es
Feedback
سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

Ir al canal en Telegram

هدف ما : حمایت از سهام داران ، اطلاع رسانی و حمایت از نماد رمپنا ، وکمپنا و ومپنا می باشد. این کانال شخصی است اخبار و نظرات کانال ارتباطی به گروه مپنا ندارد. ارتباط با ما Saham.karkonan.mapna@gmail.com

Mostrar más
2 508
Suscriptores
Sin datos24 horas
-47 días
-1630 días
Archivo de publicaciones
زمان معامله صندوق‌های طلا در بورس تا ساعت 18 افزایش می‌یابد معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس با اشاره به ظرفیت ۲۴ ساعته شدن معاملات بسیاری از ابزارها از افزایش زمان معامله صندوق های طلا تا ساعت ۱۸ خبر داد.

برای فهمیدن زندگی باید سه جا رو ببینی بیمارستان زندان و قبرستان توی بیمارستان می‌فهمی که هیچ‌چیز زیباتر از سلامتی نیست تو زندان خواهی فهمید که آزادی از همه چیز با ارزش‌تره و توی قبرستون میفهمی که زندگی هیچ ارزشی نداره! زمینی که امروز زیر پامونه فردا سقفمونه پس زندگی رو با تمام وجود زندگی کن؛ کی میدونه فردا چی میشه؟! #گادفادر (۱۹۷۲) #فرانسیس_فورد_کوپولا صبح‌تون بخیر عزیزانم 💜 @PiknikAnalyst ‌‌

فیلم رونمایی از شهر موشکی ➣ ‌@Onlin_24

🔺لیست کد های مخفی که به کارتون میاد #خبر_ویژه @khabare_vije | Khabarevije.ir

🎤 #بشنوید | رازهای پنهان زلزله اقتصادی ۱۴۰۴؛ پیش‌بینی جنجالی مهدی مطهرنیا درباره دلار و روابط ایران و آمریکا 🔸مهدی مطهرنیا، استاد دانشگاه و آینده‌پژوه سیاسی 🎧 بدون فیلتر، در کست‌باکس عبدی مدیا بشنوید👇 🔗 https://castbox.fm/x/3Nac1 +++++++++++++++++ همزمان در اسپاتیفای و اپل پادکست +++++++++++++++++ #عبدی_مدیا در 👈 WhatsApp‏ @AbdiMediaNet | www.abdimedia.net

🎤 #بشنوید | رازهای پنهان زلزله اقتصادی ۱۴۰۴؛ پیش‌بینی جنجالی مهدی مطهرنیا درباره دلار و روابط ایران و آمریکا 🔸مهدی مطهرنیا، استاد دانشگاه و آینده‌پژوه سیاسی 🎧 بدون فیلتر، در کست‌باکس عبدی مدیا بشنوید👇 🔗 https://castbox.fm/x/3Nac1

قیمت تخم‌مرغ تو آمریکا بیش از ۶۳ درصد اومده پایین… حالا واقعاً کنجکاوم بدونم صداوسیما دیگه چی می‌خواد پیدا کنه که نشون بده مر
قیمت تخم‌مرغ تو آمریکا بیش از ۶۳ درصد اومده پایین… حالا واقعاً کنجکاوم بدونم صداوسیما دیگه چی می‌خواد پیدا کنه که نشون بده مردم آمریکا بدبختن. :))) #تحلیل_زمانه 🌍 @TahlilZamane

✔️✔️✔️📌📌📌 🔘چرا مردم به‌جای سرمایه‌گذاری در تولید، سراغ طلا و سود بانکی میرن⁉️ 1️⃣ سود قطعی و بی‌دردسر: بانک‌ها و اوراق سود بالا می‌دن، بدون زحمت و بدون ریسک. 2️⃣ ریسک بالای تولید: گرونی دلار، نوسان قیمت‌ها، مالیات سنگین، قوانین ناپایدار و دخالت دولت ، قیمت دستوری و نبود برق و گاز 3️⃣ وام ندادن به تولید: گرفتن وام سخته، سودش بالاست و کلی ضمانت می‌خواد. 4️⃣ ضعف تقاضا: قدرت خرید مردم پایین اومده، فروش محصول سخته. 👇تا وقتی که: • تولید سود کمتری از بانک داره • قوانین ناپایداره • وام به تولید نمی‌دن • مردم پول خرید ندارن • ثبات اقتصادی و سیاسی نباشه 👌سرمایه‌گذار دنبال تولید نمیره؛ چون برای رونق تولید، باید محیط اقتصادی رو امن، سودده و قابل پیش‌بینی کنیم.  

