بورس مبین
Ir al canal en Telegram
در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.
Mostrar más2 414
Suscriptores
-224 horas
-17 días
+2430 días
Archivo de publicaciones
2 415
بخشی از مصاحبه مرحوم کاسبی
❇️ پنجشنبه است و اموات منتظر
برای شادی روح مرحوم کاسبی و اموات جمع صلواتی را هدیه فرمایید.
🌐 @Boursemobin
2 415
#پست_موقت:
نگران نباشید
آخر هفته هم مسیر #طلا میگم
هم مسیر #بورس
هم مسیر #دلار
یک #سیگنال_بورسی هم دارم که میگم
صبور باشید
2 415
▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️
در #بازار_امروز (23 مهر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰
خالص ارزش معاملات سهام (و حق تقدم) برابر با 7,344 میلیارد تومان.
خروج پول حقیقی برابر با 721 میلیارد تومان.
میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 40.3 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 36.3 میلیون تومان.
بیشترین ورود پول حقیقی را در #وگردش ، #خودرو ، #ونوین ، #بپاس و #میدکو ، و بیشترین ورود پول حقوقی را در #وبملت ، #شپنا ، #فملی ، #شبندر و #وتجارت شاهد بودیم.
در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 438 نماد در مثبت و 412 نماد در منفی بسته شدند. همچنین 203 نماد در صف خرید و 66 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند.
◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️
🌐 @Boursemobin
2 415
💠💠💠💠💠💠
🔍 #ارزش_معاملات_خرد:
29 شهریور 2,566 میلیارد تومان
30 شهریور 4,155 میلیارد تومان
31 شهریور 3,331 میلیارد تومان
1 مهر 2,871 میلیارد تومان
2 مهر 3,008 میلیارد تومان
5 مهر 3,612 میلیارد تومان
6 مهر 4,505 میلیارد تومان
7 مهر 5,577 میلیارد تومان
8 مهر 8,833 میلیارد تومان
9 مهر 6,606 میلیارد تومان
12 مهر 4,296 میلیارد تومان
13 مهر 8,339 میلیارد تومان
14 مهر 9,043 میلیارد تومان
15 مهر 6,777 میلیارد تومان
16 مهر 8,782 میلیارد تومان
19 مهر 6,541 میلیارد تومان
20 مهر 8,155 میلیارد تومان
21 مهر 9,740 میلیارد تومان
22 مهر 9,198 میلیارد تومان
23 مهر 7,344 میلیارد تومان
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🌐 @Boursemobin
2 415
🔴 تغییرات امروز شاخص 🔴
=====================
#شاخص_کل:
با نزول 41,582 واحدی روی 2,974,531 واحد تثبیت شد.
🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷
#شاخص_هموزن:
با کاهش 2,580 واحدی روی 869,636 واحد تثبیت شد.
=====================
🌐 @Boursemobin
2 415
Repost from سید مهدی طباطبایی / حجم سبز
جیب بری های دولتی از بورس بوده و هست و خواهد بود
اما
مخترع، مکتشف و اعلام کننده خبر
حذف تخفیف ۵ درصدی پالایشگاهها
چه کسی است ؟! مدارک و مستدلاتش چیه ؟! چطوری خبر عمومی شد ؟!!
و
از ایجاد این تنش ها، چه کسانی سود میبرند ؟
@hajme_sabzzz
2 415
Repost from SenaNews سنانیوز
دبیر انجمن صنعت پالایش در گفتوگو با «سنا» اعلام کرد
✔️رد اختلافنظر بین صنعت پالایش و دولت
⭕️قیمت خوراک پالایشگاهها تا دی امسال با همکاری وزارت نفت و انجمن صنعت پالایش اصلاح میشود
🗣️دبیر انجمن صنعت پالایش ضمن تکذیب اختلافنظر بین فعالان صنعت پالایش و دولت اعلام کرد: «بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مقررشده وزارت نفت با همکاری انجمن صنعت پالایش، نرخ خوراک، میعانات، نفت خام و دستمزد را تا دی امسال مصوب و اعلام کند.»
