es
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Ir al canal en Telegram
867
Suscriptores
+124 horas
+157 días
+10230 días
Archivo de publicaciones
بنده در حال گوش دادن به این شاهکار:

بنده و دو شخصیت دیگرم درحال کلنجار برای فریاد نزدن سر فردی که وقتی در صندوق پول خرد ندارم تراول صد تومنی میده(فاکتورش شده ۲۶
بنده و دو شخصیت دیگرم درحال کلنجار برای فریاد نزدن سر فردی که وقتی در صندوق پول خرد ندارم تراول صد تومنی میده(فاکتورش شده ۲۶ هزار و پونصد تومن)

پی‌ام‌اس:

😭😭
+1
😭😭

بدنساز بودن هم خیلی سخته فکر کن همش مجبور باشی کلی ژست بگیری و عکس بازوت رو با کپشن‌های گنده‌گوزانه استوری کنی تا دشمن‌های فرضیت ازت بترسن ولی احتمالا خودت هم می‌دونی که درواقعیت کسی گوزش هم حسابت نمی‌کنه

یک فریم از پی‌ام‌اس:

چهار پنج سالم بود یه بچه‌گربه‌ی سیاه و سفید داشتم، تو حیاط خونه‌ی بابابزرگ با خانواده‌ش زندگی می‌کرد. از روزی که تازه به دنیا اومده بود و به زور راه میرفت تا بزرگ شدنش مراقبش بودم. یه روز رفتم دنبالش، گفتن گربه‌ت نیست، رفته. گربه‌ی پدرسگ، من هنوز به تو فکر می‌کنم. تو اولین دوستم بودی کسکش. هنوز وقتی یکی درمورد بچه‌گربه حرف می‌زنه، اولین تصویری که توی ذهنم میاد یه بچه‌گربه‌ی سیاه و سفیده که نمی‌تونه راه بره‌.

آدم ممکنه فکر کنه این سریال‌های ایرانی خیلی کسشرن ولی مخاطباش رو که می‌بینه تازه مطمئن میشه که قطعا کسشرن

البته ورژن اصلیش فکر می‌کنم این باشه. https://t.me/httpmosadee/11102

بدون مبالغه عاشق ثانیه به ثانیه‌ی این soundtrack هستم. از لحظه‌ی شروعش تا آخرین لحظه‌اش، هرجا که ریتم تغییر می‌کنه و هرجا که ادامه پیدا می‌کنه، از تک‌تک لحظاتش لذت می‌برم. شبیه غروب آفتابیه که آسمون صورتی و نارنجی شده، خورشید کم‌کم داره پشت کوه قایم می‌شه و تصمیم می‌گیره آخرین پرتوهای اون روزش رو بندازه روی درخت‌ها، تا با لمسش اونا هم نارنجی و طلایی بشن.

خورشید خوارکسده نمیدونم داری چیکار میکنی که حتی وقتی نیستی هم هوا انقدر گرمه اما به نفعته که انقدر اذیت نکنی چون خدا گفته روز قیامت خاموشت میکنه بیچاره

اشکال نداره اگه خودم بامزه نیستم عوضش زندگیم تا بی‌نهایت خنده‌داره

دانلود اعصاب و روان برای ادامه‌ی زندگی در تابستان

بچه‌ها راستش نژادپرستی با اینکه نخوای دزد و قاتل و طرفدارِ طالبان تو کشورت باشه یکم فرق داره.

به نظرم اصلا جالب نیست که دخترها همه شبیه هم و پسرها هم همه شبیه به هم شده‌ان و اگه به لب یا مدل موی یکی بگی زشت درواقع داری به تعداد زیادی آدم میگی زشت. این چه وضعیتیه؟ من نمی‌خوام توهین‌هام خرج همه‌ی آدم‌ها بشه. می‌خوام به آدم‌ها صورت جداگانه و خاصِ هر شخص توهین کنم. لطفا زودتر درستش کنید ممنون

.
.

بچه‌ها خیلی خوش به حالتونه که از بالای چشم تا ابروتون کلی جا واسه سایه زدن دارید. واسه من حتی جا برای س هم نیست چه برسه به سایه

ته تمام این مناسک مذهبیتون رفتگرهای بیچاره‌ هستن و خیابون‌های پر از آشغال.

یکسری بندگان خدا هم هستن که چون حقوق قبول نشدن رفتن سراغ رشته‌ای به نام «فقه و حقوق» و به شدت هم تاکید دارن که رشته‌شون از حقوق بهتره. حالا اینکه این «بهتر» بودن رو چه فردی مشخص کرده و با چه متر و معیاری مشخص کرده انشالله سایزش رو خودشون بهتر می‌دونن.

هرچی عقب‌مونده‌ی از دنیا بی‌خبر تو اینستاگرام و توییتر دیدم که تصور می‌کنن رشته‌شون سخت‌ترین رشته‌ی دنیاست و دارن خنجر به کس فیل میزنن، رشته‌شون حقوق بوده. اکثریت خنگ، ابله و آی‌کیو احتمالا نزدیک به سفره‌ماهی نابالغ. دارای اعتماد به نفس کاذب، گنده‌گوز، شعور سیاسی و اجتماعی کمتر از طفل شش ماهه و عاشق مالیدن خایه‌های مختلف در همه‌ رنگ و مدل.