🔴 آیت الله مصباح گفتند که امام زمان در خواب کسی آمده و تعیین کرده اند که رییس جمهور ما "احمدی نژاد" است 💢محسن غرویان، استاد حوزه علمیه قم: 📌آیت الله مصباح یک فیلسوف بودند و نگاه فلسفی داشتند. ولی اواخر عمرشان گرایشاتی به سمت بحث‌های اهل بیتی یا سنتی پیدا کرده بودند. 📌ضد فلسفه و عرفان نبودند؛ ولی از طرفی آیت الله مصباح برای اهل بیت، احادیث و اخبار، درجه بالایی قائل بودند و در مسائل سیاسی و اجتماعی و انتخابات، می‌گفتند که مراجعه به آرای مردم مبنایی ندارد یا رای مردم پشیزی ارزش ندارد. ولایت فقیه یک مقام انتسابی است و نه انتخابی و انتساب از طرف امام زمان است. 📌ایشان تا جایی پیش رفتند که در زمان آقای احمدی نژاد گفتند که امام زمان در خواب کسی آمده و تعیین کرده اند که رئیس جمهور ما اقای احمدی نژاد است. 📌من در جلسه ای که آیت الله مصباح این را گفتند بودم و از ایشان شنیدم که از خواب یک نفر مومن نقل می‌کردند که رئیس جمهور آقای احمدی نژاد است. دیدیم که عاقبت چه شد. 📌طوری آقای احمدی نژاد صحبت می‌کرد که انگار ارتباط مستقیم با امام زمان دارند. به شخصه یکی از سخنرانی‌های ایشان را گوش می‌کردم که فکر می‌کردم در ۲۲ بهمن یا روز قدس بود و مستقیما از رادیو پخش می‌شد. دیدم آقای احمدی نژاد در پایان سخنرانی گفتند که من از نیروهای انتظامی و استاندار و شهردار تشکر می‌کنم. از امام زمان هم تشکر می‌کنم. انگار نوع ارتباطش با امام زمان مانند نوع ارتباط با استاندار و شهردار و سایر مسئولین است. 📌احمدی نژاد هم به نحوی به تفکرات انجمن حجتیه منسوب شد و کلیپی هم در قم ساختند که روایات آخر زمان را آوردند و گفتند که آقای احمدی نژاد همان شعیب بن صالح است که در روایات آمده قبل از ظهور امام زمان ظهور می‌کند. فیلم‌هایی هم درست کرده بودند و پخش کرده بودند. به این شکل، آقای احمدی نژاد هم به عنوان یک فرد مرتبط با امام زمان در جامعه ما مطرح شد. 📌ارتباط ارگانیک و رسمی بین آقای احمدی نژاد یا آقای مشایی با انجمن حجتیه نمی‌دیدم. مگر این که این ارتباطات به همان شکل همدلی فکری و همسویی فکری برقرار بود. عرض کردم که آقای مشایی ادعاهایی داشت که با امام زمان مرتبط است و حالت‌های خلسه پیدا می‌کرد و چشم هایش را می‌بست یا حالت‌های غش پیدا می‌کرد و می‌گفت که الان ارتباطم با امام زمان برقرار شد و زمانی هم مشخص شد که همه آن‌ها دروغ بود.

🔴 آیت الله مصباح گفتند که امام زمان در خواب کسی آمده و تعیین کرده اند که رییس جمهور ما "احمدی نژاد" است 💢محسن غرویان، استاد
🔴 آیت الله مصباح گفتند که امام زمان در خواب کسی آمده و تعیین کرده اند که رییس جمهور ما "احمدی نژاد" است 💢محسن غرویان، استاد حوزه علمیه قم: 📌آیت الله مصباح یک فیلسوف بودند و نگاه فلسفی داشتند. ولی اواخر عمرشان گرایشاتی به سمت بحث‌های اهل بیتی یا سنتی پیدا کرده بودند. 📌ضد فلسفه و عرفان نبودند؛ ولی از طرفی آیت الله مصباح برای اهل بیت، احادیث و اخبار، درجه بالایی قائل بودند و در مسائل سیاسی و اجتماعی و انتخابات، می‌گفتند که مراجعه به آرای مردم مبنایی ندارد یا رای مردم پشیزی ارزش ندارد. ولایت فقیه یک مقام انتسابی است و نه انتخابی و انتساب از طرف امام زمان است. 📌ایشان تا جایی پیش رفتند که در زمان آقای احمدی نژاد گفتند که امام زمان در خواب کسی آمده و تعیین کرده اند که رئیس جمهور ما اقای احمدی نژاد است. 📌من در جلسه ای که آیت الله مصباح این را گفتند بودم و از ایشان شنیدم که از خواب یک نفر مومن نقل می‌کردند که رئیس جمهور آقای احمدی نژاد است. دیدیم که عاقبت چه شد. 📌طوری آقای احمدی نژاد صحبت می‌کرد که انگار ارتباط مستقیم با امام زمان دارند. به شخصه یکی از سخنرانی‌های ایشان را گوش می‌کردم که فکر می‌کردم در ۲۲ بهمن یا روز قدس بود و مستقیما از رادیو پخش می‌شد. دیدم آقای احمدی نژاد در پایان سخنرانی گفتند که من از نیروهای انتظامی و استاندار و شهردار تشکر می‌کنم. از امام زمان هم تشکر می‌کنم. انگار نوع ارتباطش با امام زمان مانند نوع ارتباط با استاندار و شهردار و سایر مسئولین است. 📌احمدی نژاد هم به نحوی به تفکرات انجمن حجتیه منسوب شد و کلیپی هم در قم ساختند که روایات آخر زمان را آوردند و گفتند که آقای احمدی نژاد همان شعیب بن صالح است که در روایات آمده قبل از ظهور امام زمان ظهور می‌کند. فیلم‌هایی هم درست کرده بودند و پخش کرده بودند. به این شکل، آقای احمدی نژاد هم به عنوان یک فرد مرتبط با امام زمان در جامعه ما مطرح شد. 📌ارتباط ارگانیک و رسمی بین آقای احمدی نژاد یا آقای مشایی با انجمن حجتیه نمی‌دیدم. مگر این که این ارتباطات به همان شکل همدلی فکری و همسویی فکری برقرار بود. عرض کردم که آقای مشایی ادعاهایی داشت که با امام زمان مرتبط است و حالت‌های خلسه پیدا می‌کرد و چشم هایش را می‌بست یا حالت‌های غش پیدا می‌کرد و می‌گفت که الان ارتباطم با امام زمان برقرار شد و زمانی هم مشخص شد که همه آن‌ها دروغ بود./خبرآنلاین +++++++++++++++++ #عبدی_مدیا در 👈 WhatsApp‏ @AbdiMediaNet | www.abdimedia.net