🗣️ صبح امروز، چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۴، یکی از سایتهای خبری شایعهای را مبنی بر بروز اختلاف میان شرکتهای پالایشی و دولت در خصوص میزان تخفیف نرخ خوراک منتشر کرده بود؛ اما ناصر عاشوری دبیر انجمن صنعت پالایش، در گفتوگو با «سنا»، با رد اختلافنظر بین صنعت پالایش و دولت، از انجام مکاتبه با دولتمردان برای اصلاح نرخها در صنعت پالایش تاکید کرد.
🗣️عاشوری توضیح داد:«پالایشگاهها پیشتر در نامهای به محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهوری، اعتراض خود را به شرایط کنونی در تعیین نرخ خوراک، نفتخام، میعانات و دستمزد اعلام کرده بودند.»
🗣️این گزارش حاکی است: پیشتر و در تیر امسال نامهای به امضای رییس دفتر معاون اول رییس جمهوری به وزارت نفت ارسال شده بود. در این نامه درخواست اصلاح دستورالعمل قیمتگذاری خوراک و فرآوردههای نفتی مطرح شده بود. به دنبال آن هیات وزیران در قالب مصوبهای ۴ بندی موضوع را حل و فصل کرد.
🗣️دبیر انجمن صنعت پالایش با اشاره به این موضوع تاکید کرد: «این مکاتبات و پیگیریها در نهایت موجب شد هیات وزیران در قالب مصوبهای وزارت نفت را مکلف کند تا با مشارکت انجمن صنعت پالایش، قیمتها را مصوب و اعلام کند.»
https://www.sena.ir/news/92007/
@Sena_News
2 415
🔍 ارزندهترین #صندوق_های_طلا (برحسب حباب) در پایان معاملات روز گذشته:
#درنا: %2.5-
#زروان: %2.3-
#جواهر: %2.0-
#گنج: %1.9-
#رز_ترنج: %1.9-
#درخشان: %1.8-
#قیراط: %1.7-
🌐 @Boursemobin
2 415
🔍 حباب #صندوق_های_اهرمی در پایان بازار روز گذشته:
#جهش: %4.3-
#بیدار: %3.8-
#نارنج_اهرم: %3.5-
#پیشران: %2.9-
#شتاب: %2.8-
#اهرم: %1.3-
#توان: %1.1-
#موج: %1.5+
#دوایکس: %3.6+
🌐 @Boursemobin
2 415
#پست__موقت:
🌼بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ🌼
✍امام علی علیه السلام:
هر روزی که بگذرد
قسمتی از وجود تو را با خود می برد
وجود تو همان شمارش روزهای عمر توست
2 415
#پست_موقت:
#بورس:
امروز اگر عرضهها جمع شود خیلی خوبست
ولی در کل بازار باید یک استراحتی باید بکند تا برای صعود بعدی آماده بشود.
من دیروز در صف فروش #شپنا یک پله خریدم و پلههای بعدی هم به مرور زمان میخرم
و پلههای پایینتر را بیشتر میخرم
ولی در مثبت اصلا نمیخرم
#طلا
دلار زیر 110 هزار تومانی فرصت خرید است.
چرا که تا پایان سال حوالی 130 هزار تومان است
ضمنا فرصت خرید برای صندوقهای طلا هم هست
پلهپله در منفیهای عمیق طلا بخر
2 415
#پست_موقت:
#بازار:
امروز اگر عرضهها جمع شود خیلی خوبست
ولی در کل بازار باید یک استراحتی باید بکند تا برای صعود بعدی آماده بشود.
من دیروز در صف فروش #شپنا یک پله خریدم و پلههای بعدی هم به مرور زمان میخرم
و پلههای پایینتر را بیشتر میخرم
ولی در مثبت اصلا نمیخرم
#طلا
دلار زیر 110 هزار تومانی فرصت خرید است.
چرا که تا پایان سال حوالی 130 هزار تومان است
ضمنا فرصت خرید برای صندوقهای طلا هم هست
پلهپله در منفیهای عمیق طلا بخر
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
