es
Feedback
کانال دکتر حسین اسدبیگی

کانال دکتر حسین اسدبیگی

Ir al canal en Telegram

کانال حسین اسدبیگی دارای دکترای تخصصی روانشناسی بالینی از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی وزارت بهداشت. شماره عضویت نظام روانشناسی ۲۳۰ تلفن و آدرس تلگرامی: 09122964285 @assadbeigi

Mostrar más
2 746
Suscriptores
-124 horas
-27 días
-930 días
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+26
en 1 canales
mayo '26
+3
en 0 canales
Get PRO
abril '26
+2
en 0 canales
Get PRO
marzo '260
en 0 canales
Get PRO
febrero '26
+26
en 3 canales
Get PRO
enero '26
+12
en 3 canales
Get PRO
diciembre '25
+21
en 2 canales
Get PRO
noviembre '25
+33
en 1 canales
Get PRO
octubre '25
+41
en 4 canales
Get PRO
septiembre '25
+41
en 2 canales
Get PRO
agosto '25
+30
en 2 canales
Get PRO
julio '25
+41
en 0 canales
Get PRO
junio '25
+52
en 4 canales
Get PRO
mayo '25
+38
en 1 canales
Get PRO
abril '25
+43
en 1 canales
Get PRO
marzo '25
+39
en 1 canales
Get PRO
febrero '25
+79
en 2 canales
Get PRO
enero '25
+59
en 0 canales
Get PRO
diciembre '24
+123
en 1 canales
Get PRO
noviembre '24
+106
en 6 canales
Get PRO
octubre '24
+76
en 2 canales
Get PRO
septiembre '24
+109
en 3 canales
Get PRO
agosto '24
+73
en 1 canales
Get PRO
julio '24
+58
en 1 canales
Get PRO
junio '24
+1 496
en 2 canales
Get PRO
mayo '24
+163
en 0 canales
Get PRO
abril '24
+148
en 2 canales
Get PRO
marzo '24
+106
en 0 canales
Get PRO
febrero '24
+180
en 2 canales
Get PRO
enero '24
+75
en 2 canales
Get PRO
diciembre '23
+106
en 1 canales
Get PRO
noviembre '23
+140
en 3 canales
Get PRO
octubre '23
+158
en 3 canales
Get PRO
septiembre '23
+142
en 0 canales
Get PRO
agosto '23
+98
en 0 canales
Get PRO
julio '23
+82
en 0 canales
Get PRO
junio '23
+109
en 0 canales
Get PRO
mayo '23
+112
en 0 canales
Get PRO
abril '23
+2 272
en 0 canales
Get PRO
marzo '23
+172
en 0 canales
Get PRO
febrero '23
+269
en 0 canales
Get PRO
enero '23
+190
en 0 canales
Get PRO
diciembre '22
+188
en 0 canales
Get PRO
noviembre '22
+203
en 0 canales
Get PRO
octubre '22
+79
en 0 canales
Get PRO
septiembre '22
+105
en 0 canales
Get PRO
agosto '22
+122
en 0 canales
Get PRO
julio '22
+87
en 0 canales
Get PRO
junio '22
+104
en 0 canales
Get PRO
mayo '22
+108
en 0 canales
Get PRO
abril '22
+92
en 0 canales
Get PRO
marzo '22
+75
en 0 canales
Get PRO
febrero '22
+97
en 0 canales
Get PRO
enero '22
+102
en 0 canales
Get PRO
diciembre '21
+112
en 0 canales
Get PRO
noviembre '21
+104
en 0 canales
Get PRO
octubre '21
+152
en 0 canales
Get PRO
septiembre '21
+133
en 0 canales
Get PRO
agosto '21
+115
en 0 canales
Get PRO
julio '21
+236
en 0 canales
Get PRO
junio '21
+215
en 0 canales
Get PRO
mayo '21
+172
en 0 canales
Get PRO
abril '21
+190
en 0 canales
Get PRO
marzo '21
+135
en 0 canales
Get PRO
febrero '21
+206
en 0 canales
Get PRO
enero '21
+146
en 0 canales
Get PRO
