Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊
Ir al canal en Telegram
This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🤘🏻 For any enquiries, please directly ask in our discussion group ✨
Mostrar más5 446
Suscriptores
+124 horas
+257 días
+16230 días
Archivo de publicaciones
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
01 DAYS LEFT!!!
Subject calling:
• Prinsip Perakaunan —> Kertas 1, Kertas 2 & Kertas 4
• Al-Adab wa al-Balaghah —> Kertas 1
FIGHTING BATCH 08 🔥
furina wish you guys good luck untuk paper akaun esok (min terlampau busy sebab study) 🥰
min tahu korang tak study sk HAHAHA
hiiii, min alia tadi compile semua trial SK 2025 dalam satu fail ni, hope you guys boleh utilize them :)
Bagi Dipper aturcara untuk nak buat jadual BUKU, sebab orang ini nak dapat bintang NILAM :)
Mentang2 dapat main Genshin, laptop Dipper tak compatible dengan game Hoyo 😭
btw adik adik, Java dengan Javascript tu beza tau 🤗 dalam dunia programmer real life pun orang masih lagi konfius HAHAHA
Reminder untuk yang baru join group discussion,
Akan ada bot yang suruh verify sama ada korang bot atau tak, jadi jawab je apa yang ditunjukkan macam gambar tu, selagi korang tak verify dan mesej, bot tu akan automatik delete mesej tu, dan dalam masa 4 minit lepas korang join dan tak verify, bot ni akan kick korang ye :)
