es
Feedback
بورس مبین

بورس مبین

Ir al canal en Telegram

در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.

Mostrar más
2 417
Suscriptores
+324 horas
+47 días
+2930 días
Archivo de publicaciones
-2147483648_-210055.webp2.06 KB

حشره‌کش حرفه‌ای😂

#پست_موقت: ✅ ارزش معاملات اومده کانال 5 همت ✅ ورود پول حقیقی هم دیروز و امروز خیلی بهتر شده است. ❇️ امروز این احتمال قوت گرفت که بازارساز از همین جا بازار را بالا ببرد اجازه بدهید ببینیم #شپنا فردا و پس‌فردا با مقاومت‌ 400 تومانی چکار می‌کند؟ یادتون است بارها گفتم لیدر بازار ایندفعه پالایشی‌ها هستند؟ یادتون است گفتم #شپنا یک سر و گردن از همه‌شون بالاتر است؟ معاملات امروز #شپنا را دیدید؟ اولین پست فردا‌صبح را حتما ببینید

💠💠💠💠💠💠 #انس_نقره: 🔹 47 دلار ✅ آرام آرام در حال رشد است. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin
💠💠💠💠💠💠 #انس_نقره: 🔹 47 دلار ✅ آرام آرام در حال رشد است. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

💠💠💠💠💠💠 #انس_طلا: 3,825 دلار ✅ انس طلا باز هم سقف جدید زد. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin
💠💠💠💠💠💠 #انس_طلا: 3,825 دلار ✅ انس طلا باز هم سقف جدید زد. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️ در #بازار_امروز (7 مهر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام (و حق تقدم) برابر با 5,577 میلیارد تومان. ورود پول حقیقی برابر با 1,776 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 61.0 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 32.2 میلیون تومان. بیشترین ورود پول حقیقی را در #وغدیر ، #شبندر ، #فولاد ، #وبملت و #فملی ، و بیشترین ورود پول حقوقی را در #وپاسار ، #ونیرو ، #وگردش ، #بپاس و #بفجر شاهد بودیم. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 707 نماد در مثبت و 144 نماد در منفی‌ بسته شدند. همچنین 461 نماد در صف خرید و 77 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin

💠💠💠💠💠💠 🔍 #ارزش_معاملات_خرد: 9 شهریور  2,568 میلیارد تومان 11 شهریور  3,030 میلیارد تومان 12 شهریور  3,542 میلیارد تومان 15 شهریور  4,554 میلیارد تومان 16 شهریور  3,111 میلیارد تومان 17 شهریور  3,775 میلیارد تومان 18 شهریور  4,424 میلیارد تومان 22 شهریور  2,736 میلیارد تومان 23 شهریور  4,487 میلیارد تومان 24 شهریور  4,975 میلیارد تومان 25 شهریور  3,372 میلیارد تومان 26 شهریور  3,132 میلیارد تومان 29 شهریور  2,566 میلیارد تومان 30 شهریور  4,155 میلیارد تومان 31 شهریور  3,331 میلیارد تومان 1 مهر  2,871 میلیارد تومان 2 مهر  3,008 میلیارد تومان 5 مهر  3,612 میلیارد تومان 6 مهر  4,505 میلیارد تومان 7 مهر  5,577 میلیارد تومان 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

🟢 تغییرات امروز شاخص 🟢 ===================== #شاخص_کل: با صعود 61,157 واحدی روی 2,700,530 واحد تثبیت شد. 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 #شاخص_هموزن: با رشد 14,213 واحدی روی 808,810 واحد تثبیت شد. ===================== 🌐 @Boursemobin

🟢 #نقشه_بازار (7 مهر 1404) 🌐 @Boursemobin
🟢 #نقشه_بازار (7 مهر 1404) 🌐 @Boursemobin

◀️ دلار فردایی تهران: 112,100 تومان ◀️ سکه امامی: 112,010,000 تومان

#پست_موقت: دیروز گفتم منفی‌های طلا ارزشمند است عیار منفی 4.5 بود امروز مثبت 2.5
#پست_موقت: دیروز گفتم منفی‌های طلا ارزشمند است عیار منفی 4.5 بود امروز مثبت 2.5

#پست_موقت: اعضای جدید کانال سلام همه پست‌های موقت بعد از گذشت یک روز حذف می‌شوند اگر بعضی‌هایش براتون مفیده سئو کنید

از شش سالگی آرزو داشتم اسرائیل را نابود کنم! به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار‌‌‌‌شهید عباس نیلفروشان

#کمی_بالاتر #مطمئن‌تر

#مهم: ✅ ارز پتروشیمی‌ها به بازار سرازیر شد 🔹شرکت‌ های پتروشیمی ارز حاصل از صادرات خود را برای مدیریت جو روانی بازار، زیر نظر بانک مرکزی ارائه می‌کنند. 🔹فعالان حوزۀ پتروشیمی می‌گویند شرکت‌ های پتروشیمی همیشه در مقاطع خاص مثل اربعین، عید و دوره‌ های پرتقاضا ارز صادراتی خود را برای تعادل‌ بخشی به بازار عرضه می‌کنند. سهم این بخش حدود 45% از تامین نیاز ارزی کشور است. 🌐 @Boursemobin

#پست_موقت: جلسه فوق سری ترامپ با همه ژنرال‌های آمریکا. 🔻ترامپ اکنون قصد دارد در جلسه بی‌سابقه و دقیقه نودی این هفته با حضور تمام افسران ارشد نیروهای مسلح ایالات متحده در پایگاه تفنگداران دریایی کوانتیکو در ویرجینیا که هفته گذشته توسط پیت هگست، وزیر دفاع، دستور آن صادر شد، شرکت کند. 🔹تقریبا 900 ژنرال، دریاسالار و بالاتر از یک ستاره، با وجود اینکه بسیاری از آنها در پایگاه‌هایی در سراسر جهان، از جمله در هند و اقیانوسیه، اروپا و خاورمیانه مستقر هستند، ملزم به شرکت در این جلسه هستند.

لایک که شده ظاهرا من اشتباه دیدم😁

زیر پست حباب طلا و حباب اهرمی‌ها لایک نمیشه ظاهرا احتیاج ندارید🤔 از فردا دیگه پست نمی‌کنم

🔍 ارزنده‌ترین #صندوق_های_طلا (برحسب حباب) در پایان معاملات روز گذشته: #گنج:  %1.3- #جواهر:  %1.2- #زروان:  %1.1- #لیان:  %1.1- #زمرد:  %1.0- #قیراط:  %0.9- 🌐 @Boursemobin

🔍 حباب #صندوق_های_اهرمی در پایان بازار روز گذشته: #بیدار:  %11.7- #نارنج_اهرم:  %10.9- #شتاب:  %10.0- #جهش:  %9.8- #توان:  %8.3- #موج:  %7.2- #اهرم:  %7.2- #پیشران:  %5.3- #دوایکس:  %3.5- 🌐 @Boursemobin