diciembre '20
+1 468
en 0 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
22 junio0
21 junio+1
20 junio0
19 junio+1
18 junio0
17 junio+2
16 junio+2
15 junio+3
14 junio+1
13 junio0
12 junio+6
11 junio+3
10 junio+1
09 junio0
08 junio0
07 junio0
06 junio+1
05 junio0
04 junio+1
03 junio+1
02 junio+3
01 junio0
Publicaciones del Canal
#گاهشمار امروز دوشنبه ۱ #تیر ۱۴۰۵ برابر با ۲۲ #ژوئن ۲۰۲۶ @assadbeigiH

2
sticker.webp
24
3
Aسخنگوی هیئت مذاکره کننده ایران: 🔹ما به نوعی روز بسیار طولانی داشتیم. نشست‌‌ها از صبح یکشنبه شروع شد. در زمان نشست چهارجانبه اظهارنظر تهدیدامیز امریکا منتشر شد که باعث شد ایران اعلام بکند در چنین شرایطی حاضر به ادامه نشست چهارجانبه نیست. 🔹قطر و پاکستان تلاش کردند گفتگوها ادامه پیدا کند و ما گفتیم به صورت چهارجانبه نخواهد بود. 🔹نگاه هیات ایران این است که باید گریبان طرف مقابل را برای اجرای تعهدات بگیریم. 🔹در جلسات چهارجانبه و قبل از ان نگرانی ما در رابطه با بدعهدی طرف مقابل بیان شد. خصوصا درباره تداوم نقض اتش بس توسط رژیم صهیونیستی. سخنگوی وزارت خارجه: زمینه برای آغاز مذاکرات برای توافق نهایی بحث شد. قرار شد گروه‌های فنی به کار خودشان درباره موضوعاتی که لازمه اجرای موثر این یادداشت تفاهم است ادامه دهند. 🔺 در این مرحله کار هیئت مذاکراتی تمام شده است اما تیم‌های فنی کار خودشان را فردا ادامه می‌دهند. 🔺یک متنی را دو میانجی یعنی قطر و پاکستان صادر خواهند کرد. این به‌عنوان سند توافقاتی که در جریان ۱۸ ساعت صورت گرفت معرفی می‌شود. @assadbeigiH
25
4
سخنگوی وزارت خارجه: زمینه برای آغاز مذاکرات برای توافق نهایی بحث شد. قرار شد گروه‌های فنی به کار خودشان درباره موضوعاتی که لازمه اجرای موثر این یادداشت تفاهم است ادامه دهند. 🔺 در این مرحله کار هیئت مذاکراتی تمام شده است اما تیم‌های فنی کار خودشان را فردا ادامه می‌دهند. 🔺یک متنی را دو میانجی یعنی قطر و پاکستان صادر خواهند کرد. این به‌عنوان سند توافقاتی که در جریان ۱۸ ساعت صورت گرفت معرفی می‌شود. 📡 @assadbeigiH
1
5
سخنگوی هیئت مذاکره کننده ایران: 🔹ما به نوعی روز بسیار طولانی داشتیم. نشست‌‌ها از صبح یکشنبه شروع شد. در زمان نشست چهارجانبه اظهارنظر تهدیدامیز امریکا منتشر شد که باعث شد ایران اعلام بکند در چنین شرایطی حاضر به ادامه نشست چهارجانبه نیست. 🔹قطر و پاکستان تلاش کردند گفتگوها ادامه پیدا کند و ما گفتیم به صورت چهارجانبه نخواهد بود. 🔹نگاه هیات ایران این است که باید گریبان طرف مقابل را برای اجرای تعهدات بگیریم. 🔹در جلسات چهارجانبه و قبل از ان نگرانی ما در رابطه با بدعهدی طرف مقابل بیان شد. خصوصا درباره تداوم نقض اتش بس توسط رژیم صهیونیستی. @assadbeigiH
1
6
پست ترامپ: ایران باید فوراً جلوی نیروهای نیابتیِ بسیار پرهزینه‌اش در لبنان را بگیرد تا دیگر دردسر درست نکنند. اگر این کار را
پست ترامپ: ایران باید فوراً جلوی نیروهای نیابتیِ بسیار پرهزینه‌اش در لبنان را بگیرد تا دیگر دردسر درست نکنند. اگر این کار را نکنند، دوباره به ایران ضربه‌ای بسیار سنگین خواهیم زد؛ درست مثل هفته گذشته، اما این بار شدیدتر!!! رئیس‌جمهور دونالد جی. ترامپ realDonaldTrump @assadbeigiH
26
7
📸 قاب هولناک جنایت میناب، برنده جایزه بهترین عکس سال جهان شد 🔹مرتضی آخوندی، عکاس ایرانی، به خاطر تصویر هوایی تحسین‌شده‌اش ا
