es
Feedback
YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית

YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית

Ir al canal en Telegram

YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית 👉 https://yuv.ai 👈

Mostrar más
2 427
Suscriptores
-124 horas
+17 días
+5730 días
Archivo de publicaciones
גיטהאב מתפוצצת בכל הכח: מעכשיו עבור כל PR שמוציאים, מתבצע Code Review ע"י Agent של גיטהאב שמשלב את יכולות ה-CodeQL שלה, שזה כשלעצמו כלי מטורף ל-Code Review. ולא רק זה, אלא קופיילוט יכול פשוט להעביר משימות לסשנים אחרים שלו שרצים בענן, ולאפשר לנו לראות מה הסטטוס של כל משימה. אנחנו הופכים להיות מנצחים על תזמורות של סוכנים, מחלקים משימות, עוקבים אחרי סטטוס התקדמות, ומשקיעים את הזמן במה שקשה באמת. שימו לב לדבר נוסף: כשמעבירים משימה לסוכן שרץ בענן, אפשר לבחור בין קופיילוט לבין GPT Codex, כאן נכנס השילוב החדש של Agent HQ שיכול לשלוט על סוכנים שונים ממקום אחד, והכל ע"י גיטהאב קופיילוט בעצמו! זה זמין כבר היום ב-VSCode Insiders! וממש לא סיימנו - באתר האינטרנט של גיטהאב קופיילוט יש כמה דברים חדשים, ביניהם Agents, זו יכולת שמאפשרת לנו לבחור Repo, ליצור סוכנים בהתאמה אישית בקלות יתירה - ולתת להם לרוץ עם המשימה שלנו. בענן. ועוד: גיטהאב מאפשרים לחבר את קופיילוט ישירות ל-Teams ו-Slack ולבצע דלגציה לקופיילוט. כל דלגציה זה סשן נפרד, ושימו לב לזה: כל סשן עולה רק בקשת פרימיום אחת! (המנוי של קופיילוט עובד לפי בקשות פרימיום ובקשות רגילות) וכל זה אפילו לא מכסה את כל החידושים האחרונים שהיו בגיטהאב יוניברס בסן פרנסיסקו. גיטהאב סוף סוף שועטת קדימה בקצב מסחרר ומתחילה לשלב את הכלים המתקדמים שלה. גם CodeQL, ויש לנו גם AutoFix (שמתקן קוד לקוי), ויש גם כלי אבטחה שלא אתפלא אם ייכנסו גם הם פנימה, כלים מאוד עוצמתיים של גיטהאב. מה שיפה פה הוא שהמון ארגונים סומכים על גיטהאב, ועבורם יש כאן בשורה של ממש. לא רק צ'אטים מתוך ה-IDE, אלא עולם אחר לגמרי ממה שהכרנו מתחיל לצמוח לנגד עינינו. טירוף!! GitHub

אנת׳רופיק מחלקת למשתמשים 1000 דולר לשימוש בקלוד קוד בגרסת ה-web! קיבלתי מייל עם הידיעה המצורפת, אני לא יודע אם זה מיועד לכל ה
אנת׳רופיק מחלקת למשתמשים 1000 דולר לשימוש בקלוד קוד בגרסת ה-web! קיבלתי מייל עם הידיעה המצורפת, אני לא יודע אם זה מיועד לכל המנויים של קלוד או רק למקס (למרות שביטלתי), אני רק יודע שמדווחים על כך שחלק מקבלים את זה ממש בשעה האחרונה אז שימו לב למייל שלכם כי להתנסות בחינם בקלוד קוד עם קרדיט של 1,000$ זה שווה! הנה מה שאני קיבלתי:

סופסוף דובי פרנסס ואני נפגשנו בליבה של מנהטן 😱 האמת שזה לא סתם מפגש. נפגשנו באירוע הנפקה של אחת מחברות הפורטפוליו שלו - Navan - שכבר גייסה 973 מיליון דולר! מה שהופך אותה לשלישית הישראלית בהיסטוריה, בכל הזמנים, ממש אחרי מובילאיי ומאנדיי. באירוע הכרתי אנשים ונשים רמי דרג, בהם עדנה חלילי, אשת עסקית מוצלחת מאוד עם חיבורים לכל מי שאתם רק יכולים לדמיין - והיא גם דאגה לתעד את הסרטון שלי עם דובי אז תודה רבה לך עדנה היקרה - שמחתי מאוד להכיר 💪!

