدیه که تا الان فکر میکردم آلت سیزنی یعنی (فصل کیری)!

لوسیفر-در حال خمیازه
لوسیفر-در حال خمیازه

اینو خودم گرفتماااا!

فقط کافیه تولید مثل نکنیم تا این ژن‌ها متعلق به ما بشن 😃

ژن ها متعلق به ما نیستن... بلکه جسم ما چند سالی به ژن هامون تعلق داره!! @eagle_text

Breathing in the calm of fall. @eagle_text
Breathing in the calm of fall. @eagle_text