savage(🖤)
Ir al canal en Telegram
ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃
Mostrar más1 173
Suscriptores
Sin datos24 horas
+27 días
-4030 días
Archivo de publicaciones
1 173
حتما اکثرتون اجرای بلکپینک توی VMAs رو دیدین!
,, نیاز دیدم چندتا نکته رو بهتون بگم؛
بلکپینک لایو بینظیرشونو توی این اجرا به رخ کشیدن، ام ار ریمود فوق العادهای دارن؛ و این اولین اجرای دخترا توی اوارد شوی آمریکایی بود!!
یه چیزی که هست، اینه که مایک دخترا مشکل داشت!
خوب بهشون وصل نبود و کل اجرا دست دخترا روی مایکشون بود. کیفیت و وضوح مایک واقعا پایین بود خصوصا برای لیسا و جنی.
,, میخوام به حرکت و اجرای حرفهای لیسا هم اشاره کنم که موقع شروع اجرا، شونه لیسا میخوره به مایکش و میره عقب و به خاطر همین نمیتونه بخونه ولی بدون اینکه پنیک کنه کاملا با ارامش مایکو برمیگردونه سرجاش و خوندنشو ادامه میده؛ و البته تا آخر اجرا مشخص بود که داره سر مایکش اذیت میشه.
cr : blackpinkdefends
1 173
-- جنی درباره بایسکشوالا تو امویش گفته ؟
کامل و بروز ترین دیلی از جنی ، بلینکز تا پاک نشده، جوین بدید !!!
1 173
Repost from 𝐣𝐞𝐧𝐫𝐨𝐬é | بلکپینک
+1
جنی برای ترک 𝖬𝖺𝗇𝗍𝗋𝖺 تو بخش نوشتن لیریک و ساختنش کردیت گرفت ، جنیشی استعدادی که تو داری!🎀
1 173
Repost from Jennierubyjane
+1
توی لیریک جنی اشاره میکنه به اینکه دخترا یا زنهای زیبا باید از هم دفاع بکنند ؛
درواقع میگه 'دخترهای زیبا همدیگه رو روی سوشال مدیا درگ و اسلات شیمینگ نمیکنن ، بخاطر یه مرد دیگه همجنس خودشون رو به بدترین شکل مورد حمله لفظی قرار نمیدن و اونو منفور نمیشمرن بدون هیچ دلیلی ' اینها همه بخشی از چیزایی بود که به ذهنم اومد بعد از شنیدن این پارت لیریک ... نشون دهنده چیزهاییه که سالها توی کامیونیتی های مختلف وقتی به جنی هیت داده شد دیدم .
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