הלב שלי נשבר לרסיסים מהידיעה שיאיר קיבייקו לא איתנו. אני לא מצליח לעכל את זה. מאז פרוץ ה-AI גיליתי את יאיר, כל הזמן חידש, היה
הלב שלי נשבר לרסיסים מהידיעה שיאיר קיבייקו לא איתנו. אני לא מצליח לעכל את זה. מאז פרוץ ה-AI גיליתי את יאיר, כל הזמן חידש, היה פירגון הדדי מטורף בינינו, הוא ריגש אותי בכל יום שדיבר על הבת המדהימה שלו אלי, על הלחימה שלו להרחיק מהאיזור שלו פדופיל מורשע, ובכלל - גם בתחילת הדרך כשמסתבר שפיתחתי משהו שהוא כבר עבד עליו תקופה - הוא ראה את זה בעין טובה ומפרגנת. וכל פעם הפתיע ושלח לי ששלח אלי לקוחות פוטנציאלים. הלב שלי נשבר על אותם אלו שהולכים, בטח ככה, ובטח כשיש להם ילדה מהממת בבית שעכשיו כבר אין לה את אבא הכל כך טוב שלה. איזה מפרק זה!!! יאיר אוהב אותך, תהא נשמתך צרורה בצרור החיים בגן עדן. מקווה שיש מנוחה לנפש שלך, איבדנו עולם ומלואו. אני משתתף בצער המשפחה העמוק, ושולח את כל התנחומים והחיבוקים גם מארצות הברית ומצטער שלא יכול להגיע לנחם. הלב נשבר. יאיר קיבייקו 🥺💔

כזה דבר עוד לא היה לי. הטייס נתן לי כרטיס הולוגרמה יפה כזה סתם ככה באמצע הטיסה, אז אמרתי לו שעדיף תמונה בתא הטייס. הוא צחק ואמר לי בא. הסתכלתי עליו במבוכה - וגם הוא וגם הנווט וראש צוות הדיילים אומרים לי בא - קמו, אמרו לי לשבת בכסא השמאלי כי הוא הכסא השווה של הקברניט האמיתי. ומפה לשם קבלו מה יצא! איזו התחלה נפלאה לשבוע נפלא. מחר זה קורה. יום בלעדי לגיטהאב סטארס במשרדי גיטהאב על כל הדברים הכי חמים + הכנה לכנס של גיטהאב יוניברס שמתקיים מחרתיים (כן, בסן פרנסיסקו!). איזו התרגשות!

בשבועיים הקרובים הולכים להיות מספר דברים גדולים מאוד בעזרת השם יתברך. ממש הגשמת חלומות. תודה גדולה לאשתי הגיבורה שנשארת עם יורשי העצר כדי לתת לי לעוף הכי גבוה ורחוק שאפשר. תרתי משמע. תודה רבה לך, אוהב אותך מאוד 🫶😍 מבחינתי יש כאן מסר עצום לכל אחד ואחת. גם אם נדמה לכם שאף אחד לא קורא, לא מקשיב, לתוכן שלכם, אבל אתם מביאים ערך אמיתי ללא מלכודים ושקרים וקליק בייטים והבטחות שווא של 7-8-9 ספרות בחודש, ההתמדה והערך לקהילה יעשו את שלהם, ולא רק זה, השם יפתח צינורות שפע וחיבורים מדהימים ממקומות כל כך לא צפויים, עם אנשים שמעולם לא היינו פוגשים. החיבור הזה של עשייה משמעותית, עיסוק בהשפעה לזולת, ואמונה בה׳ יתברך שהוא זן ומפרנס לכל ונותן לנו את הברכה בעמלנו ובמעשי ידינו, השילוב הזה הוא הוא שמסוגל לעזור לנו לפרוח לצמוח ולגדול. גם לי היו ויש אינספור רגעי יאוש בגלל המניפולציות של הרשתות החברתיות שעושות הכל כדי לגרום לנו התמכרות, עצבות, תסכול בשל חשיפה נמוכה או חוסר מעורבות וכדומה. ועם זאת, כפי שאמרו רבותינו - יגעת ומצאת - תאמין!!! איזה כיף להגיע לנתב״ג ולראות שכמעט כל מודעות החטופים הוסרו. תודה לאל! ועכשיו רוצים שכל החללים החטופים יחזרו לקבורת ישראל בהקדם. אמן. שיהיה לנו שבוע טוב, ושתדעו שיש משהו לא הגיוני בתמונה שרק מי שמכיר אותי מספיק טוב יבין 🤣 זו לא תמונת AI.