📸 قاب هولناک جنایت میناب، برنده جایزه بهترین عکس سال جهان شد 🔹مرتضی آخوندی، عکاس ایرانی، به خاطر تصویر هوایی تحسین‌شده‌اش از مراسم تشییع جنازه باشکوه ۱۶۸ دانش‌آموز شهید در میناب، مقام اول جوایز معتبر «گلدن شات ۲۰۲۶» را از آن خود کرد. @iribnews @assadbeigiH
110
8
🔰 *تشریح سرفصل‌های چهارمین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران* 🔶دکتر مجید صفاری‌نیا، سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی
🔰 *تشریح سرفصل‌های چهارمین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران* 🔶دکتر مجید صفاری‌نیا، سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان، در گفت‌وگو با روابط‌عمومی محورهای چهارمین آزمون صلاحیت حرفه‌ای را تشریح کرد. 🔹در این گفت‌وگو، سرفصل‌های اصلی آزمون شامل آسیب‌شناسی روانی، ارزیابی و مصاحبه بالینی، اخلاق حرفه‌ای، مدیریت مراجعان دشوار، مداخلات شناختی ـ رفتاری و خانواده‌درمانی معرفی شده و بر مطالعه منابع اصلی و رویکرد کاربردی و موردمحور سؤالات تأکید شده است. ❗️مشاهده این ویدئو به تمامی داوطلبان چهارمین آزمون صلاحیت حرفه‌ای توصیه می‌شود. 📌 لینک ویدئو: https://pcoiran.ir/news/post/1507/ 🌐 آدرس ما در فضای مجازی: اینستاگرام | تلگرام | ایتا | بله @pcoiran_official @assadbeigiH
894
9
🔥گروه درمانی یکشنبه ساعت پنج عصر فقط با ثبت نام قبلی 🖱 اطلاعیه: جلسه گروه درمانی در تاریخ یکشنبه ۳۱ خرداد در دفتر مشاوره ای
🔥گروه درمانی یکشنبه ساعت پنج عصر فقط با ثبت نام قبلی 🖱 اطلاعیه: جلسه گروه درمانی در تاریخ یکشنبه ۳۱ خرداد در دفتر مشاوره اینجانب دکتر اسدبیگی (با تجربه ۳۴ سال اجرای جلسات  رواندرمانی گروهی)، برگزار می‌شود. ⌛🕔 ساعت جلسه: یکشنبه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۸:۳۰ موضوع: اضطراب، افسردگی و مشکلات ارتباطی مکان: تهران؛ تقاطع‌ بلوار کشاورز و خیابان کارگر شمالی. برای ثبت نام با این آیدی و شماره تلفن ها تماس بگیرید: 09122964285 02166907971 @assadbeigi @assadbeigiH
27
10
توصیف دوستم فرهاد از گروه درمانی چند سال پیش: خونه داااار بچه دااار زنبیل رو برداار و بیااار افسرده ای؟ اضطراب داری؟ از روزگار دلت پره؟ با بچه ات نمی دونی چه کنی؟ نامزدت زده تو ذوقت؟ دلت یه دوستای با صفا می خواد که امینت باشن و بی منت حرفت رو بشنون؟ دلت می خواد حرف های بقیه رو بشنوی و بدونی تنها نیستی؟ دلت ... اصلا دلت چی می خواد؟ هر چی می خواد .. یه جایی می شناسم که توش همه چی پیدا میشه. اما فقط ... فردا پنجشنبه ساعت 16 تا 17:30 در گروه درمانی مرکز آریا با تسهیلگری دکتر اسدبیگی با 25 سال سابقه گروه درمانی. بیا .. دکترش هم سابقه داره، وای به حال بقیه !  نه این که این 25 عدد رندی ه و ربع قرنه ، سه ساله داریم می گیم با 25 سال ! تقاطع امیرآباد و بلوار کشاورز. فریماه کشاورز نه ها . کشاورز خالی. روبروی پارک لاله. کوچه گیتی. حالا یکی بیاد به مریم خانم توضیح بده عسل و گیتی و اینا رو .... ! ..... بله کوچه ی (یا الله .. یا الله ...) گیتی ، پلاک 2 که عدد شانس منه. بچه ام که 22/2/2002 ساعت 20:22 دقیقه به دنیا اومده. راستی نگفتم براتون... خواهر زاده ام بچه دار شده ! تولد من یک روز بعد از تولد مادرم ه. تولد خواهر زاده ام یک روز بعد از تولد خواهرمه (و امروزه) و بچه خواهر زاده ام هم دو روز قبل از تولد همسرش به دنیا اومده. ما خانوادگی بایست فوتبالیست می شدیم. گل زدنمون خوبه !  