es
Feedback
عـــیّار

عـــیّار

Ir al canal en Telegram

‌‏تو یا هم‌فکر با منی یا هم‌وطن، بینمون دیوار نکش آی‌دیم در همه پلتفرما: @ayyarom 🕴️لینک ناشناس: https://t.me/BiChatBot?start=sc-aa9b6b5977

Mostrar más
1 836
Suscriptores
+1824 horas
+467 días
+10130 días
Archivo de publicaciones
مهم/صداسیما هم تایید کرد که همه به جز نماینده رهبر انقلاب در شعام رأی مثبت به تفاهم دادن؛ دلم سوخت واقعاً خدا اون یک نفر رو برای رهبری و مردمِ خیابون حفظ کنه #سرباز ✍️ عـــیّار @ayyarom

راست می‌گفتند همه چیز هماهنگ بود و همه هم‌آهنگ بودند اما نه با امام جامعه.. ✍️ عـــیّار @ayyarom
راست می‌گفتند همه چیز هماهنگ بود و همه هم‌آهنگ بودند اما نه با امام جامعه.. ✍️ عـــیّار @ayyarom

یجوری دیشب هیئت مذاکراتی محل مذاکره رو ترک کرد که ۹ ساعت بعد بیانیه مشترکِ تعیین نقشه راه تفاهم منتشر شد؛ به همین سادگی! به ه
یجوری دیشب هیئت مذاکراتی محل مذاکره رو ترک کرد که ۹ ساعت بعد بیانیه مشترکِ تعیین نقشه راه تفاهم منتشر شد؛ به همین سادگی! به همین خوشمزگی! ✍️ عـــیّار @ayyarom

قالیباف نوشته: ما اینگونه از سرزمین‌مان محافظت می‌کنیم چه جالب! نمی‌دونستم توی فوتبال به این حرکت بیرانوند میگن مذاکره @Ebneh
قالیباف نوشته: ما اینگونه از سرزمین‌مان محافظت می‌کنیم چه جالب! نمی‌دونستم توی فوتبال به این حرکت بیرانوند میگن مذاکره @Ebnehava

آفرین به طارمی که تا آخرین لحظه تنگه رو بست واقعا 😁 ماشاالله دمش گرم 👍

اون یه بازیکن چقدر تاثیر داشت، داریم نفس میکشیم

هایدریشن بریک دیگه چه صیغه‌ایه اینجا مردم تو دمای ۴۸ درجه سه لیوان چای داغ میخورن سر حال بشن

و بلهههه قرمززز بالاخره طارمی یکیشون رو اخراج کرد :)))))

تا اینجا غیرت بیرانوند روی خط دروازه ایران از غیرت خیلیا رو خطوط قرمز ایران بیشتر بوده. @ayyarom

بابا یکم توپ رو بدید ما هم بازی کنیم

آفرین به این تماشاگرای بامعرفت امام حسینی @ayyarom
آفرین به این تماشاگرای بامعرفت امام حسینی @ayyarom

این هشت پا چیه گذاشتید تو دروازه نامرداااا

تا برادرا دستشون گرمه یه موشک رو هم علی الحساب رو بلژیک تنظیم کنید، یهو دیدید لازم شد منتظر علامت باشید

این وسط کی رأس دلفان قطر رو زد؟ :)))) @ayyarom
این وسط کی رأس دلفان قطر رو زد؟ :)))) @ayyarom

متوسط هر دو سه دقیقه یه ایرانی رو زمین داره میغلطه

سعید عزت اللهی هی رو زمین غلطید دید داور اهمیت نمیده پا شد حقتونه این چه مدل بازی زشتیه

نمیشه داور رو تو لیست تروریستی بذاریم؟

یه جوری همه تو نیمه مان انگار تو این نیمه نذری قیمه میدن

ای داد