بورس مبین
Ir al canal en Telegram
در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.
Mostrar más2 417
Suscriptores
+324 horas
+47 días
+2930 días
Archivo de publicaciones
2 418
#پست_موقت:
🔴 تعویق اسنپ بک تصویب نشد
4 رای موافق
9 رای مخالف
2 رای ممتنع
🔴 پیشنویس قطعنامه تصویب نشد.
🔴 متاسفانه مکانیسم ماشه رسما روز یکشنبه، ساعت ۸ شب فعال خواهد شد.
️️️🔴 رسما برجام تمام شد
🔴 همه تحریمهای سازمان ملل برمیگردند.
🌐 @Boursemobin
2 418
Repost from سپاه سایبری پاسداران IRGC 🏴
🚫نتانیاهو با صندلیهای خالی؛ سوژه عکاسان خبری
سپاه سایبری پاسداران👇🏻
☑️ @SEPAHCYBERY
2 418
لطفا برید زیر پست نقره لایک یا دیسلایک کنین
اگر به 100 تا نرسید
دیگه راجع به نقره نمیگم
بزن اون انگشت مبارکت را زیر پست نقره
2 418
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
تاریخ: جمعه 4 مهرماه 1404
#نقره:
❇️ صندوقهای طلا را حوالی خردادماه 1403 و شاید زودتر معرفی کردم و گفتم رشد خوبی میکنند و الان 15 ماه گذشت و نزدیک به 3 برابر شدهاند.
✅ و الان هم نقره معرفی میکنم که انسجهانی نقره فعلا 45 دلار است و برای بلندمدت و حتی میانمدت حداقل به 100 دلار خواهد رسید.
❇️ روش خرید فیزیکی که ساچمه و شمش نقره است که بعدا توضیح میدهم.
🔹ضمنا در طرح سرمایهگذاری نقره کاریزما هم میتونین بخرین
🔹در بورسکالا هم میتونین گواهی سپرده نقره بخرید.
🔻البته نقره به دلیل وابستگیاش به تقاضای صنعتی، به شدت تحت تأثیر جنگ تجاری و رکود اقتصادی قرار داردو برای همین جهش قیمتی نداشته است.
✅ خرید نقره را پلهپله به دید بلندمدت شروع کنید.
#بماند_یادگار
⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️
🌐 @Boursemobin
2 418
💠💠💠💠💠💠
#انس_طلا:
3,750 دلار
✅ انس طلا هم دوباره یواش یواش در حال رشد است.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🌐 @Boursemobin
2 418
#پست_موقت:
#فوری:
#دلار:
🔴 دلار الان اومده کانال 108 هزار تومان.
🔴 در صرافیها هم برای لحظاتی 110 هزار تومان معامله شده و برگشته پایین.
🔹ضمنا با انتشار دادههای اقتصادی آمریکا انس جهانی طلا ریزش کرده است.
در کل:
#طلا ریزش ندارد و اگر هم افت کند
افت ناچیزی دارد
2 418
سلام دوستان
سید کانال را چند روزی است تعطیل کرده
لطف کنین عضو کانال بشید
تا برسد به 38,000 نفر
خوب قلم میزند
حیف است
https://t.me/hajme_sabzzz
2 418
پنج شنبه که می شود
ثانیه هایمان سخت بوی دلتنگی می دهد
و عده ای از عزیزانمان
آن طرف
چشم به راه هدیه ای تا آرام بگیرند
با فاتحه و صلواتی هوایشان را داشته باشیم
پنجشنبه ها
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