بله پلاک دو ، واحد ۳ که خود خودشه ! یه تلفن هم داره اما معمولا جواب نمی دن. روانشناسی هم جواب نمی ده دارن عسل هم جابجا می کنند. فکر کن طرف دکتره هنو سه تا شغل داره ولی جواب هزینه های یه بچه دانشجو رو هم نمی تونه بده ! خلاصه هر کی دیر می خاد بیاد زود می خواد بره و اینا به من زنگ بزنه 09، فرهاد قلیچ خانی با ... مال بابام که نیست... با 26 سال پاسخگویی تلفن ! هم فال ه هم تماشا. لیلا هم نیست وقت می کنی حرف بزنی. (اما راستش همش جاش خالی ه. ) هر کی بیاد دل ما رو آب کنه و بعدش نیاد، گل نیست و جاش کمپوت میگذاریم. علیرضا هم هست.وکیله. صداش خوبه اخلاقش ماهه کارگاه روانشناسی میگذاره مهربونه. منم هر دفعه بوس می کنه! فریبا هم یه بار اومد هی خودمونو به رخ کشیدیم و زدیم تو ذوقش دیگه نیومد. اما همون یه بار که اومد خیلی خوب بود. خیلی با سواده.   مبصر هم داریم. .... خانم کتایون ... خانمی از جنس مددکاری. از بطن مردم. از جنس حوصله. اگه بپرسی بهت می گه پارسال چهارشنبه آخر تابستون چند دقیقه دیر اومدی. هر دفعه هم تو راه یه چیزی خریده واسه خودش که البته مبارکاش باشه اما ما نگرانش میشیم که دستش یه وقت اذیت نشه که تا خونه می خواد ببره. با سلیقه است. واسه ما هم کیک آورده چند دفعه. هر چی خودش دوست داره واسه ما هم می گیره. مدیر برنامه ریزی و آمار هم داریم. همش می گه قابل نداره اما تخفیف هم نمی ده. سه تا بخر یکی هم ببر و از این آفرها هم نداره. اسمشون هست لیلی. سخت گیریش کمه و مهربونیش خیلی. خوردن و آشامیدن در گروه درمانی دکتر اسد بیگی ممنوعه واسه همین ما تولد هامون رو اونجا می گیریم و کیک خوری و بستنی خوری و شیرینی خوری و ساندویچ خوری راه میندازیم. طوری که من چند دفعه فکر کردم دارم میرم سالن تولد! از 5 قاره اونجا جشن و برنامه در جریانه. از کشورهای اروپایی مثل آلمان از طرف آقا سیامک .. از کشورهای سایر قاره ها مثل آلمان از کشورهای صنعتی مثل آلمان از کشورهای پیشرفته مثل آلمان از کشورهای سرد مثل آلمان و سایر کشورها مثل آلمان! نگفتم براتون از بقیه ..... چند تا آس و پای ثابت داریم که اول بایست باهاشون هماهنگ بشم بعدش اسم ببرم .... یه دکتر هم داریم اسمشون یادم نیست ... بشار اسد ... اسدخوانی ... اسدی پرور ... یه همچین اسمی ه .. گاهی تو گروه میاد و میره ... خوبه. با حاله. می گن روانشناسی خونده. می گن کارش درسته. خلاصه به ما که خوش میگذره. خانه امن مه. هر وقت نمدونم چمه، اونجا اتوماتیک لب و لوچه ام از حالت آویزانی به حالت میزانی در میاد ! خانه ای ساخته ایم .. سایه بانش همه عشق .... .. نه این نبود . این مال کارت عروسی ه ! .... خلاصه پنجشنبه است و یه گروه درمانی. اصلا به پنجشنبه ها علاقه خاصی پیدا کردم من! واس همین گروه درمانی. یه گروه میوفتن به بختم و تا درمان نشم دست از سرم بر نمی دارن. اشکالش وقتی ه که دکتر می گه : خوووووب . وقت این هفته مون هم تموم شد .... اون موقع بدم نمیاد بزنم ساعت دیواریش رو ناکار کنم. بعدش می گه: حالا احساستون رو از جلسه امروز بفرمایید و ..... @assadbeigiH
93
11