עכשיו אפשר להתקין סוכנים בתוך קלוד קוד עם פלאגינים! 😍 בסרטון הזה נדבר על היכולת החדשה של קלוד קוד שנקראת התקנת פלאגינים. זה מאפשר לנו לשתף הגדרות שלנו עם אחרים, או להתקין הגדרות של אחרים אצלנו, מה שאומר: להתקין סוכני AI מכל מיני סוגים בקלות ובמהירות! https://www.youtube.com/watch?v=LELsExLRxec

מה הסיפור של דפדפן ה-AI של GPT, קלוד ופרפלקסיטי?

הכל על גיטהאב קופיילוט! התחלתי מיני קורס חדש וחינמי (הוא באנגלית כי הוא מיועד גם לקהל מחו"ל), מזמין אתכם לצפות בפרק הראשון: מבוא קליל וחמוד לגיטהאב קופיילוט. אשמח לדעת מה חשבתם ואם יש לכם הערות מענות טענות שבחים וכדומה. רצוי רק שבחים 😂

יש כרגע תקלה משביתה באחד האיזורים של AWS שבעקבותיה שירותים רבים לא זמינים. נראה שמדובר בתקלה שקשורה לניתוב של האיזור. מטורף לראות כמה שירותים קורסים מיידית. מה שכן, יפה שאמזון שחררו מהר הודעת סטטוס וגם אמרו שהם הולכים לעדכן סטטוס שוב בקרוב. אני מנצל את הזמן הזה להקליט על גיטהאב קופיילוט, הפעם מיני קורס באנגלית על כל היסודות של גיטהאב קופיילוט. ועל זה שהוא זמין לא רק בעורך הקוד אלא גם בפלטפורמה (באתר של גיטהאב) ובעוד כלים. ידעתם את זה? הנה תרשים שהכנתי לסרטון הפתיחה שעוזר לעשות סדר. והאמת שבמצבים כאלה מבינים כמה חשוב להימנע מנקודת כשל בודדת. זאת אומרת, אם יש לנו אפליקציה שמשתמשת רק ב-AWS, והם קרסו, אכלנו אותה. אבל אם היינו מגדירים FALLBACK, מה שאומר שבמידה ו-AWS נופלים, נקבל שירותים מספק מקביל כמו AZURE או GOOGLE CLOUD, אנחנו מייצרים תשתית חזקה יותר. זה גם יקר יותר אבל תמיד צריך לחשוב על זה כשמפתחים מוצר שמיועד לשימוש בסקייל גבוה.

image.png6.42 KB

בשבוע הבא מתקיים כנס מיוחד של גיטהאב שנקרא Universe. כמחווה, החלטתי ליצור פתיח עם AI והשקעתי בו את הנשמה. מוזמנים לצפות ולהגיב מה דעתכם, אשמח מאוד לקרוא! כלים שהשתמשתי בהם: 1. היגספילד - השתמשתי ב-SEEDREAM דרכם 2. היילו מינימקס - פריים ראשון ואחרון כדי להנפיש לווידאו 3. יצירת קריינות עם Elevenlabs לרבות יצירת קול מפרומפט! 4. מוזיקת רקע עם סונו 5. עריכת וידאו עם CapCut יש פה טריליון טכניקות שהשתמשתי בהן, החל מתיקוני עיוותים של AI, דרך תיאור סצנות בשפה צילומית וכלה בתיאור זוויות צילום. בסופו של דבר, כשאני מסתכל על זה אני באמת מרוצה ממה שיצא. לא מושלם, אבל העיקר שנהניתי מהמסע המפרך. אז אם בא לכם, קחו פחות מ-2 דקות לצפות ותגיבו לי מה דעתכם? I LOVE GitHub 🤩

