es
Feedback
بورس مبین

بورس مبین

Ir al canal en Telegram

در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.

Mostrar más
2 412
Suscriptores
-124 horas
+57 días
+2030 días
Archivo de publicaciones
◀️ دلار فردایی تهران: 113,500 تومان ◀️ سکه امامی: 117,205,000 تومان

شفاف سازی اوره ای ها آغاز شد #شیراز پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر معافيت محصول کود اوره از مواد خام و نيمه خام به استحضار می رساند پيرو اعلام دبير کل انجمن صنفي کارفرمايي صنعت پتروشيمي مبني بر پيگيري‌هاي شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسيان (سهامدار عمده) و همراهي انجمن صنفي کارفرمايي صنعت پتروشيمي و تصويب هيأت وزيران محصول کود اوره از فهرست مواد خام و نيمه خام موضوع بند "پ" قانون برنامه هفتم خارج گرديد. شايان ذکر است آثار مالياتي ناشي از معافيت مذکور از ابتداي سال 1404 اعمال مي‌گردد. آثار مالياتي ناشي از معافيت مذکور در شش ماهه اول سال 1404 بالغ بر 7 هزار ميليارد ريال مي باشد که با توجه به برآورد شرکت مبني بر تحقق معافيت محصول کود اوره، رقم مذکور در صورت هاي مالي حسابرسي نشده دوره شش ماهه منتهي به 31 شهريور 1404 لحاظ گرديده است. بديهي است به محض ابلاغ تصويب نامه هيأت وزيران مراتب در صورت‌هاي مالي حسابرسي شده دوره مذکور منعکس خواهد شد

✅ پتروشیمی های اوره ساز از مالیات معاف شدند 🔹دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی خبر داد: «با پیگیری هاى هلدينگ نفت و گاز پارسيان و همراهى انجمن صنفى پتروشيمى، كود اوره با تصويب هيأت محترم وزيران رسماً از فهرست مواد خام ونيمه خام موضوع بند «پ» قانون برنامه هفتم خارج شد. » #شیراز #شپدیس #کرماشا #خراسان #شلرد ... @Boursemobin

#فوری   پتروشیمی های اوره ساز از مالیات معاف شدند 🔹دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی خبر داد: «با پیگیری هاى هلدينگ نفت و گاز پارسيان و همراهى انجمن صنفى پتروشيمى، كود اوره با تصويب هيأت محترم وزيران رسماً از فهرست مواد خام ونيمه خام موضوع بند «پ» قانون برنامه هفتم خارج شد. » #شیراز #شپدیس #کرماشا #خراسان #شلرد ... @Boursemobin

-2147483648_-210086.webp2.67 KB

sticker.webp0.38 KB

در #بازار_امروز (1 آذر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام، حق تقدم‌ها و صندوق‌های سهامی برابر با 8,056 میلیارد تومان. خروج پول حقیقی برابر با 321 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 34.9 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 32.6 میلیون تومان. بیشترین ورود پول حقیقی را در #شبندر ، #فزر ، #سشرق ، #ستران و #سبجنو ، و بیشترین ورود پول حقوقی را در #کگل ، #فولاد ، #شپنا ، #فملی و #زاگرس شاهد بودیم. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 528 نماد در مثبت و 320 نماد در منفی‌ بسته شدند. همچنین 137 نماد در صف خرید و 74 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin

💠💠💠💠💠💠 🔍 #خالص_ارزش_معاملات: 17 آبان  10,188 میلیارد تومان 18 آبان  8,666 میلیارد تومان 19 آبان  12,793 میلیارد تومان 20 آبان  8,848 میلیارد تومان 21 آبان  8,904 میلیارد تومان 24 آبان  6,949 میلیارد تومان 25 آبان  8,989 میلیارد تومان 26 آبان  9,806 میلیارد تومان 27 آبان  7,631 میلیارد تومان 28 آبان  7,941 میلیارد تومان 1 آذر  8,056 میلیارد تومان 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

🟢 تغییرات امروز شاخص 🟢 ===================== #شاخص_کل: با رشد 29,113 واحدی روی 3,197,676 واحد تثبیت شد. 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 #شاخص_هموزن: با افزایش 6,683 واحدی روی 930,467 واحد تثبیت شد. ===================== 🌐 @Boursemobin

