867
Suscriptores
+124 horas
+157 días
+10230 días
Archivo de publicaciones
867
بنده و دو شخصیت دیگرم درحال کلنجار برای فریاد نزدن سر فردی که وقتی در صندوق پول خرد ندارم تراول صد تومنی میده(فاکتورش شده ۲۶ هزار و پونصد تومن)
867
بدنساز بودن هم خیلی سخته فکر کن همش مجبور باشی کلی ژست بگیری و عکس بازوت رو با کپشنهای گندهگوزانه استوری کنی تا دشمنهای فرضیت ازت بترسن ولی احتمالا خودت هم میدونی که درواقعیت کسی گوزش هم حسابت نمیکنه
867
چهار پنج سالم بود یه بچهگربهی سیاه و سفید داشتم، تو حیاط خونهی بابابزرگ با خانوادهش زندگی میکرد. از روزی که تازه به دنیا اومده بود و به زور راه میرفت تا بزرگ شدنش مراقبش بودم. یه روز رفتم دنبالش، گفتن گربهت نیست، رفته. گربهی پدرسگ، من هنوز به تو فکر میکنم. تو اولین دوستم بودی کسکش. هنوز وقتی یکی درمورد بچهگربه حرف میزنه، اولین تصویری که توی ذهنم میاد یه بچهگربهی سیاه و سفیده که نمیتونه راه بره.
867
آدم ممکنه فکر کنه این سریالهای ایرانی خیلی کسشرن ولی مخاطباش رو که میبینه تازه مطمئن میشه که قطعا کسشرن
867
بدون مبالغه عاشق ثانیه به ثانیهی این soundtrack هستم. از لحظهی شروعش تا آخرین لحظهاش، هرجا که ریتم تغییر میکنه و هرجا که ادامه پیدا میکنه، از تکتک لحظاتش لذت میبرم. شبیه غروب آفتابیه که آسمون صورتی و نارنجی شده، خورشید کمکم داره پشت کوه قایم میشه و تصمیم میگیره آخرین پرتوهای اون روزش رو بندازه روی درختها، تا با لمسش اونا هم نارنجی و طلایی بشن.
867
Repost from مصدع اوقات
خورشید خوارکسده نمیدونم داری چیکار میکنی که حتی وقتی نیستی هم هوا انقدر گرمه اما به نفعته که انقدر اذیت نکنی چون خدا گفته روز قیامت خاموشت میکنه بیچاره
867
بچهها راستش نژادپرستی با اینکه نخوای دزد و قاتل و طرفدارِ طالبان تو کشورت باشه یکم فرق داره.
867
به نظرم اصلا جالب نیست که دخترها همه شبیه هم و پسرها هم همه شبیه به هم شدهان و اگه به لب یا مدل موی یکی بگی زشت درواقع داری به تعداد زیادی آدم میگی زشت. این چه وضعیتیه؟ من نمیخوام توهینهام خرج همهی آدمها بشه. میخوام به آدمها صورت جداگانه و خاصِ هر شخص توهین کنم. لطفا زودتر درستش کنید ممنون
867
بچهها خیلی خوش به حالتونه که از بالای چشم تا ابروتون کلی جا واسه سایه زدن دارید. واسه من حتی جا برای س هم نیست چه برسه به سایه
867
یکسری بندگان خدا هم هستن که چون حقوق قبول نشدن رفتن سراغ رشتهای به نام «فقه و حقوق» و به شدت هم تاکید دارن که رشتهشون از حقوق بهتره. حالا اینکه این «بهتر» بودن رو چه فردی مشخص کرده و با چه متر و معیاری مشخص کرده انشالله سایزش رو خودشون بهتر میدونن.
867
هرچی عقبموندهی از دنیا بیخبر تو اینستاگرام و توییتر دیدم که تصور میکنن رشتهشون سختترین رشتهی دنیاست و دارن خنجر به کس فیل میزنن، رشتهشون حقوق بوده. اکثریت خنگ، ابله و آیکیو احتمالا نزدیک به سفرهماهی نابالغ. دارای اعتماد به نفس کاذب، گندهگوز، شعور سیاسی و اجتماعی کمتر از طفل شش ماهه و عاشق مالیدن خایههای مختلف در همه رنگ و مدل.
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