שבוע טוב לכולם, אז אנת׳רופיק שחררו פיצ׳ר חדש שנקרא Skills, כישורים. מה שזה אומר זה שאפשר ליצור ״כישור״, Skill, של יכולת מסוימת, שמרכזת את כל ההנחיות הדרושות לאותה יכולת, ואז קלוד יכול להשתמש בה בעת הצורך. דמיינו את זה כאילו אפשר ליצור סקיל של כתיבת מאמרים בסגנון שלנו או אפילו נאומים - למשל בסגנון של טראמפ. מצרפים דוגמאות, חומרים, כל מה שצריך. ואז, כאשר נבקש מקלוד לכתוב מאמר או נאום בסגנון הזה, אז במקום שנצטרך לצרף דוגמאות בעצמנו, קלוד יחפש בכישורים שלו אם יש משהו כזה. אם כן - הוא יפעיל אותו, ישתמש בידע שמקושר לאותו כישור. זה לא משהו חדש בצורה דרמטית, זו עוד מעטפת של מודל קיים, שאמורה לחסוך לנו את הצורך לצרף הקשר שוב ושוב אם אנחנו מבקשים אותו הדבר מעת לעת. במקום שכל פעם אצרף פוסטים שלי ואבקש מאמרים, פשוט אצור פעם אחת סקיל שנקרא יובל אבידני וקלוד ישתמש בו כל הזמן. דוגמא פרקטית שהוצגה ע״י אנת׳רופיק היא יצירת סקיל שהוא כל ההנחיות שקשורות למותג של חברה מסוימת. יצרו סקיל כזה, ואז ביקשו מקלוד ליצור מצגת למותג. הוא הפעיל את הכישור ויצר מצגת יפה בעצמו. סוג של נוק אאוט לגמא ודומיה, וגם סוג של מענה ל-GPTs (לא בדיוק אבל בערך, והרבה יותר יעיל בעיני). עכשיו תבינו את ההקשר הרחב יותר: קלוד דסקטופ יכול להפעיל כלים עם MCP, וכעת גם להשתמש ב-Skills, מודל קלוד סונט 4.5 החדש מצליח ב-77% ממשימות הקוד לפי מבחן בנצ׳מארק של SWE-Bench, מבחן שבו נותנים לקלוד קודבייס גדול עם באג והוא צריך לבד לקרוא את התיאור של הבעיה ולפתור אותה. המודל הזה מקום ראשון בעולם עם שיעור הצלחה של 77%, זה מטורף. עכשיו תוסיפו לו כישורים. אין מילים. הרשת גועשת עם כל מיני יוז קייסים מאוד מעניינים, אני כבר רואה איך אני משתמש בזה לעזור לי עם פרומפטים מושלמים לסרטוני ה-AI השונים שאני מכין, כל סקיל לכלי אחר, כמו מינימקס, או ננו בננה או סידרים, רנוואי ועוד. יכול להיות ממש חזק במקום כל פעם להסביר לו. אגב, מחר תראו אותי על המסך בערוץ הכלכלה בתכנית הדבר הבא של דני רופ (בערב) מדבר על המודל החדש של קלוד סונט 4.5, קלוד קוד ועוד. שבוע טוב לכולם בתפילה להשבת כל החללים שלנו 🫶🙏

טעימה קטנטונת מסרטון AI נוסף שאני עובד עליו הרבה מאוד. זו מחווה שלי לגיטהאב, לא משהו רשמי, לכבוד הכנס הגדול שלהם שנקרא Universe. אפרסם בקרוב את הסרטון המלא, זה היה מלא(!!!!) עבודה, השתמשתי בהיגספילד עם מינימקס. וידאו AI זה חתיכת אירוע להתמודד איתו. זה לא סתם פרומפט מגניב כמו מה שעושים עם סורה לכיף. אם רוצים משהו באמת איכותי ויציב ורציף ואחיד זה תהליך מייגע שכולל: - ג׳ינרוט מספר רב של פעמים עד לקבלת תמונה טובה - תיקונים עם כלי AI של התמונות, כל מיני עיוותים - הנפשות של התמונות לווידאו תוך ג׳ינרוט מאסיבי עם משחקים של זוויות מצלמה - לא להתייאש כי המודלים עושים מה שהם רוצים גם אם אנחנו רושמים בדיוק מה שרצינו לקבל והכי מצחיק זה שלא משנה איזה סשן אני מעביר, ברגע שרואים את הסרטונים שלי בפתיחה כל מה שמעניין את כולם זה איך יצרתי ולעבור לסשן וידאו AI 🤣 שבת שלום לכולם, בתפילה לשובם של החללים בקרוב בלי שטיקים ובלי טריקים 🙏