es
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

Ir al canal en Telegram

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

Mostrar más
1 167
Suscriptores
-224 horas
-127 días
-3730 días
Archivo de publicaciones
sticker.webp0.03 KB

‎ طبق معمول گریه آرمیا در اومده چون انتظار دیسبندی داشتن همون لحظه: لیسا کامبک داره . جنی به بیلی گفته البومش داره میاد. رزی قراداد بسته و به زودی کامبک میده . جیسوهم که با زامبیا در حال جنگه. علاوه بر اینا حرفه مدوفشنم پیش میبرن. فعالیت سولو اعضا تکمیلیه. وایجی هم که گفته بود حواسشون به فعالیت گروهی و کامبک هست

خستم از کیپاپ

دقیقا

https://t.me/KeepitprettySavage/5276 کصمنت چیه چند وقته کسپاپ چک نمیکنم چه چیزا ساختین

https://t.me/KeepitprettySavage/5276 اجی نرفتی شروع شد. چه برسه بری

@انونی که پرسید

‎ اره میشه تک ماده زد باید نمره سالیانه بالای ده باشه

https://t.me/KeepitprettySavage/5270 اره میشه ، هرموقع کارنامه اومد برو اموزش پرورش رسبدگی کن تومدرسه اجازه نمیدن تک ماده بزنی

بنظرت من میام ادمین مومنت رو ادمین اینجا میکنم؟ استلا ادمین مومنت نیست. بهتم پیشنهاد میکنم از کیبازم لفت بدی

=)))))))))))))))

‎ راس میگن استلا ادمین کصمنته؟ تو کیباز شنیدم

سویا رو رواله 😂🙏🏻

‎ سوجو بیخیال دیلی جیسو باش نری از اونجا

دورادور حواسم هست کامل نمیرم

‎ سوجو میدی استلا؟ خودت میخای بری😂😭😭😭وای

اطلاع ندارم ولی فکر نکنم

‎ لیمو برا تک ماده زدن اطلاع داری که ایا زیر هفتو میشه زد؟ یعنی مثلا در حد یک دو..؟

انتقاد پیشنهاد هرچی حرفی دارین قبل رفتنم بگین 😂