es
Feedback
بورس مبین

بورس مبین

Ir al canal en Telegram

در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.

Mostrar más
2 417
Suscriptores
+324 horas
+47 días
+2930 días
Archivo de publicaciones
#پست_موقت: 🔴 تعویق اسنپ بک تصویب نشد 4 رای موافق 9 رای مخالف 2 رای ممتنع 🔴 پیش‌نویس قطعنامه تصویب نشد. 🔴 متاسفانه مکانیسم ماشه رسما روز یکشنبه، ساعت ۸ شب فعال خواهد شد. ️️️🔴 رسما برجام تمام شد 🔴 همه تحریم‌های سازمان ملل برمی‌گردند. 🌐 @Boursemobin

-2147483648_-210079.webp2.63 KB

sticker.webp0.35 KB

🆕 قطعنامه تمدید مکانیسم ماشه در شورای امنیت رای نیاورد. 🌐 @Boursemobin

#فوری | جلسه شورای امنیت شروع شد

🚫نتانیاهو با صندلی‌های خالی؛ سوژه عکاسان خبری سپاه سایبری پاسداران👇🏻 ☑️ @SEPAHCYBERY
🚫نتانیاهو با صندلی‌های خالی؛ سوژه عکاسان خبری سپاه سایبری پاسداران👇🏻 ☑️ @SEPAHCYBERY

-2147483648_-210089.webp2.89 KB

لطفا برید زیر پست نقره لایک یا دیسلایک کنین اگر به 100 تا نرسید دیگه راجع به نقره نمیگم بزن اون انگشت مبارکت را زیر پست نقره

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ تاریخ: جمعه 4 مهرماه 1404 #نقره: ❇️ صندوق‌های طلا را حوالی خرداد‌ماه 1403 و شاید زودتر معرفی کردم و گفتم رشد خوبی می‌کنند و الان 15 ماه گذشت و نزدیک به 3 برابر شده‌اند. ✅ و الان هم نقره معرفی می‌کنم که انس‌جهانی نقره فعلا 45 دلار است و برای بلند‌مدت و حتی میان‌مدت حداقل به 100 دلار خواهد رسید. ❇️ روش خرید فیزیکی که ساچمه و شمش نقره است که بعدا توضیح می‌دهم. 🔹ضمنا در طرح سرمایه‌گذاری نقره کاریزما هم میتونین بخرین 🔹در بورس‌کالا هم میتونین گواهی سپرده نقره بخرید. 🔻البته نقره به دلیل وابستگی‌اش به تقاضای صنعتی، به شدت تحت تأثیر جنگ تجاری و رکود اقتصادی قرار داردو برای همین جهش قیمتی نداشته است. ✅ خرید نقره را پله‌پله به دید بلندمدت شروع کنید. #بماند_یادگار ⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️ 🌐 @Boursemobin

💠💠💠💠💠💠 #انس_نقره: 🔹 45 دلار ✅ آرام آرام در حال رشد است. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin
💠💠💠💠💠💠 #انس_نقره: 🔹 45 دلار ✅ آرام آرام در حال رشد است. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

💠💠💠💠💠💠 #انس_طلا: 3,750 دلار ✅ انس طلا هم دوباره یواش یواش در حال رشد است. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin
💠💠💠💠💠💠 #انس_طلا: 3,750 دلار ✅ انس طلا هم دوباره یواش یواش در حال رشد است. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

-2147483648_-210095.webp2.17 KB

sticker.webp0.35 KB

#پست_موقت: #فوری: #دلار: 🔴 دلار الان اومده کانال 108 هزار تومان. 🔴 در صرافی‌ها هم برای لحظاتی 110 هزار تومان معامله شده و برگشته پایین. 🔹ضمنا با انتشار داده‌های اقتصادی آمریکا انس جهانی طلا ریزش کرده است. در کل: #طلا ریزش ندارد و اگر هم افت کند افت ناچیزی دارد

ساعت ۹ شد بریم ببینیم بازار چه خبره😂

سلام دوستان سید کانال را چند روزی است تعطیل کرده لطف کنین عضو کانال بشید تا برسد به 38,000 نفر خوب قلم می‌زند حیف است https://t.me/hajme_sabzzz

پنج شنبه که می شود ثانیه هایمان سخت بوی دلتنگی می دهد و عده ای از عزیزانمان آن طرف چشم به راه هدیه ای تا آرام بگیرند با فاتحه
پنج شنبه که می شود ثانیه هایمان سخت بوی دلتنگی می دهد و عده ای از عزیزانمان آن طرف چشم به راه هدیه ای تا آرام بگیرند با فاتحه و صلواتی هوایشان را داشته باشیم پنجشنبه ها

-2147483648_-210067.webp2.56 KB

sticker.webp0.35 KB

sticker.webp0.35 KB