♦️ جنجال بر سر سفر‌های نوروزی معاون پارلمانی رییس‌جمهور؛ از قُطبِ جنوب تا آرژانتین 🔹 تصاویری که دیروز در شبکه‌های اجتماعی من
♦️ جنجال بر سر سفر‌های نوروزی معاون پارلمانی رییس‌جمهور؛ از قُطبِ جنوب تا آرژانتین 🔹 تصاویری که دیروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و مورد انتقاد برخی کاربران قرار گرفت، نشان می‌دهد شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در مسیر قطب جنوب است. تصاویر همچنین، سفر دبیری به آرژانتین «بوئنوس آیرس» را نشان می‌دهد که جنجال‌برانگیز شده است / انتخاب جزئیات در👇👇 https://www.entekhab.ir/003b93 🆔 @Entekhab_ir

صعود افتخارآمیز همکار مپنا به قله ۸۱۰۰ متری ماناسلو هیمالیا تاراز سلحشوریان، از کارکنان گروه مپنا، با تلاش و اراده مثال‌زدنی، موفق به فتح قله ماناسلو شد—هشتمین قله بلند و چهارمین قله خطرناک‌ جهان با ارتفاع ۸۱۶۳ متر! پیش‌تر، او با حمایت شرکت توگا مپنا به ارتفاع ۶۱۸۹ متری "آیلند پیک" و "بیس کمپ" اورست صعود ترکیبی داشت. #ماناسلو_۸۱۶۳متر #مپنا #کوهنوردی

هر استان ایران چند امامزاده داره ؟! ➣ ‌@Onlin_24
هر استان ایران چند امامزاده داره ؟! ➣ ‌@Onlin_24

از وقاحت مدیر رادیو اسرائیل در مورد کشتار کودکان فلسطینی تا تشکر صهیونیست‌ها از اینترنشنال! منشه امیر: خب کودکان فلسطینی کشته بشوند؛ می‌روند به بهشت، اینکه جای گلایه‌ ندارد! شبکه اینترنشنال بزرگترین خدمت را می‌کند چون حقایق اسرائیل را می‌گوید! ➣ ‌@Onlin_24

🔴نوبخت: از آدم ابوالبشر تا پایان دولت روحانی بدهی دولت به بانک مرکزی ۱۱۵ هزار میلیارد تومان بود اما در دولت رییسی طی ۳ سال این مبلغ رسید به ۳۱۹ هزار میلیارد تومان #تحلیل_زمانه 🌍 @TahlilZamane

تیتر امروز روزنامه بیرگون ترکیه: پایان اردوغان اکنون آغاز شده است ➣ ‌@Onlin_24
تیتر امروز روزنامه بیرگون ترکیه:
پایان اردوغان اکنون آغاز شده است
➣ ‌@Onlin_24

درگیری شدید پلیس و مردم ترکیه ➣ ‌@Onlin_24

بنظر شما با توجه به اتفاقات ترکیه اردوغان سقوط می کند؟
Anonymous voting

بنظر شما با توجه به اتفاقات ترکیه اردوغان سقوط می کند؟
Anonymous voting