🟡🟢 #نقشه_بازار (1 آذر 1404) 🌐 @Boursemobin
🟡🟢 #نقشه_بازار (1 آذر 1404) 🌐 @Boursemobin

◀️ دلار فردایی تهران: 112,850 تومان ◀️ سکه امامی: 116,005,000 تومان

#پست_موقت: دوستان عزیزم سلام از مسافرت برگشتم بازار را چک نکردم اجازه بدهید فردا بازار چک کنم و پس فردا هم که تعطیل است از سه‌شنبه در خدمتم هم #بورس....هم #طلا...هم #دلار دوستانی که میخان بابت گزارشات این چند روز و کلا زحمات این چند سال ادمین دوم کانال تشکر کنند یک ❤️ زیبا بچسبونن زیر این پست. تا خستگی از تنش در برود زیر 100 تا قلب فایده‌ای نداره

#پست_موقت: از مسافرت برگشتم بازار را چک نکردم بااجازه بدهید فردا چک کنم و پس فردا هم که تعطیل است از سهام سه‌شنبه در خدمتم هم بورس هم طلا هم دلار دوستانی که میخان بابت گزارشات این چند روز و کلا زحمات این چند سال ادمین دوم کانال تشکر کنند یک ❤️ زیبا بچسبونن زیر این پست. تا خستگی از تنش در برود زیر 100 تا قلب فایده‌ای نداره

🔍 ارزنده‌ترین #صندوق_های_طلا (برحسب حباب) در پایان معاملات روز گذشته: #رز_ترنج:  %2.8+ #درنا:  %2.8+ #زمرد:  %2.9+ #درخشان:  %2.9+ #زروان:  %2.9+ 🌐 @Boursemobin

🔍 حباب #صندوق_های_اهرمی در پایان بازار هفته گذشته: #بیدار:  %12.7- #توان:  %12.0- #شتاب:  %11.5- #جهش:  %11.4- #نارنج_اهرم:  %8.9- #اهرم:  %8.3- #موج:  %7.5- #دوایکس:  %5.9- #پیشران:  %4.9- 🌐 @Boursemobin

sticker.webp0.37 KB

‌ وقتی حسابت هک میشه، رو لینک اشتباه میزنی و میفهمی کارتت کپی شده یا هر مشکلی که در لحظه شدید پنیک میکنه آدم رو، در زمان طلایی که داری فورا با شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس بگیر که هردو حساب درجا بلاک بشه و طرف نتونه پول رو جابجا یا خرج کنه...! من خودم رو گوشیم این شماره رو با عنوان "هک حساب" ذخیره کردم و بنظرم بدردتون میخوره. @salarsafaie

📌 آینده طلا همچنان روشن است 🔺بانک یوبی‌اس (UBS) سوئیس و همچنین گلدمن ساکس آمریکا با اشاره به موقتی بودن افت اخیر بهای طلا،
📌 آینده طلا همچنان روشن است 🔺بانک یوبی‌اس (UBS) سوئیس و همچنین گلدمن ساکس آمریکا با اشاره به موقتی بودن افت اخیر بهای طلا، پیش‌بینی‌های خود را درباره روند صعودی قیمت فلز زرد افزایش داده و حفظ کردند. 🔺به‌رغم ناخوشایند بودن ماه جاری برای میلادی برای طلا، سال ۲۰۲۵ برای این فلز گرانبها فوق‌العاده بوده و حدود ۷۵ درصد رشد کرده است اما از حدود یک ماه پیش، سرمایه‌گذاران کمی تردید به خود راه داده‌اند. طلا ۳۰ اکتبر(هشتم آبان) به رکورد تاریخی چهار هزار و ۳۳۶ دلار در هر اونس رسید، اما از آن زمان تا سه‌شنبه هفته گذشته حدود ۶ درصد افت کرد و حالا به حدود ۴۰۵۷ دلار رسیده است. 🔺یکی از دلایل اصلی، قوت گرفتن دلار آمریکاست. چون قیمت طلا به دلار محاسبه می‌شود، دلار قوی‌تر طلا را برای خریداران خارجی که باید ارز داخلی خود را به دلار تبدیل کنند، گران‌تر می‌کند. /ایرنا @BourseNews

sticker.webp0.37 KB

اون 3 تا که ایموجی 🤬 گذاشتند ناراحت هستند که طلا دارند؟ یا خشمگین هستند که طلا دارند؟