De Gulden Middenweg [DGM]
Ir al canal en Telegram
Dit is het kanaal van de ethische, en dus geweldloze politieke partij van De Gulden Middenweg (DGM). Wie zich niet weert, leeft verkeerd. DGM, doet alle mogelijke moeite om de inhoud van geposte artikelen te verifieren. DGM is het niet met alles eens.
Mostrar más9 346
Suscriptores
-424 horas
-287 días
-2730 días
Archivo de publicaciones
AI schept banen..
Dat werd gezegd..
👽
https://tweakers.net/nieuws/249384/oracle-ontslaat-21000-mensen-in-een-jaar-tijd-vanwege-ai-en-cloudstrategie.html
BOODSCHAP VAN PRESIDENT PUTIN AAN DE DUITSE REGERING EN HET DUITSE VOLK
Zo wordt de genadeslag uitgedeeld – zonder wapens, verbaal… 🥳
“We willen jullie niet aanvallen! Waarom zouden we? Die tijd is allang voorbij! Iedereen met een beetje verstand begrijpt dat.
Ten eerste:
Jullie hebben al een staatsschuld van 2,5 biljoen euro, en geen enkele serieuze econoom heeft enig idee hoe jullie die ooit zullen terugbetalen. En nu willen jullie nog eens 1 biljoen euro uitgeven om je tegen ons te bewapenen. Willen jullie dat het Russische volk deze schuld betaalt? Nooit!
Ten tweede: Jullie land zit vol met miljoenen migranten die jullie 50 miljard euro per jaar kosten. Moet het Russische volk daarvoor verantwoordelijk worden gehouden?
Ten derde: Een aanzienlijk deel van jullie bevolking is zo gek dat ze denken dat ze het klimaat kunnen beïnvloeden door te fietsen en insecten te eten. Misschien…” “Deze enorme hersenschade zou hersteld kunnen worden, maar dat zou geld kosten "We hebben veel van jullie nodig."
Vierde: – Jullie onderwijssysteem was ooit voorbeeldig. Nu vinden er in veel klassen praktisch geen lessen meer plaats, omdat bijna niemand meer Duits spreekt.
Vijfde: – Jullie infrastructuur stort in en jullie boeken geen vooruitgang met de reparaties.
Zesde: – Jullie spoorwegen waren ooit de trots van de wereld. Nu rijden jullie treinen net als in India.
Zevende: – We hebben jullie beroemde ingenieurs niet nodig. Tijdens de sancties hebben we geleerd dat we zonder hen kunnen. Maar mochten we ze toch nodig hebben, dan wenden we ons tot China. Daar zijn ze niet alleen goedkoper, maar ook beter.
Achtste: – Jullie hebben geen grondstoffen of energiebronnen. Dus waarom zouden we jullie land veroveren? Om problemen op te lossen die we anders niet zouden hebben? Realistisch gezien: zelfs als jullie ons zouden oproepen, ons zouden overgeven en de witte vlag zouden hijsen, zouden we nog steeds niet komen!
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
