es
Feedback
نوای دل

نوای دل

Ir al canal en Telegram

مطالب کانال: دست نوشته های بنده متون ادبی عکس نوشته سخنان بزرگان داستانهای کوتاه موسیقی. لینک کانال

Mostrar más
326
Suscriptores
Sin datos24 horas
-27 días
-430 días
Archivo de publicaciones

Smile, nobody care how you feel . لبخند بزن، هیچ‌کسی واسش مهم نیست که تو چه حسی داری .
Smile, nobody care how you feel . لبخند بزن، هیچ‌کسی واسش مهم نیست که تو چه حسی داری .

میگویند هرکس شبیه به جایی می‌شود که به آنجا تعلق دارد من شبیه وطنم شدم غمناك خسته رنجیده زخمی و‌در عمق تاریکی و ناامیدی ، امیدوار امیدوار .. ✔️❣

سن ساخته مغز آدمه وقتی خودتو تسلیم دنیا کنی، پیر میشی:)
سن ساخته مغز آدمه وقتی خودتو تسلیم دنیا کنی، پیر میشی:)

Enjoy life today , yesterday is gone tomorrow may never come از زندگیت امروز لذت ببر ، دیروز رفته فـردا هم شاید هیچوقت ‌نیاید
Enjoy life today , yesterday is gone tomorrow may never come از زندگیت امروز لذت ببر ، دیروز رفته فـردا هم شاید هیچوقت ‌نیاید.

♥️الهی در یکمین روز تیر ماه 🌱🌸 روز دو شنبه تون بخیر🌻 اولین روز تابستان پراز آرامش و آسایش باشه🤲 روزتون ختم به زیباترین خی
♥️الهی در یکمین روز تیر ماه 🌱🌸 روز  دو شنبه تون بخیر🌻 اولین روز تابستان پراز آرامش و آسایش باشه🤲 روزتون ختم به زیباترین خیرها امیدوارم امروز حاجت دل پاک و مهربانتون با زیباترین حکمتهای خدا یکی گردد آرامش نصیب حالتون 🌻 🗓 امروز دوشنبه 1 تیر 1405 7 محرم 1447 22 ژوئن 2026

همه آدما مثل ماهن! یه نیمه ی تاریک دارن که ما هیچوقت نمی‌بینیم...
همه آدما مثل ماهن! یه نیمه ی تاریک دارن که ما هیچوقت نمی‌بینیم...

یه چیزایی هست نه میشه نوشت، نه میشه به زبون آورد و نه میشه فراموش کرد، همونا میشن چروک‌های صورت، موهای سفید، بد اخلاقی‌های گاه و بیگاه... ✔️🌸

بعضی وقت‌ها ما خسته‌ایم، نگرانیم، تحت فشاریم… و ناخواسته فکر می‌کنیم اگر بیشتر تذکر بدهیم، بیشتر توضیح بدهیم، یا بیشتر کنترل
بعضی وقت‌ها ما خسته‌ایم، نگرانیم، تحت فشاریم… و ناخواسته فکر می‌کنیم اگر بیشتر تذکر بدهیم، بیشتر توضیح بدهیم، یا بیشتر کنترل کنیم، همه‌چیز درست می‌شود. اما رابطه‌ها در فضای امن رشد می‌کنند، نه در ترس. اگر این روزها بین خستگیِ مادری و آرام ماندن گیر کردی، بدان که تنها نیستی…

ای شکسته، تو شکستی مویه کردی، غصه خوردی از ته دل گریه کردی من باهاتم، خاک پاتم مثل ماتم تو صداتم من رفیق گریه هاتم عشق در تو شور در تو بی تو من جایی ندارم بی تو فردایی ندارم من باهاتم، مثل بارون تو چشاتم مثل غصه تو صداتم، چون پرنده در هواتم امیر

و اگر روزی کسی را دوست داشتی یادت باشد تاریکی اورا نیز دوست بداری نه فقط نور او را...
و اگر روزی کسی را دوست داشتی یادت باشد تاریکی اورا نیز دوست بداری نه فقط نور او را...

هروقت حس کردی حالت بی دلیل بهتره بدون شاید یکی برات دعا کرده… درود.دلاتون بی غم عزیزان🌸🙏
هروقت حس کردی حالت بی دلیل بهتره بدون شاید یکی برات دعا کرده… درود.دلاتون بی غم عزیزان🌸🙏

- میثاق مرادی؛ هر شب قبل از خواب بی‌آنکه با خبر باشی جولان میدهی در خیالم گاه با لبخندی گوشه‌ی لب گاه با اشکی سرازیر از گونه به هر جان کندنی شده، خودت را نه خیالت را حبس میکنم در خوابم! #صدای‌زنان‌سرزمینم ♥️ #کمتر‌شنیده‌شده

چیزی نیست عبارتی‌ ست که آن را می‌گوییم وقتی که درون ‌مان لبریز از همه چیز است… محمود درویش درود آخرهفته تون آروم و بی دغدغه ر
چیزی نیست عبارتی‌ ست که آن را می‌گوییم وقتی که درون ‌مان لبریز از همه چیز است… محمود درویش درود آخرهفته تون آروم و بی دغدغه رفقا🌸

آدمها شبیه همدیگر فکر نمی‌کنند عشق نمی‌ورزند... محبت نمی‌کنند... شبیه همدیگر حرف نمی‌زنند و معیار دوست داشتن برای هر کدام از آنها فرق دارد... چون تجربه‌ی رنج هر کسی، درد هر کسی در زندگی، با دیگری فرق دارد... اشتباهات آدمها را به رخشان نکشید... ما نمی‌دانیم عمق رنجی که در آن غرق بوده‌اند، چه زخمی به احساس آنها زده است...! به خطاهای دیگران کاری نداشته باشیم.... خوب است که چشم‌های خودمان را زلال کنیم و خوب است که نمک به زخم آدمها نپاشیم! "نازیلازارع" ✔️🌸

گوشه دنجی پیدا کن خودت را با دلخوشی‌ ها محاصره کن ... امروز را خوشبخت باش همان باش که میخواهی اگر دیگران آنرا دوست ندارند بگذار دوست نداشته باشند ولی تو همیشه همانی باش که خودت دوست داری خوشبختی یک انتخاب است راضی نگه داشتن همه نیست🌱

بزارید یه نصیحتی بهتون بکنم، آدم خوب خورد به پستتون نگهش دارید، اگه رفیقه رفاقت کنید، اگه شریکه شراکت کنید، اگه ازش خوشتون میاد برید تو رابطه، اگه دوسش دارید ازدواج کنید، خلاصه یه کاری بکنید. آدم خوب خیلی کم پیدا میشه...

هيچ چيز نميتونه آهن رو نابود كنه … جز زنگ زدن خودش هيچ چيز نميتونه انسان رو نابود كنه .. جز افكار و ذهن خودش . . . . #دکتر_روح_انگیز_امینی روزتون آروم رفقا

اونقدری خوب باش که واسه دیده شدن نخوای یکی دیگه رو خراب کنی!
اونقدری خوب باش که واسه دیده شدن نخوای یکی دیگه رو خراب کنی!