ده سال پیش، اطلاعیه گروه درمانی سال ۹۵: جلسه گروه‌درمانی "مرکز مشاورهٔ آریا" چهارشنبه ۹۵/۱۰/۱ ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۷:۳۰ (موضوع: اضطراب و افسردگی) آدرس: تقاطع بلوار کشاورز و خیابان کارگر، جنب داروخانه طلوع، بن بست گیتی، پلاک ۲ تلفن: ۰۲۱۶۶۹۰۷۹۷۱ و ۰۹۱۲۲۹۶۴۲۸۵ تسهیلگر: دکتر حسین اسدبیگی با ۲۵ سال سابقه گروه درمانی @assadbeigiH
90
12
#وویس_چت اسدبیگی یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ با حضور آقای مجید خسروانجم کاریکاتوریست ایرانی در مورد پیشرفت های اجتماعی و فرهنگی در کشور @assadbeigiH
95
13
تکه ای از کتاب روانشناسی بازنشستگی جناب دکتر علی اکبر سیف که ۳۹ سی و نه سال پیش در دانشگاه علامه طباطبایی با ایشان درس روانشن
تکه ای از کتاب روانشناسی بازنشستگی جناب دکتر علی اکبر سیف که ۳۹ سی و نه سال پیش در دانشگاه علامه طباطبایی با ایشان درس روانشناسی تربیتی داشتم. @assadbeigiH
115
14
صحنه ای از ماه محرم سالهای گذشته @assadbeigiH
صحنه ای از ماه محرم سالهای گذشته @assadbeigiH
180
15
ا_دکتر لطفا تاب آوری را تعریف کنید و ‌کار بردش چیه وچگونه به ما کمک می کنه؟؟ ممنونم 👆
119
16
Mensaje de voz
117
17
🎥 عذرِ بدتر از گناه!/بیان احساسات بود؟! با تیغ و گلو؟! ✍ "محمدعلی بخشی"، یک مداح تندرو در شهرری در یکی از جلسات هیات خود، نخ+1
🎥 عذرِ بدتر از گناه!/بیان احساسات بود؟! با تیغ و گلو؟! ✍ "محمدعلی بخشی"، یک مداح تندرو در شهرری در یکی از جلسات هیات خود، نخست با کلماتی غیرمسئولانه رییس‌جمهور را تهدید کرد و گفت: ‌ 🗣 آقای رئیس‌جمهور اگر شروط رهبری محقق نشه، ما می‌دانیم و تیغ و حلقوم شما. پدرت رو درمیاریم!! ✍ سپس بعد از واکنش‌های به این تهدید، ویدئویی منتشر و توضیح داد: تهدید نکردم؛ در حد بیان احساسات بود! *‌*در برابر دشمن متحد هستیم و پیروز** @assadbeigiH
169
18
دوالپا یا دوال_پا یکی از موجودات خیالی، در استوره ها و داستان های ایرانی است. دوال پا در افسانه های ایرانی موجود بدبخت و ذلیل
دوالپا یا دوال_پا یکی از موجودات خیالی، در استوره ها و داستان های ایرانی است. دوال پا در افسانه های ایرانی موجود بدبخت و ذلیل و زبونی است، که به راه مردمان نشیند و نوحه و گریه آن چنان سر دهد که دل سنگ به ناتوانی او بخشایش آورد. چون گذرنده ای بر او بگذرد و از او سبب اندوه بپرسد، گوید : "بیمارم و کسی نیست مرا به خانه ام که در این نزدیکی است برساند." و  گذرنده چون گوید: "بیا تو را یاری کنم." دوال پا بر گرده ی گذرنده بنشیند و پا های تسمه مانند چهل متری خود را که زیر بدن پنهان کرده بود، گشوده، گرداگرد بدن گذرنده، چنان بپیچد و استوار کند که گذرنده  را تا پایان زندگانی، از دست او رهایی نباشد. دوال در پارسی به چم تسمه است. ازین رو دوالپا، در زبان پارسی، نمودار آدمهای سمجی است، که به هر دلیل، مانند کنه، به جائی می چسبند و حتی با سر آمدن زمان پیمانشان،  آنجا را رها نمی کنند. همچنین، برخی که با فریب و خدعه به جایگاهی رسیده و بر گرده مردم ساده سوار شده و پایین نمی آیند، تا جان در بدن میزبان است... @assadbeigiH
178
19
🔹هر فایلی که دنبالشی ✅ 🎈 هر رشته و🎈 گرایشی که هستی (از 🤔🙃ابتدایی تا 🤔دانشگاه🎓)🤔 ✅✅ کافیه تو این گروه درخواست کنی🤔🤔🤔🤔🤔 https://t.me/azoOogheeee_ravaaaan
139
20
#گاهشمار امروز شنبه ۳۰ #خرداد ۱۴۰۵ برابر با ۲۰ #ژوئن ۲۰۲۶ @assadbeigiH
263