352
Suscriptores
Sin datos24 horas
+17 días
+630 días
Archivo de publicaciones
جمله من ازت خوشم مياد
در شروع رابطه همون "بده ب.كُنيم" هست
جمله من و تو به هم نميايمِ
زمانِ پایان رابطه هم "همون يبار كردمت بسه" هست
من نمیفهمم چرا همه انتظار دارن خایهمالیشونو کنی؟ قهر میکنند، ناز میکنند، ادا درمیارن، میپیچن! الان دیگه هر کی به نوعی با یه فاکداپشتی درگیره؛ هیشکی دل و دماغ درستدرمون نداره. خودشو سرپا نگه داره هنر کرده. از کسی توقع نداشته باشید. بالغ بشید، آدم باشید.
میگن صدف میل جنسی رو زیاد میکنه، والا منم اگه دوس دخترمو ببرم رستوران صدف سفارش بده میکنمش
ایندفه کسی بهتون پیام داد " خوبی؟ " بهش بگید نه ، حالا میخوای چه گوهی بخوری؟اگه گوهی خورد واقعا رفیقه
قبلا فقط غروبای جمعه بود که دلگیر بود؛
الان تک تکِ روزای هفته دارن شبیه جمعه سپری میشن.
یه پسر کاربلد هیچ وقت پیشنهاد نمیده باهاش بری تو رابطه
کاری میکنه به خودت بیای ببینی وسط رابطه ای
دوس دختری که غر میزنه یعنی در صحت و سلامت کامل به سر میبره و قصد ادامه دادن رابطه رو داره ولی اگه غر نزد اون موقع باید بترسید. حالا تو هی بیا بگو غر میزنه رو مخمه، لابد یه غلطی کردی که غر میزنه دیگه😂
شماهایی که بعد کات کردن دویست برابر حواست به طرفته که چیکار میکنه چیکار نمیکنه اگه نصف این توجه رو همون موقع بش داشتی کار به کات نمیکشید
یه مرحله از زندگی هست که بهش میگن "بیتفاوتی" انقدر که از قبل تحمل کردی، صبوری کردی و خسته شدی که دیگه برات یسری چیزا اهمیتی نداره و اگه بخام خودمونی تر بگم، به کیرته :))
بچه بودم آرزوم بود بتونم تا بعد ۱۲ شب بیدار بمونم، الان آرزومه بتونم قبل ۱۲ بخوابم :))
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
